قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۵۹۵۸
۱۱ نظر
۲۰۵۰۵
۱۱ نظر
۲۰۵۰۵
پ

عارف از پزشکیان دفاع کرد!

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: انتخاب بخش خصوصی در اداره اقتصاد کشور یک اختیار نبوده، بلکه تکلیف و الزام است.

ایرنا: در پنجمین جلسه شورای اقتصاد در سال ۱۴۰۳ که صبح امروز دوشنبه -۲۲ مرداد- به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، رویکردها و سیاست‌های کلان تدوین بودجه سال ۱۴۰۴ کل کشور مورد بررسی قرار گرفت و همچنین طرح ضربتی افزایش تولید نفت خام توسط شرکت ملی نفت ایران تصویب شد.

محمدرضا عارف در این جلسه با اشاره به اهمیت سازمان برنامه و بودجه و تاکید بر ارتقاء جایگاه این سازمان در نظام بودجه ریزی و برنامه ریزی کل کشور تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه نقشی مهم و اساسی در ایجاد هماهنگی بین وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی در جهت دهی و برنامه‌ریزی منابع مالی موردنیاز طرح‌های بزرگ زیرساختی و عمرانی در کشور دارد.

ای اقتصاد از نهادهای مهم و باسابقه تاریخی در کشور است که باید در جایگاه واقعی خود قرار گیرد، تصریح کرد: باید با توجه ویژه به نقش و عملکرد شورای اقتصاد و ارتقاء جایگاه آن، از ایجاد شوراها و کمیته‌های موازی برای تصمیم گیری اقتصادی جلوگیری شود تا راهبردها، وعده‌ها و برنامه‌های رئیس جمهور هر چه سریعتر عملیاتی شود.

عارف از پزشکیان دفاع کرد!

 عارف همچنین به اهمیت توجه به نظرات بخش خصوصی و غیردولتی از جمله تعاونی‌ها در تصمیم گیری‌ها و برنامه ریزی‌های کلان اقتصادی اشاره و تصریح کرد: امروز انتخاب بخش خصوصی در اداره اقتصاد کشور یک اختیار نبوده بلکه تکلیف و الزام است و باید در جلسات تصمیم گیری اقتصادی دولت همانند شورای اقتصاد بخش خصوصی و فعالین و کارآفرینان اقتصادی نقش پررنگ ایفا کنند و از نظرات آنان در تصمیم گیری اقتصادی و بودجه‌ریزی استفاده شود.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه تعهد به آرمان‌های انقلاب و نظام، خدمت به مردم، بکارگیری افراد دردمند و متعهد از مهمترین معیارهای بکارگیری و انتخاب افراد در جایگاه‌های مدیریتی در دولت چهاردهم است، افزود: راهبرد انتخاب مدیران و وزرا در این دولت توجه به تفکر سیاسی نیست و باید مدیران دولت چهاردهم به دنبال تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مطالبات مردم و و وعده‌های داده شده توسط رئیس‌جمهور و در رأس همه آنها حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشند. وی بر به کارگیری نیروهای متخصص، متعهد و جوان در مسیر رسیدن به این اهداف تاکید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      پزشکیان با مردم خدعه کرد.

    • ناشناس

      والا مردم هم همینو میخوان بهبود زندگی ،بماچه کابینه چه کسانی هستن رئیس جمهور باید پیگیر وپاسخگو باشه خودش انتخاب میکنه وخودش هم مسئولیت قبول میکنه

    • ناشناس

      منظورتون از جوان ،
      کدام وزیر هست؟

    • ناشناس

      این عارف خیلی حال بهم زنه

    • ناشناس

      اقای پزشکیان سیمان شد از ۹۰هزارتومان۰شد ۱۸۹هزارتومان۰ایا این انصاف است ۰ اول بسم‌الله

    • مهدی

      باعث ناامیدی مردم همین عارفه

    • ناشناس

      دکتر پزشکیان انسان صبور و دانایی هستند بدون شک مردم و سرنوشت مردم را فراموش نخواهند کرد. اندکی صبر سحر نزدیک است

    • هادی

      این ترکیب نوعی باج دادن به بازنده انتخابات و مجلس جهت اخذ رأی اعتماده ملت این انتخاب رئیس جمهور را نمیپسنده اصولا باج دادن را بعنوان وفاق ملی نمیپسنده اگر آقای جلیلی بود اصلا کوچکترین امتیازی به آقای پزشکیان میداد؟؟

    • در حق دکتر ظریف ناجوانمردی شد

    • ناشناس

      آمپول زن هم نیست با گرفتن دارو سردرد معمولی سکته مغزی شدید باعث میشه ولی نمیدانم این چند سال هم سپری میشه بالا تراز سیاهی رنگی نیست ولی بعداً باچی وباکی میخواید رای بدهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • اف،ام

      چه‌کار‌شاقی‌کرده!
      من‌وتو‌هم‌از‌رییسمان‌دفاع‌میکنیم....
      انتقاد‌انتقامی‌را‌دیگران‌میکنن!
      ظریف‌دوباره‌با‌تلاشش‌باخت‌ورفت،که‌رفت..!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج