قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۷۰۹۹
۲ نظر
۴۱۳
۲ نظر
۴۱۳
پ

تهرانی‌ها امروز و فردا به ارتفاعات نروند

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از هشدار احتمال وقوع سیلاب در دامنه و ارتفاعات شمالی استان خبر داد و گفت: پایتخت نشینان امروز و فردا به ارتفاعات شمالی تهران نروند.

مهر: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از هشدار احتمال وقوع سیلاب در دامنه و ارتفاعات شمالی استان خبر داد و گفت: پایتخت نشینان امروز و فردا به ارتفاعات شمالی تهران نروند.

حامد یزدی مهر، پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر عبور متناوب امواج بارشی و ناپایداری‌های همرفتی اظهار کرد: طبق اعلام هواشناسی برای امروز شنبه ۲۷ مرداد و یک شنبه ۲۸ مرداد ماه در استان تهران به ویژه نیمه شمالی و مناطق غربی شاهد اثر مخاطره لغزندگی و اختلال موقت در تردد به ویژه در نواحی کوهستانی خواهیم بود.

تهرانی‌ها امروز و فردا به ارتفاعات نروند

یزدی مهر در خصوص خطر صاعقه و بارش تگرگ و سقوط سنگ در ارتفاعات، وزش باد شدید تا خیلی شدید لحظه‌ای امکان آب گرفتگی و جاری شدن روان آب هشدار داد و گفت: پایتخت نشینان امروز و فردا به ارتفاعات شمالی تهران نروند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عنوان کرد: احتمال خسارت به محصولات کشاورزی، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها گاهی مه و محدودیت دید در گردنه‌های کوهستانی در نیمه جنوبی و مناطق غربی گاهی وزش باد شدید تا خیلی شدید با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا امکان سقوط اجسام از ارتفاع و خسارت به سازه‌های موقت مانند داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و تجهیزات موجود در نقاط مرتفع مانند برج‌ها و دکل‌ها خطر شکستن درختان کهنسال و نهال‌ها وجود دارد.

وی توصیه کرد: مردم پرهیز از سفر به ویژه در نواحی کوهستانی و گردنه‌ها از صعود به ارتفاعات و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

یزدی مهر در خصوص احتیاط در فعالیت طبیعت گردی هشدار داد و بیان کرد: ضروری است که چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و نواحی مرتفع، لایروبی کانال‌ها و آب روها و تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی در دستور کار قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      قطع برق ، حصار کشی ، ساختن دروازه های متعدد ، درب ورودی بوستان‌ها کم بود ، گزارش‌های متضاد آب و هوا هم اضافه شده ، نمی‌دانیم به کی اعتماد کنیم .

    • سعید سلیمانی

      تهرونیا جای ندارن برن پس کجا برن تا دو روز تعطیلی پیدا میشه میدون شمال تازه چار ساعتشم تو ترافیکن با دود ودم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج