قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۶۱۲۹
۸۰۱
۸۰۱
پ

این گربه «چهارگوش» یک شگفتی ژنتیکی است

گاهی اوقات ژنتیک ما را با شگفتی‌های منحصربفردی روبرو می‌کند، به ویژه در عالم حیوانات! از مورچه‌خواران آلبینو (فاقد رنگدانه پوستی) گرفته تا زرافه‌های بدون خال، خصیصه‌ی رنگ به ژنتیک بستگی دارد، با این حال، به نظر می‌رسد گوش‌ها نیز از این وابستگی مصون نیستند.

فرادید: وقتی چهار بچه گربه به پناهگاه حمایت از حیوانات در کوه جولیت واقع در تنسی ایالات متحده آورده شدند، تیم حفاظت اصلا انتظار نداشت که یکی از بچه گربه‌ها چهار گوش داشته باشد. این تیم با به اشتراک گذاشتن تصاویری از این تازه واردهای ۸-۹ هفته‌ای در صفحه فیس بوک خود، این بچه گربه چهارگوش را آدیو نامگذاری کردند.

این پناهگاه حیوانات در پست خود توضیح داده که دامپزشک به زودی آدیو را معاینه می‌کند اما آن‌ها معتقدند این بچه گربه بخاطر داشتن این گوش‌های اضافه دچار اختلال نخواهد شد.

این گربه «چهارگوش» یک شگفتی ژنتیکی است

«دامپزشک ما او را به طور کامل معاینه خواهد کرد، اما با توجه به اطلاعاتی که ما داریم، گوش داخلی کاملاً طبیعی است و هیچ مشکلی برای بچه گربه به وجود نخواهد آورد، جز زحمت اضافه برای تمیز کردن آن‌ها!»

این گربه «چهارگوش» یک شگفتی ژنتیکی است

آدیو یک گربه نادر است، اما تنها گربه در نوع خود نیست. سال ۲۰۲۱، گربه‌ای به نام میداس در ترکیه با چهار گوش و یک تکه مو به شکل قلب روی شکمش پیدا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج