قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۴۸۲۸
۱ نظر
۱۲۴۷
۱ نظر
۱۲۴۷
پ

خوردن هندوانه برای این افراد ممنوع است

هندوانه قرمز یکی از محصولات خوشمزه تابستانی به حساب می‌آید که بسیاری از مردم آن را به مقدار زیاد مصرف می‌کنند، اما بیماری‌هایی وجود دارد که ممکن است دوستداران این میوه را از خوردن آن محدود یا منع کند.

جماران: هندوانه قرمز یکی از محصولات خوشمزه تابستانی به حساب می‌آید که بسیاری از مردم آن را به مقدار زیاد مصرف می‌کنند، اما بیماری‌هایی وجود دارد که ممکن است دوستداران این میوه را از خوردن آن محدود یا منع کند.

دکتر ناتالیا یفیموچکینا، معاون مرکز تحقیقات فدرال تغذیه و بیوتکنولوژی، خاطرنشان می کند که برخی از افراد باید در خوردن هندوانه قرمز احتیاط کنند، به خصوص کسانی که از دیابت و بیماری های گوارشی رنج می برند.

خوردن هندوانه برای این افراد ممنوع است

او می گوید: ما در مورد افرادی صحبت می کنیم که از نوعی بیماری مزمن دستگاه گوارش رنج می برند و همچنین دیابت و نارسایی کلیه البته فقط مربوط به هندوانه قرمز نیست، زیرا در مورد این بیماری ها بیمار باید دنبال کند یک رژیم غذایی خاص که توسط پزشک تجویز می شود، بنابراین پزشک ممکن است به بیمار اجازه دهد مقدار مشخصی از آن را مصرف کند.

وی می افزاید: فرد می تواند در طول روز 700 تا 800 گرم هندوانه قرمز بخورد، اما باید بداند که این محصول دارای درصد بالایی کربوهیدرات با وجود کالری کمی است و همچنین درصد کمی فیبر غذایی به دلیل داشتن آن عمدتاً از آب.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • سیبو

      من فقط واسه آب زیادی که داره میخورم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج