قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۴۴۰۰
۳ نظر
۱۷۶۹
۳ نظر
۱۷۶۹
پ

مختار، جبلی را در صداوسیما از مخمصه نجات داد!

آمار بازدید سریال‌های سیما در تلوبیون نشان می‌دهد مجموعه «مختارنامه» در بازپخش مجدد مخاطب بیشتری نسبت به دیگر سریال‌های روی آنتن دارد.

خبرگزاری ایسنا: آمار بازدید سریال‌های سیما در تلوبیون نشان می‌دهد مجموعه «مختارنامه» در بازپخش مجدد مخاطب بیشتری نسبت به دیگر سریال‌های روی آنتن دارد.

 مختار، جبلی را در صداوسیما از مخمصه نجات داد!

مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» که در بازپخش از شبکه آی‌فیلم به قسمت‌های پایانی نزدیک شده و به‌زودی به اتمام می‌رسد، بار دیگر نسبت به دیگر سریال‌های در حال پخش، آمار بهتری را از نظر میزان بیننده ثبت کرده است.

بر اساس آمار خروجی پلتفرم تلوبیون، ۱۰ قسمت اخیر «مختارنامه» در بازپخش اخیر به ازای هر قسمت به طور میانگین ۳۳ هزار بازدید دارد. این در حالی است که طی یک دهه اخیر، این مجموعه بارها و بارها تکرار شده و حالا یکی از رکوردداران بازپخش در تلویزیون است.

این رقم برای ۱۰ قسمت آخر «فراری» شبکه یک ۵.۴ هزار بازدید، «پشت پرده» شبکه دو ۹.۲ هزار بازدید، «آقای قاضی ۲» شبکه دو ۳۰.۱ هزار بازدید و «دربندون» شبکه سه ۹.۸ هزار بازدید است. مجموعه «بدل» شبکه سه نیز که تنها سه قسمت از آن پخش شد، در آن سه قسمت به طور میانگین ۱۵.۷ هزار بازدید داشت.

تنها مجموعه تلویزیونی جدید هفته‌های اخیر که در تلوبیون بیش از «مختارنامه» بازدید داشته، «رخنه» شبکه یک است که در ۱۰ قسمت آخر به طور میانگین ۹۵.۹ هزار بازدید ثبت کرد.

البته در این محاسبه، امکان بررسی سریال «سرزمین مادری» وجود ندارد؛ چراکه به جای قرارگیری در بخش اصلی تلوبیون، در بخش تلوبیون پلاس قرار می‌گیرد و آمار بازدیدش قابل رهگیری نیست.

بر این اساس به نظر می‌رسد مجموعه «مختارنامه» با وجود آن که بیش از هر سریال دیگری بازپخش می‌شود، همچنان بیش از اغلب سریال‌های تازه تلویزیون برای مخاطبان جذابیت دارد و محصولات تازه، همچنان قابلیت رقابت با آن را ندارند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • پدرام

      ما که چند سال دیگه نگاهش نمی کنیم

    • ناشناس

      با این بودجه های سنگین میشه سریالهای مذهبی و تاریخی جدید و خوبی ساخت

    • ناشناس

      اینکه مختارنامه مخاطب بیشتری داره هیچ ربطی به نگاه کردن مردم نداره ، مربوط میشه به یک پدید روانشناختی که مردم سعی می کنم برای هر سوالی یک پاسخ داشته باشند و کمتر جواب منفی بدن ، برای همین وقتی درسگر ازشون سوال می کنه کدام سریال تلویزیون را نگاه میکنن ( یا کردند ) اولین نامی که به ذهن‌شان میاد بیان می کنن ! این نشون میده تعداد مخاطبین تلوزیون به شدت کاهش پیدا کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج