قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۵۹۲۴
۷ نظر
۹۴۲۸۱
۷ نظر
۹۴۲۸۱
پ

قابلیت جدیدی که برای رانندگان اسنپ فعال شد

اسنپ با معرفی قابلیت جدید «مدال مسافران» به کاربران راننده این امکان را می‌دهد که همسفران خود را در سفرهای اسنپی ارزیابی کنند و در نظرسنجی پایان سفر به آن‌ها امتیاز دهند.

برترین‌ها: اسنپ با معرفی قابلیت جدید «مدال مسافران» به کاربران راننده این امکان را می‌دهد که همسفران خود را در سفرهای اسنپی ارزیابی کنند و در نظرسنجی پایان سفر به آن‌ها امتیاز دهند. کاربران مسافر بر اساس امتیازهایی که از کاربران راننده دریافت می‌کنند مدال‌های افتخاری با عنوان‌های خوش‌رفتاری و وقت‌شناسی می‌گیرند.

قابلیت جدیدی که برای رانندگان اسنپ فعال شد

امکان امتیازدهی به کاربران مسافر از جمله درخواست‌های کاربران راننده اسنپ در سال‌های گذشته بوده و افزوده شدن این قابلیت می‌تواند موجب افزایش حس احترام و همدلی بین کاربران راننده و مسافر شود. کاربران مسافر می‌توانند نتیجه امتیازهای دریافتی خود را از کاربران راننده به شکل مدال‌هایی در اطلاعات حساب‌کاربری‌شان در اسنپ خود مشاهده کنند. پیش از این تنها کاربران مسافر اسنپ قادر به امتیازدهی به کاربران راننده بودند و بر اساس این امتیازها مدال‌هایی با عناوینی مانند راننده خوش‌رو، راننده راه‌بلد، ماشین تمیز و ماشین خوش‌دما به حساب کاربری کاربران راننده افزوده می‌شد. اکنون، کاربران مسافران نیز با دریافت امتیاز از کاربران راننده اسنپ می‌توانند دو مدال خوش‌رفتاری و وقت‌شناسی را در حساب کاربری خود مشاهده کنند.

مدال خوش‌رفتاری

مدال خوش‌رفتاری به کاربران مسافری تعلق می‌گیرد که در نظرسنجی پایان سفر اپ کاربران راننده همواره به‌عنوان افرادی با رفتار دوستانه و محترمانه شناخته می‌شوند. کاربران راننده اسنپ با ثبت امتیاز و انتخاب نقاط مثبت این مسافران از رفتار محترمانه و دوستانه آن‌ها تقدیر می‌کنند.

مدال وقت‌شناسی

این مدال به کاربران مسافری اعطا می‌شود که همیشه به‌موقع در مبدأ حاضر می‌شوند. کاربران راننده از مسافرانی که به‌موقع در محل مبدأ سفر حاضر می‌شوند و آن‌ها را منتظر نمی‌گذارند قدردانی و این نکته را در نظرسنجی پایان سفر ثبت می‌کنند. این مدال نشان‌دهنده آگاهی کاربران مسافر از اهمیت وقت‌شناسی و احترام به حقوق کاربران راننده است.

چگونگی دریافت مدال توسط کاربران مسافر

در سیستم امتیازدهی اسنپ، بازخورد دوطرفه نقش کلیدی در ارتقای کیفیت خدمات دارد. هر دو گروه کاربران مسافر و راننده قادرند به هر سفر امتیازی از یک تا پنج ستاره اختصاص دهند. این شیوه امتیازدهی به افزایش شفافیت در تعاملات میان کاربران راننده و مسافر کمک می‌کند. کاربران مسافر می‌توانند با رعایت اصولی مانند احترام به راننده، تمیز نگه‌داشتن خودرو، وقت‌شناسی، یا در صورت نیاز هماهنگی با کاربر راننده پیش از سفر برای تغییر مسیر، یا درخواست توقف در طول مسیر امتیاز بیشتری از کاربران راننده کسب کنند.

اسنپ با معرفی این قابلیت جدید نشان داده است که به بهبود مستمر تجربه کاربران خود اهمیت می‌دهد و همواره در تلاش است خدمات خود را با بهره‌گیری از بازخورد کاربران به بهترین نحو ممکن بهبود بخشد و تجربه سفر با اسنپ را برای هر دو گروه کاربری متمایز کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چرت ،کرايه ها را ببرید بالا،کمسیون ۲۰ درصد کم کنید ،سهمیه بنزین بدهید بعد ۲ سال،امکانات بدهید اینها چیه؟؟؟

    • مافیا

      خیلی بی مورد هست دغدغه رانندها کرایها که اینگار گدایی میکنند هرچقدر که دلتون میخواد کرایه میزارید

    • سعید

      واقعا مشکل راننده اینه کرایه‌ای بسیار پایین و کمیسیون بالا و پشتیبانی صفر اسنپ و تبسی چیزی جز بیچارگی ندارد

    • بینام

      اسنپ یعنی کمیسیون نابود کردن ماشین خستگی شدید واعصاب خوردن کردن خودت کرایه هام اینجوری۱۳۰۸۴بازی با اعداد

    • افشین

      راننده ها برای اسنپ و تپسی هیچ ارزشی ندارند،حتی حاضر نیستند با راننده در تماس باشند ،فقط دنبال اینندکه زرق برق کار رو زیاد کنند تا راننده هارو فریب بدن،هیچ کدوم این چیزها به درد راننده نمیخوره راننده هارو سیاه می کنند.از تهران تا لاهیجان 530 هرجور حساب کنی شیادیه

    • رضا

      اسنپ ساز و کار مشخصی نداره کرایه ها خیلی پایینه و هیچ خدماتی به راننده نمیده بعضی مسیر ها رو هر ساعتی یه قیمت میزاره نه مسافر میتونه برنامه ریزی کنه و نه راننده (وقتی قیمت رو واسه راننده میاری پایین از کمیسیونت کم کن قرار نیست فقط راننده ضرر کنه )،مسیرهای پرت رو هم انقدر قیمت پایین میزاره که هیچ راننده ای نمیره ،مسافر بنده خدا هم ماشین گیرش نمیاد کلافه میشه ،متاسفانه تمام مشکلات همین انحصار گراییه و رقابت از بین رفته

    • حسین

      اسنپ هنوز کرایه ۱۲ هزار تومان داره یعنی پراید ۱۰ میلیون بوده کرایه ۱۲ و ۱۳ هزارتومان داشت الان که قیمت پراید ۳۵۰ میلیون شده استلاک ماشین خرج خونه ۵۰ برابر شده کرایه زیر ۱۵ هزار تومان داره انتظار داره کولر بژنیم خوشبو باشه اهنگ دلنواز تب دل خانم باشه خواهش بکنیم تا امتیاز بده واقعا خجا لت اوره کمسیون ۲۰ درصدی اسنپ هم قوز بالای قو ز هیچ نهادی از راننده پشتیبانی نمیکنه نه بیمه نه بنزین یک گزینه عجله داره درصده کوچکی به نفع راننده بود حذف شد هر روز هم به تعداد بیکاران اضافه میشه به تعداد رانندگان اضافه میشه واقعا برای خودمان رانندگان عزیز و زحمت کش اسنپ و تپسی متا سفیم که جز شهروند ایرانی حساب نمیشه همه چیز به نفع مسافر ه وهیچ تاید هوید ندارن حتی اسم شون رو هم جعلی میزارن اگرراتفاقی هم برای راننده با فتد هیچ کس جوابگو نیست متاسفیم واقعا هرکسی هم که تو اسنپ کار کنه مجبوره صددر صده اگه از جای دیگه هزینه زندگی شون رو دربیاره اسنپ‌کار نمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج