قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۵۸۷۲
۱ نظر
۹۷۹
۱ نظر
۹۷۹
پ

بیمارستان نوشهر در آتش سوخت

به دنبال اتصالی برق حوالی ساعت چهار بامداد امروز -دوشنبه- در بیمارستان شهید بهشتی نوشهر به گفته رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در این حادثه تجهیزات طبقه دوم این بیمارستان به ویژه آی سی یو در آتش سوخت.

ایرنا: به دنبال اتصالی برق حوالی ساعت چهار بامداد امروز -دوشنبه- در بیمارستان شهید بهشتی نوشهر به گفته رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در این حادثه تجهیزات طبقه دوم این بیمارستان به ویژه آی سی یو در آتش سوخت.

بیمارستان نوشهر در آتش سوخت

آتش یار سوم حسین سمرقندی روز دوشنبه افزود: به محض اطلاع و گزارش به آتش نشانی این شهر، بدون فوت وقت آتش نشانان به محل وقوع حادثه اعزام شدند و در نخستین گام با همراهی پرستاران و دیگر کادر خدماتی این مرکز درمانی اقدام به جابه جایی بیماران بستری کردند و در نهایت پس از یکساعت تلاش این آتش سوزی را مهار کردند.

وی اظهار کرد: آنچه بررسی شده کانون این آتش سوزی انبار دارویی بخش آی سی یو بیمارستان بوده که به علت اتصالی برق اتفاق افتاد. اگرچه قسمت‌هایی از سقف و تجهیزات طبقه دوم این بیمارستان در آتش سوخت، ولی خسارت جانی یا مصدوم نداشتیم.

بیمارستان نوشهر دارای بخش‌های بستری داخلی، جراحی عمومی، کودکان، نوزادان، زنان وزایمان، ارتوپدی، ارولوژی، جراحی چشم گوش حلق و بینی، زایشگاه، تالاسمی، دیالیز، اورژانس، بخش‌های ویژه آی سی یو ۶ تخت و سی سی یو ۶ تخت است. تعداد تخت مصوب ۸۹ و تخت فعال ۷۹ تخت است.

این شهرستان گردشگرپذیر از ۷۷ خانه بهداشت و ۱۵ باب مرکز خدمات جامع سلامت، دستکم ۲۵ پزشک خانواده روستایی و ۲۰ پزشک خانواده شهری و یک بیمارستان دولتی برخوردار است.

بیمارستان نوشهر در آتش سوخت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خدا بخیر کنه معلوم هست تو بیمارستانهای کشور چه خبر شده ؟ آیا نباید یکی رسیدگی کنه ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج