قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۴۶۱۴
۹ نظر
۷۶۸۷
۹ نظر
۷۶۸۷
پ

جریمه نقص چراغ خودرو نجومی شد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اهمیت چراغ‌های خودرو در شب، گفت: «نقص در چراغ‌های خودرو، ۳۰۰ هزار تومان جریمه دارد.»

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اهمیت چراغ‌های خودرو در شب، گفت: «نقص در چراغ‌های خودرو، ۳۰۰ هزار تومان جریمه دارد.»

جریمه نقص چراغ خودرو نجومی شد

سرهنگ علی‌اصغر شریفی گفت: موضوع چراغ‌های وسایل نقلیه و اهمیت سالم بودن آن‌ها به حدی دارای اهمیت است که قانونگذار در جدول جرایم رانندگی و در بخش تخلفات پر خطر به آن‌ها اشاره کرده است.

­این مقام انتظامی افزود: نقص موثر در سامانه روشنایی در شب، علاوه بر آنکه جریمه ۳۰۰ هزار تومانی را در پی دارد، سه نمره منفی برای راننده وسیله نقلیه شخصی و ۶ نمره منفی برای رانندگان عمومی و سنگین نیز به همراه خواهد داشت.

­رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت گفت: برخی از رانندگان از نور‌های خیره کننده و یا در اصطلاح زنون و چراغ‌های رنگی در قسمت جلو و عقب خودرو استفاده می‌کنند که این موضوع مشمول تخلف است و اعمال قانون خواهد شد.

سرهنگ شریفی با بیان اینکه ­نور قرمز برای چراغ‌های جلو ممنوع است، افزود: نور چراغ‌های عقب خودرو باید قرمز باشد و استفاده از نور سفید و زرد در این محل ممنوع است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      عجب دکان با برکتی فکر کنم با این جرایم دولت دیگه نیازی به اخذ مالیات از مردم نداشته باشه

    • علی عطایی

      درجاده بین شهری درحال تردد هستیم .جاده ها دست انداززیاددارد.ماشین می افتدداخل دست اندازولامپ سیم داخلش قطع می شود.شب پلیس هم کنارجاده ایستاده.چطور رفع نقص کردآن وقت شب.پلیس می گویدیارفع نقص کن یاجریمه .دست رسی به تعمیرکاردرجاده نیست.

    • ناشناس

      دولت پیشتاز افزایش.جرایم رانندگی ۱۵۰ درصد

    • ناشناس

      دزدان سر گردنه

    • ناشناس

      جریمها بر چه مبنایی نجومی می‌شوند و به بهانه‌ای مخالف جیب ملت را خالی می‌کنند واین درآمدها کج می‌رود خدا داند

    • ناشناس

      با این جرینه ها دکان و بازار درست کردند

    • سلمان

      جاده ها پر چاله چوله خراب تنگ ..باریک...اینا جریمه ندارن

    • كيامرث

      سلام : اكثر موتور سيكليت ها مشاهده ميشود كه چراغ عقب ندارند و در شب بسختي ديده ميشوند ، براي اتوموبيل ها انصاف نيست كه يك ضرب جريمه شوند ، چون امكان دارد قبل از حركت چراغ درست وده باشد ولي در حين سفر سوخته باشد و راننده خبر نداشته باشد ، بهتر است بار اول براي راننده پيام فرستاده شود و اگر ظرف مدت معینی که پلیس تایین می کند رفع اشکال نشد ، ۵۰۰ هزار تومان جریمه شود.

    • ناشناس

      دیروز بخاطر سبقت که متاسفانه خطوط جاده کاملا از بین رفته و خط ممتد مشخص نیست مبلغ ۷۰۰ هزار تومن جریمه خوردم ...۲۰ میلیون ماشین در ایران هر ماشینی که سالی ۵ م خلافی بدهد به جرآت می‌توان خرج دو سه کشور رو تامین کرد ..دولت محترم شما هم باید جریمه بشوید بخاطر جاده ماشین و زیر ساخت های فوق العاده ضعیف و ناکارامد...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج