قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۴۳۷۶
۸۱۵
۸۱۵
پ

جانشین موقت اسماعیل هنیه مشخص شد

وبگاه سعودی العربیه به نقل از «منابع آگاه» از تعیین «محمد اسماعیل درویش» به عنوان جانشین موقت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی فقید جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: وبگاه سعودی العربیه به نقل از «منابع آگاه» از تعیین «محمد اسماعیل درویش» به عنوان جانشین موقت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی فقید جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خبر داد.

جانشین موقت اسماعیل هنیه مشخص شد

وبگاه سعودی العربیه به نقل از این «منابع آگاه» گزارش داد «محمد اسماعیل درویش» ملقب به «ابوعمر حسن» به عنوان رئیس دفتر سیاسی جدید جنبش حماس و جانشین اسماعیل هنیه تا زمان برگزاری انتخابات در داخل حماس تعیین شد.

این منابع همچنین تاکید کردند که محمد اسماعیل درویش در قطر اقامت دارد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» روز شنبه اعلام کرد نهادهای اجرایی و شورای مشورتی آن، روند مشورت‌ها برای انتخاب رئیس جدید جنبش به‌عنوان جانشین شهید اسماعیل هنیه را آغاز کرده‌اند و پس از پایان رایزنی‌ها، رئیس جدید دفتر سیاسی اعلام خواهد شد.

این در حالی است که عزت الرشق، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فاسطین (حماس) تعیین جانشین برای اسماعیل هنیه را تکذیب کرد.

وی در این باره خاطرنشان کرد: آنچه برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی درخصوص تعیین برخی نام‌ها برای انتصاب در پست رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس منتشر می‌کنند، صحت ندارد.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی  «شهاب»، این رهبر جنبش حماس همچنین تصریح کرد جنبش متبوعش پس از تکمیل نتایج رایزنی‌های خود، جانشین شهید هنیه را اعلام خواهد کرد.

این اظهارات پس از آن ایراد شد که وبگاه سعودی العربیه مدعی شدکه «محمد اسماعیل درویش» به عنوان جانشین اسماعیل هنیه برگزیده شده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج