قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۵۶۴۹
۱۴۰ نظر
۳۲۸۴۴۲
۱۴۰ نظر
۳۲۸۴۴۲
پ

کابینه مدنظر پزشکیان، آینده ایران را مشوش کرد

شمارش معکوس برای اعلام فهرست نهایی وزرای دولت چهاردهم به پایان رسید و مشخص شد که نگرانی‌ها بی‌مورد نیست! و موج گسترده اعتراض و انتقاد از کابینه پزشکیان به اوج خود رسیده است.

برترین‌ها: شمارش معکوس برای اعلام فهرست نهایی وزرای دولت چهاردهم به پایان رسید و مشخص شد که نگرانی‌ها بی‌مورد نیست! و موج گسترده اعتراض و انتقاد از کابینه پزشکیان به اوج خود رسیده است.

برخی معتقدند که بحث وفاق ملی، تنها با به کار گرفتن وزرای پیشین تحقق پیدا نمی‌کند و نباید فراموش کرد که ۵۰ درصد جامعه در انتخابات پیشین شرکت نکردند و قرار است که صدای آنان نیز شنیده شود.

کابینه مدنظر پزشکیان، آینده ایران را مشوش کرد

ساعاتی پیش مسعود پزشکیان در نامه‌ای به قالیباف فهرست وزرای پیشنهادی خود را برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد و همه را شگفت‌زده کرد!

بر این اساس، علیرضا کاظمی؛ وزارت آموزش و پرورش، ستار هاشمی؛ وزرات ارتباطات، اسماعیل خطیب؛ وزارت اطلاعات، عبدالناصر همتی؛ وزارت امور اقتصادی، سید عباس عراقچی؛ وزارت امور خارجه، محمدرضا ظفرقندی؛ وزارت بهداشت، احمد میدری؛ وزارت تعاون، غلامرضانوری قزلچه؛ وزارت جهادکشاورزی، امین حسین رحیمی؛ وزارت دادگستری، امیر عزیز نصیرزاده؛ وزارت دفاع، فرزانه صادق مالواجرد؛ وزارت راه، محمد اتابک؛ وزارت صنعت، حسین سیمایی صراف؛ وزارت علوم، سید عباس صالحی؛ وزارت فرهنگ، اسکندر مؤمنی؛ وزارت کشور، محمدرضا صالحی امیری؛ وزارت میراث فرهنگی، محسن پاک نژاد؛ وزارت نفت، عباس علی آبادی؛ وزارت نیرو و احمد دنیامالی؛ وزارت ورزش و جوانان، اعضای کابینه پیشنهادی پزشکیان را تشکیل می‌دهند.

کابینه مدنظر پزشکیان، آینده ایران را مشوش کرد

در فهرست آقای پزشکیان دو وزیر دولت ابراهیم رئیسی در سمت‌های خود ابقا شدند اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات و امین حسین رحیمی وزیر دادگستری. عباس علی‌آبادی وزیر صمت در دولت پیشین (سیزدهم) در دولت جدید به عنوان وزیر نیرو معرفی شده است. پیش از این، پزشکیان در حکمی محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در دوران ابراهیم رئیسی را هم در سمتش ابقا کرده بود که با انتقادهایی مواجه شده بود.

پزشکیان برای تصدی وزارت کشور هم اسکندر مؤمنی از فرماندهان دوران جنگ را پیشنهاد داده است که در سال‌های اخیر در فرماندهی پلیس مشغول به کار بوده است.

تنها زن حاضر در کابینه پزشکیان فرزانه صادق، متولد ۱۳۵۵ است که به عنوان وزیر راه و شهرسازی معرفی شده است. خانم صادق، معمار و شهرساز است.

کابینه مدنظر پزشکیان، آینده ایران را مشوش کرد

انتقادات از مسعود پزشکیان و کابینه‌ او بالا گرفته است. چهره‌های سیاسی یکی بعد از دیگری به آنچه دولت چهاردهم «وفاق ملی» می‌خواند انتقاد می‌کنند.

ساعتی پیش جواد امام، ‌سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان گفت که برخی از اعضای کابینه «نه نسبتی با ⁧اصلاحات⁩ دارند و نه حتی به رویکرد اعتدالی نزدیک هستند. برخی دیگر هم شهره‌اند به ضدیت با هر تغییر و اصلاحی.» او گفت با این فهرست «چه ضرورتی به برگزاری انتخابات و تحمیل این همه هزینه به کشور و بازی با روح و روان مردم و‌ به‌ویژه جوانان بود؟»

شهیندخت ملاوردی، چهره شاخص جبهه اتحاد ملت و معاون روحانی: «هرچند مدیریت کشور با یکدست‌سازی و خالص‌سازی به بن بست نزدیک شد، اما این دلیل نمی‌شود این بار از آن طرف پشت بام بیفتیم. کابینه جای کسانی است که حداقل به اصل «توافق در داخل و تعامل با دنیا» پایبند باشند؛ سرمایه‌ساز برای برخی و امیدآفرین برای برخی دیگر! » مولاوردی این توییت را با هشتک وفاق ملی منتشر کرده است.

کابینه مدنظر پزشکیان، آینده ایران را مشوش کرد

اما آذری جهرمی، حامی سرسخت پزشکیان و وزیر دولت روحانی نظر دیگری دارد: موفقیت دولت، موفقیت ملّت است؛ انتقادهای زود هنگام و بیانیه‌های تضعیف کننده موضع رئیس جمهور در پی معرفی کابینه؛ شلیک به پای خود است. یار شاطر باشیم نه بار خاطر؛ وقت برای انتقاد زیاد است!

پروانه سلحشوری، نماینده مجلس دهم هم با گلایه شدید گفت: پزشکیان در اولین امتحان به جز در مواردی معدود، نمره مردودی گرفت. کابینه‌ای که نه بر اساس شایستگی و تخصص و مشورت کارگروه‌ها و شورای راهبری، بلکه با سهم‌خواهی و دخالت آشکار این و آن شکل گرفت. تجربه جهانی نشان داده عمر چنین دولت‌هایی کوتاه است و به سرانجام نمی‌رسد.

آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات: در نامه جبهه اصلاحات ایران به رئیس جمهور: در مرحله اول شکل‌گیری هیأت دولت اجازه ندهید، ویژه گزینی‌ها و روندهای ناصواب موجب حذف شایستگان و ناامیدی مردم از انتخاب خود شود که حتی تا روز رأی‌گیری برای آمدن پاى صندوق و رأی دادن به شما تردید داشتند.

سیامک رحمانی، روزنامه‌نگار: پزشکیان با این رفتار و لیست وزرا، شد عین روحانی در سال‌های آخر. وقتی اصولگرایان تخریبش می‌کردند و برای اصلاح‌طلب و هوادارانش هم جای دفاع نداشت. آقای رییس‌جمهور! آن همه وعده، آن همه توقع ایجاد کردی، کمی پای رای مردم بمان. برای شوآف هم که شده. اینطوری همه را سکه یک پول می‌کنی.

هادی کسایی زاده، روزنامه‌نگار: اسکندمومنی ربطی به وزارت کشور ندارد. نه سواد و دانش و نه تخصص در این امر را ندارد. او چه موفقیتی در سیاست و فرهنگ و جامعه داشته و چه گلی سر مردم گذاشته است؟ باید رد صلاحیت شود.

عبدالله رمضان زاده، سخنگوی دولت اصلاحات: آقای ظریف از شما بعید بود، کاش آبروی خودتون رو خرج این کابینه نمی‌کردید.

کابینه مدنظر پزشکیان، آینده ایران را مشوش کرد

همزمان با اعتراض گسترده چهره های شاخص اصلاح طلب از لیست وزرای پیشنهادی پزشکیان توئیت مالک شریعتی، نماینده اصولگرا و نزدیک به جبهه پایداری اولین تیر خلاص به کابینه پزشکیان بود. او نوشت: یک نگاه کلی به فهرست وزیران پیشنهادی دکتر مسعود پزشکیان می توان گفت یک فهرست نامتوازن معرفی شده که حتما برخی از آنها بسیار خوب و قابل دفاع هستند و برخی هم هیچ نسبتی با ۱۲ شاخص اعلام شده رهبرانقلاب ندارند. حداقل ۴ وزیر پیشنهادی موفق به اخذ رای اعتماد مجلس نمی‌شوند.

روزنامه هم میهن به نقل از حسین نورانی‌نژاد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب ضمن ابراز نگرانی‌ درباره کنارگذاشته شدن گزینه‌های اصلاح‌طلب و میانه‌رو در کابینه پیش بینی کرد: اگر دولت پزشکیان موفق نشود و به‌خصوص این عدم توفیق به دلیل مانع‌تراشی دولت پنهان باشد، بدون تردید بخش اعظم رایی که به پزشکیان داده شد، به سمت 50 درصد تحریمی در انتخابات اخیر خواهد چرخید و نارضایتی‌های موجود هم به سمت اعتراضات گسترده خواهد رفت و در بحران‌های فراوان ناشی از ناترازی‌های مختلف و تحریم‌ها و تهدیدهای داخلی و بیرونی، شرایط بسیار سختی رقم خواهد خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آقای پزشکیان این همه من من میکردی این بود

      پاسخ ها

      • ناشناس

        ها همین بود

      • سام

        اماجامعه جوان و مردم وکارگران عزیزایران به شمانصیحت اقای پزشکیان شمااخرین امیدمان خواهی بود واخرین تیر رهاشده ازکمان انتخاب ملت لطفا درمورد وزرای پیشنهادی تجدیدنظر کنید اینها همانهای هستند که تورم ۳۰۰درصدی وانحصارطلبی را به وجوداوردند وباعث نابسامانیهای حال حاضرکشور هستند خیلی ازوزیران پیشنهادی صلاحیت بودن درپستهای پیشنهادی راندارند لطفن افرادکارامدراانتخاب ودرهارا به دنیای بیرو بازکنید وگرنه این ره که تومیروی به ناکجا اباد هست.... لطفاباروحانی فرق داشته باش صدای بیصدایان باش

      • الی

        پزشکیان که از اول گفت من برنامه ای ندارم و قولی هم برای تغییرات نداد گفت کار رو میدم به مشاورها شما جوگیر شدین بنزین بشه ۲۰ تومن کسانی که به پزشکیان رای دادن باید پاسخگو باشن

      • سجاد

        ملت عزیز ایران فریب این رسانه ها رو نخورید. اینها بدنبال فقط سهم خواهی افرادی خاص هستند. اکثریت افرادی که معرفی شده اند دقیقا بهترینند در اوضاع فعلی. اینا نفعشون نیست همیشه همین بودند و خواهند بود. خدا هم نمیتونه اینا رو راضی کنه چه برسه به پزشکیان.

      • ناصر

        فعلا بهترین راه صبر کردنه خیلی خوشم نیومد ولی صبر میکنم ببینم چی میشه

      • ناشناس

        شماها دو هفته پیش معتقد نبودید که اختیار انتخاب اعضای دولت با شخص رئیس جمهور است؟ پس اینهمه اعتراض و ... برای چیست؟دروغ میگویید که هوادار آقای پزشکیانید.شماشکمپرستید.

      • ناشناس

        ایران رابدبخت کردند نفوذیهای بیسوادبه بدنه دولت و مدیریت دولتی و خصوصی .اتفاقا تنها رییس جمهور و وزرایی است که بیشترین افراد باسواد دارددر طول انقلاب .اگر بیسوادهای نفوذی بگذارند وواردچالشهای سیاسی و جنگی غیرمرتبط مجبور نکنند وبجای وزرای دولت تصمیم نگیرند انشا.. دولت موفقی خواهد شد ومعیشت و رفاه ملی و مردمی ایرانی دراولویت خواهدبود.وافزایش عزت ایرانی در دنیا نه اینکه بچه در خارج از ایران وقتی درشکم مادرش به ۸ماهگی می رسد دنبال بساتن جلیقه انتحاری علیه ایرانی می گردد .

      • رضا

        درودبرپزشکیان از امروزماطرفدارشیم چون اصلاح‌طلبان کمکش نکردند ۵۰درصداونهابودندالان همه چیز میخوان آفرین پزشکیان

    • ناشناس

      پزشکیان داریم نا امید می‌شیم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        بشو خب،بخدامن هیچکارم🤣

      • حمید

        حیف رای که خودم و خانواده ام به تو دادیم
        بدبخت ظريف چه رودستی خورد .

    • ناشناس

      عجبا . اصلاح طلبان می گن چرا و‌به چه حقی غیر از ما را به کابینه میخواهی راه بدهی ؟ بعد همینا جناح مقابل را به انحصار گرایی متهم می کنن

      پاسخ ها

      • ناشناس

        چقد شماها دیکتاتورید؟ نتیجه تعامل زیادی با دنیا😳همون سه کشور غربی و امریکا را دیدید🥴یعنی میگن حتی یه نفر که کارش خوبه ولی غربگدا نیست نیارید

    • ناشناس

      همه اهل فن و عمل از این کشور رفتند مونده این ها بشن رجال

    • ناشناس

      انشاله بسیار کارآمد تر از دولت بی برکت سیزدهم خواهد شد

    • ناما

      دوران قحط الرجالیه

    • ناشناس

      باز هم سر اصلاح طلبان کلاه رفت

      پاسخ ها

      • ناشناس

        واقعا چه کلاهی
        چوپان دروغگو

    • سرداری

      تا حالا می گفتید تمامیت خواهی ویکدست سازی کشور را به بن بست می رساند ولی الان دارید حرفهای میشین خود رامی خورید

    • ناشناس

      متاسفانه اصلاح طلبان درس نمی گیرند!

    • ناشناس

      ما اگر می خواستیم وزرای پیشین و تندرو باشن که به شما رای نمی دادیم آقای پزشکیان!!!
      تغییر تغییر این بود شما با جلیلی در عمل چه فرقی دارید
      نمی تونید خواسته ی مردم را برآورده کنید استعفا بدهید

    • ناشناس

      واقع بین باشید پزشکیان میدونست ممکنه برخی را اگر معرفی کنه صددرصد رای اعتماد نمیگیرن و لرای قضاوت هنوز زود است

      پاسخ ها

      • MM Miner

        منم موافقم

    • ناشناس

      انشاالله که این نفراتی به مجلس معرفی کرده گره‌ای از سفره مردم باز کند مهم جناح نیست مهم عملکرد آنهاست

    • ایران مظلوم

      پزشکیان فراموش کرده به قولهایی که دادی
      ازروز اول خودت روحت راسیاه کردی

    • ناشناس

      چند وقت دیگه باید بگیم خدا پدر رییسی رو بیامرزه

      پاسخ ها

      • کوروش کبیر

        همین حالا هم باید بگی
        چون ایشان مهربان و پیگیر بودن
        طبیعتا نواقصی هم داشتند ولی دوستداشتنی بودند
        البته پزشکیان هم آدم خوبی است لطفا کمی فرصت دهید

    • ناشناس

      شک نکنید با همین دست فرمون اگر این دولت عمرش به چهارسال برسه ، میزان مشارکت برای دور بعد زیر بیست درصد هست .

    • ناشناس

      چرا اعتراض میکنند ؟ زمان اون یکی میگفتند منتظر رویش بادمجان باشید !!! حالا چرا هیچچی نشده دارن خودشون رو جر میدن ؟ پس لا اقل به اندازه زمان بزرگ شدن بادمجان صبر کنید تا مزه اش رو بدونید !

    • ناشناس

      اونهایی که دائما می گفتند دولت سوم روحانی باید جوابگو باشند که یک نفر از وزرای روحانی را جرات نکرده انتخاب کند.

      پاسخ ها

      • کارگر

        یه‌نفر‌که‌هیچ،چشمتو‌باز‌کن‌پنج‌تا‌ش‌ از‌دولت‌روحانیه...

    • ناشناس

      از اول هم ایشان می گفت من اصلاح طلب نیستم ولی سر اطلاح طلبان حسابی کلاه رفت.

    • ناشناس

      رودست خوردند.

    • ناشناس

      قافیه را بد باختی
      دولت وفاق کلاه گشاد

    • ناشناس

      احتمالا نیمی از کابینه را آقای جلیلی انتخاب کرده.

    • ع

      رای ما برای تغییر بود نه برای تمدید

    • ناشناس

      همان کشک همان کاسه.

    • ناشناس

      پزشکیان فقط یک تدارکاتچی هست همانند همی ریس جمهورهای ایران قدرت اجرائی ندارد ،

      پاسخ ها

      • احمد‌رحیمی

        وا

    • ناشناس

      باز مدرسه ام دیر شد ،خخخخ

    • ناشناس

      یه عده فکر کردن پزشگیان بیاد درست میشه اما بدانید که هر کی بیاد هر سال بدتر از پارسال

    • ناشناس

      اکثر این وزرا بدرد نمیخورند

    • ناشناس

      پزشکیان سر سوز اگر اصولگرا نبود تائید نمیشد او نقش اصلاح طلب را بازی کرد که مردم را پای صندوق بیاور ،

    • ناشناس

      لطفا به دولت سیزدهم توهین نکنید خیلی دولت خوب وپاکدست بودند

      پاسخ ها

      • ناشناس

        برا تو آره پاکدس بود🤪🤪

    • ناشناس

      پزشکیان با این کابینه چهار سال آینده ی کشور مشخص کرد..تغییر بی تغییر.نقطه سر خط.

    • ناشناس

      این اسم ها از سامانه یکپارچه تخصیص خودرو های داخلی درآمده و اشتباه میباشد!!!!!

    • سیبو

      تو رو خدا مملکت رو بدین دست صاحبش شما اینکاره نیستین

    • ناشناس

      آقایی پزشکانیان پس چی شدداره همان همان میشه که

    • بنده خدا

      اصلاح طلب و اصول گرا چه صیغه ای است
      یکی بیاید به داد این مملکت برسد که الحمدلله کسی هم نیست

    • ناشناس

      پس ظریف و دار و دسته ای که درست کرد سر کاری و برای وقت و هزینه تلف کردن بود؟

    • ب

      از روز اول همه چیز معلوم و روشن بود . چرا تعجب ؟

    • غضنفر فروگذار

      حیف برگ رأیی که برای پزشکیان هدر دادم

    • ناشناس

      انتقادشون درسته ، آخه اسکندر مومنی برای وزارت کشور ؟ یک زن برای وزارت مسکن ؟ این همه گفتن شورای راهبردی این شد نتیجه اش🤔

      پاسخ ها

      • ناشناس

        زن چشه مگه،ها

    • ناشناس

      وزارت علوم ک فاجعه است خیلی شدید

    • ناشناس

      ملتو سرکار گذاشتن همشون مثل همن

    • علی

      این سه سال که دولت دستشون بود.چنان داشتن اصلاح طلبها رو شوخم میزدن.الانم از دستشون بربیاد فقط چوب میکنن تو کار دولت.با چه عقلی باز همونارو گذاشتید وزیر... اونا که شمارو آدم حساب نمی کردن حالا چطور دارید اشتباه میکنید

    • علی آذرخش

      دکتر جان خیلی ناامیدمان کردی ایکاش کاندیداها با کابینه پیشنهادی از ملت رای بگیرن و دوم اینکه این کابینه اصلا به مقصد آخر یعنی پیشرفت ایران نمیرسد و در آخر ای کاش خودتان برای هر قسمت وزیر انتخاب میکردی بهتر بود این اش خیلی شوره

      پاسخ ها

      • ناشناس

        مشاورپزشکیانی شمااحیانا😂😂

    • ناشناس

      آقای پزشکیان مارا به خیر تو امیدی نیست شر مرسان
      این بود صدای بی صدایان
      امید واعتماد تمام وکمال از بین رفت

    • رمضون

      نه به باره،نه به دار ،هنوز دولت منتخب اقای پزشکیان شروع به کار نکرده وبا مخالفت های باز ماندگان از دولت های قبلی چطور به خودتان اجازه می دهید قضاوت کنید ،شما اگه این قدر دور نگرواینده نگر بودید چرا در سالهای گذشته اقدامی نکردید

      پاسخ ها

      • میثم

        حتما برای شما یه منفعتی داره اینجور سنگشونو به سینه می‌زنید

    • ناشناس

      چهره هایی که انتخاب شدن مورد علاقه تندرو ها نیست
      چه اصولگرا چه اصلاح طلب

    • ناشناس

      اینم شد کابینه. زرشک

    • ناشناس

      باید میرفت از مدرسه امام صادق وزیر انتخاب میکرد

      پاسخ ها

      • ناشناس

        😂😂

    • ناشناس

      درسته
      مارو پشیمون نکنید.

    • ناشناس

      یاد فیلم مدرسه پیرمردها افتادم معلوم هست اخرش چی میشه

    • ناشناس

      قحط الرجال که میگن همینه

    • ح م

      درهر صورت فکرکنم از رییس دولت سیزده و وزراش کارامدتر باشن

    • ناشناس

      بابا بگذارید چند ماه بگذره بعدن نق بزنید اه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        باشه چن ماه دیگه نق که نه،زارمیزنیم

    • ناشناس

      همتی را اصلأ قبول ندارم مرد کاری نیست

    • ناشناس

      یعنی آموزش و پرورش ابهت پنجاه سال پیش خود را پیدا می کند؟شاید!!!

    • ناشناس

      خدا را شکر که بهش رای ندادم

    • حمد

      باید بره کسانیکه مدیریت خونده ان و در همین رشته کارکرده ان را بیاره،اگه رشته مدیریت بدرد نمیخوره از دانشگاه ها حذف بشه.

    • ناشناس

      تازه هنوز بسم اله نگفته چقدر شما مردم بد بینین هنوز که کاری انجام نشده انگار که دولت الان ۲ سال هست مستقره و هیچ وعده ای رو انجام نداده

      پاسخ ها

      • ناشناس

        بدبین شدیم این همه سال

    • ناشناس

      اندکی صبر هم بدک نیست!

      پاسخ ها

      • مهدی

        سالی که نکوست از بهارش پیداست اول کار چنین گندی زده وای به ا خرش

    • محمد

      خشت اول چون نهد معمار کج
      تا ثریا میرود دیوار کج...........

    • ناشناس

      بهترین کاری که پزشکیان باید انجام دهد استعفا می‌باشد و سلام ما چنین رییس جمهوری ساده لوحی نمیخواهیم

    • شانلی

      آقای پزشکیان وزراء پیشنهادی یکی از یکی بدتر مخصوصا آموزش و پرورش و وزیر اقتصاد همتی

    • اشنا

      ظاهرا"بیشتراصلاح طلبان ازاین لیست ناراتندانتظارداشتندیک لیست تحمیلی همچون روحانی رابه پزشکیان تحمیل کنندروزازنووروزی ازنوع!

    • قله

      وزیر آموز ش پرورش دولت سیزدهم عالی بود

    • رئیس جمهور بیخیال

      متاسفم که لحظه آخری بهت رای دادم البته مقصر تو نیستی خودم هستم چون تو همش میگفتی می‌سپارم به دیگران اسمش هم گذاشتی کارشناس الانم ازهفت دولت آزادی.!!جناب پزشکیان الان نشون دادی که واقعا بی برنامه ای نه بخاطر کابینه چون هیچکدومو نمیشناسم بجز چندنفر فرمودی از اقتصاد چیزی نمی‌فهمم ولی نشون دادی واقعا از هر لحاظ چیزی در چنته نداری

    • ناشناس

      ایکاش برای رئیسی ۳سال به مملکت گندزدهم حداقل لب اعتراض میگشودیدبزارید ایشون برسه بعدقضاوت کنیدهنوزبیتدبیری دولت قبل هست....

    • ناشناس

      منتقدین کابینه پزشکیان درست می گویند،از اختلاسگران و رانت خواران کمتر استفاده شده است

    • ناشناس

      والا شورای راهبردی نمیخواست چشماتونم می بستید بهتر از این افراد پیدا میکردین.دولت و کابینش شده مثل خانه سالمندان....

      پاسخ ها

      • ناشناس

        مطمئنی که فقط دولت وکابینه اش شده مدرسه پیرمردها ؟ نگاهی به اطراف بینداز وشنواباش که چه اندازه هیاهوی نسل جوان و پیر میشنوی .

    • افتضاح

      دیگه رای نمی‌دم

    • مانا

      یه سهم هم برای شما میزاشت کنار، بجایی برنمیخورد

    • مهدی

      چرا این همه هزینه می کنید برای انتخابات همان دولت پنهان که ازش اسم می برید.چرا ضاحر نمی شود.وسکان را بدست نمی گیرد.که این همه هم هزینه بیخود نشود.

    • ناشناس

      آقای پزشکیان با معرفی این کابینه گند زد به همه ی شعارهایش
      ایشون قرار بود صدای بی صدایان باشد
      ایشون قرار بود از همه ی قومیت ها واقلیت ها استفاده کند
      ایشون قرار بود افق جدیدی را در سیاست خارجه واقتصاد کشور بگشاید.
      ایشون افرادی را برای کابینه معرفی کرد که اغلب جزو متهمان وضع موجود هستند.
      آقای پزشکیان ما را به خیر تو امیدی
      امید کسانی که به شما برای تغییر وضع موجود رای دادند ناامید کردی

    • باران

      خوبه رای ندادم ،الان هم پشیمون نیستم

    • *****

      هنوزنه دولت مستقرشده ونه شروع به کارکرده که همه شاکی هستند، حداقل چندماه کارکنندبعدنظربدهیم. دولت قبل که کلی وعده دادودرنهایت بعدازسه سال نه تنهاسه میلیون خانه ساخته نشدکه قیمتهاچندین برابرشد،امنیت واخلاق ازجامعه رفت، خشونت وقتل وغارت بیشترشدو ناامنی وبی ثباتی درعرصه اقتصاد،سیاست بین الملل حاکم شد.

    • ناشناس

      همینکه همه مسئولین نالایق سابق، همه سیاستمدارای کثیف قبل دارن به پزشکیان ایراد میگیرن یعنی راشو درست رفته،انشاالله نتیجه هم خیر ملت بشه

    • ایران

      چرا برا کابینه باندی وبی لیاقت قبلی ساکت بودید. با پزشکیان از این جاده خاکی مهندسی شده خارج شویم

    • ناشناس

      به نظر من اون بالا در رابطه با تشکیل کابینه خیلی دارن شلوغ میکنن زیادی دخالت دیگه یعنی خدایی از سر دلسوزی

    • ناشناس

      وزرا باید کارآمد باشن اگر نیستن خب مجلس رای اعتماد ندهند تا پزشکیان کسی دیگه رو معرفی کنه. دعوا نداره!!!

    • ایرانی

      چه اشکالی داره. ۴۳ دولت‌ها آبروی ملت را بردند بگذارید ۴۰ درصد مردم ایم چند سال آبروی خودشون را ببرند حد اقل خودمون. کردیم

    • سعید

      سالی که نکوست از بهارش پیداست اقای پزشکیان شما امانت دار رای ما هستید اگه با همین فرمون جلو برید بدهکار ما که به شما رای دادیم میشید

    • الف

      مثل اینکه بد جوری صدای رانت خوران واختلاس گران درامده که وزیر نشدن

    • ناشناس

      همون آش و همون کاسه..
      اینجور که معلومه تو ایران دیگه غیر از این ها دیگه کسی نیست.

    • ناشناس

      انشالله خدا بهترینها رو در مسیر آبادانی ایران قرار بده

    • ناشناس

      واقعاً متاسفم 😔😔

      پاسخ ها

      • ناشناس

        اینهمه آدم باسوادتحصیل کرده چرا بیسواد ها وبدرد نخورا رامعرفی میکنن این چه رسمیت

    • ناشناس

      امیدوارم انتخابش درست باشه که بعید می بینم

    • ناشناس

      آقای پزشکیان از روز اول گفت که برای کابینه اش افراد متخصص همون حرفه رو میاره و به قول خودش عمل کرد ، اکثر وزرایی که انتخاب کرده در حیطه همان وزارت متخصص هستند ،، امیدواریم اتفاق های خوبی بیفته ..... متاسفانه یه عده از روز اول همش در حال نق زدن هستن و مدام ایراد می گیرن ...... بزارید بنده خدا کارش رو بکنه ان شاءالله بتونه موفق بشه

    • ناشناس

      سوگند به خدا ازرای دادنم سخت پشیمان شدم بااین کابینه فرمالیته ازاله درآمدی افتادیم به چاه گول خوردم دیگه را نخواهم داد.

    • ناشناس

      پزشکیان شاید در امور خودحاذق باشد دلیل نمیشه سیاست مدار باشه اشتباه

    • ناشناس

      پزشکیان گفتی اگه نداشتند اسفا میدم
      اگه مردی رو قولت حساب کنیم

    • دلال ملک

      مواطب تندروها. باشیم. چوب لای چرخ شروع شد. ولی مردم. مسعود وحرفش، گلاویز گوششون کردن. بسوزید.

    • معین

      ازاینکه وقتم هدردادم رفتم پای صندوق رای دادم واقعاپشیمونم

    • مدنی

      یاران خیانت نکردن فکر کردن کمک بکنند که مملکت را از دره در بیاورند ایران سقوط کرده اگر مردم شما را خواستن تغییر بود نه همان وزیر های بیسواد را دو باره انتخاب کنی ظریف آبروی که داشت از بین بردید اگر آن نبود کسی به شما رای نمی‌داد

    • ناشناس

      کابنیه پزشکیان را ظریف تعیین کرده همانهایی که فقط بلد بودند تعمدا ناراضی تراشی کنند

    • کریمی

      والله بالله من بیسوادقبل ازانتخابات گفتم یه جوون نخبه سیاستمداروبااستعدادوباهوش بیاریدتاهمه رأی بدن هم خداراضی باشه همه خلق الله بخدابااین رییس‌جمهور وترکیب کابینه آینده فقط مسخره مون میکنن اگریک دکترنتونه چهارکلام توسازمان ملل بدون کاغذصحبت کنه یعنی فاتحه مون خوانده است

    • ناشناس

      آقای پزشکیان ما برای تغیر به شما رای دادیم نه این که تندرو ها را جمع کنی وضیعت فرقی نکنه

    • ناشناس

      ای وای آقای پزشکیان ناامید مون کردید همتی بسه مونه دیگه تو زمان همتی یک نون سرسفره نداشتیم درسته الانم نداریم ولی آب دوغ خیار داریم بس کنید انقدر مارو زجر کش نکنید شمارو انتخاب کردیم لااقل خوب بشه که حیف ایران رو کسی نمی تونه درست کنه

    • محمدعلی مرادی

      رییس جمهور در ایران فقط یک تدارکچی

    • ناشناس

      مردم صاحب نظر ایران کجا بودید شما.دشمن میخوایم چکار.صبر کنید به وزرای دکتر پزشکیان احترام بذارید.چرا اینقدر زود قضاوت میکنید.همین که همگی تحصیل کرده هستند وبی سواد نیستند خیلی مهمه

    • ناشناس

      چرا اینقدر خودتون را تحقیر میکنید.برای همینه که همیشه درهمه موارد دنده عقب ورو به عقب میریم همش انتقاد میکنید صبر داشته باشید

    • بنده خدا

      انگار این آدما رو در سبد قرعه کشی ریخته وگردونه را چرخونده اسم هرکسی داخل هر وزارت خانه ای افتاد وزیر همون وزارتخانه بشه فرقش با لپ لپ اینه که این افراد باید حتما میبودند از قبل شناخته شده بودند

    • سعید

      ما طرفدار اصلاح طلب بودیم و رای دادیم به آقای پزشکیان حالا کابینه پرشده از اصولگرا ....اگر زیر فشار هم بودی ..نباید به طرفداران پشت میکردی ..تصمیم درستی نگرفتی ...یه ملت پشتت بودن کم بود?

      پاسخ ها

      • ناشناس

        مطمئن باشم که تو خود ظریف نیستی

    • Taha_k

      فقط امیدوارم به خیر و خوشی بگذره

    • فائزه ابهری

      سلام .دکتر پزشکیان، افراد کابینه رو نه از توی جیبشون درآوردن نه از خونه پدری!! و، این افراد رو قبلا در طی ۴۵ سال انقلاب، به مجلس و وزارت خانه راه داده بودن، اگر آبروبر بودن که این ۴۵ سال توی مجلس و وزارت خونه چکار میکردن؟!!

    • امیر

      آقای پزشکیان ، شتر سواری دولا دولا نمیشه

    • ۱۲۳۴

      میگن مردم ایران حرافن، یعنی زیاد حرف می‌زنند ایکاش هر مسئولی که سر کار میاد صبور باشی حداقل سالی بگذره بعد به نقد کارهاش و رفتار و گفتارش بشینیم نه الان که هنوز کاری نکرده این زیاد حرف زدنامون باعث شده مثل کشورهای جهان اول به فکر رفع گره های کشور نباشیم و پیشرف نکنیم

    • بهنام

      آقایون اجازه بفرمایید این بنده خدا شروع بکار کنه وزیرانش را سر پست بزاره .شما افراد دلخواهتان را میخواهید در راس کار باشند یا اوضاع اقتصادی درست بشه هنوز هیچی نشده ساز را از اون طرفش میزنید شما چه جماعتی هستید

    • ناشناس

      متاسفانه با درست شدن دو طیف اصلاح طلب و اصول گرا مردم ایران به دو دسته تقسیم شده اند ، این گروه ، گروه دیگر را تندرو می خوانند گروه دیگر این یکی ها را کند رو و کند ذهن و غربگدا. ما فراموش کردیم مردم یک کشور هستیم .کشوری که دشمنان زیادی دارد چون می خواهد مستقل باشد و به این جرم تحت سخت ترین تحریمهای بی سابقه در تاریخ جهان قرار گرفته. از تضعیف یکدیگر و تهمت زدن و انتقاد دست بردارید و اجازه کار به دولت بدهید. تا شاهد پیروزی کشورمان باشیم.
      .

    • یک ایرانی

      باسلام به تمام عزیزان ، دو درخواست مهم از شما دارم

      ۱) تا نتیجه را ندیدید هیچگاه بحث بیهوده نکنید حتی اگر شناخت دارید.

      ۲) اداره کشور تنها مختص دولت نیست ، بلکه همراه با همکاری مردم است.

      متاسفانه برخی رفتارهای اوایل انقلاب مردم ما را تا این حد تنبل کرده است ، من به عنوان یک هموطن بلند اعلام میکنم که همه در راستای پیشرفت کشور سهم داریم تنها دولتمرد نیست مرد میدان ، بلکه مردم اند میدان دار، اگر به عقیده بنده اعتراض دارید پس بدانید تا عمری هست از کشورهای پیشرفته عقب هستیم.

    • ایرانی سر بلند

      با سلام به همه مردم ایران و مسئولین دلسوز کشور پیام من به اونهای است که دائم بر طبل ناامیدی می کوبند و از دولت پزشگیان و انتخاب وزیران انتقاد می کنند و قصاص قبل از جنایت می کنند اولا شما نماینده مردم ایران نیستید دوم شما نه از سیاست چیزی می دانید و نه خبر از درد مردم دارید بهتر است که منطقی فکر کتید و اجازدهید که دولت اقای پزشکیان شروع به کار کند و مدتی از ان بگذرد ان موقع وارد انتقاد بشوید قصاص قبل از جنایت نکنید

    • ناشناس

      وقتی یه پزشک میشه رئیس جمهور همین میشه دیگه .برای رئیس جمهور شدن ا ولین و مهمترین چیزی که باید داشته باشن سواد سیاسی هست که اونم آقای پزشکیان نداره
      تمام

    • ناشناس


      بد بختی بعضی رفوزها را دوباره میاره سر کار


    • ناشناس

      دولت روحانی که سرشار بود از افراد پایبند به تعامل و توافق وضعمون شد این . من نمیدونم چرا میخواهیم با کسی که همه ی هم و غمش آسیب رسوندن و نابودی ماست توافق کنیم .

    • ناشناس

      باید افراد متخصص روبیاری نه افرادکابینه های قبلی نفتی بیاری ازوزرات نفت اموزش وپرورش ازافراد دراین حوزه مثلا اقای مومنی چه ربطی به تصدی درایتکارداره کسانی روبیار که حتی مردم عادی دورازسیاست هم به این راحتی ازشون ایراد نگیرن افراد متخصص وکارامد زرتشتی واهل سنت وارمنی هم نداره همه ایرانین بهترین ها روبیار

    • ناشناس

      جای نگرانی نیست در هر حال گدشته و حال و اینده ما وشوش هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج