۱۴۴۴۳۷۵
۱۳۴
۱۳۴
پ

انواع مزوژل جوانساز | بهترین مزوژل جوانساز

با تزریق مزوژل‌ها به خوبی می‌توان کاهش چین و چروک‌ها و جوان تر شدن پوست را مشاهده نمود و می‌توان گفت معجزه زیبایی قرن محسوب می‌شوند.

با افزایش سن و از ۳۰ سالگی به بعد معمولا میزان تولید کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید در سطح پوست بدن کاهش می‌یابد و علائم پیری مانند خطوط ریز و چین و چروک ظاهر می‌شوند. با توجه به اهمیت زیبایی، بسیاری از افراد به دنبال روشی برای از بین بردن علائم پیری و حفظ شادابی و جوانی پوست خود هستند. روش‌های درمانی مختلفی برای این منظور ارائه شده است. اما یکی از بهترین و موثرترین درمان‌ها جهت تحریک تولید کلاژن و الاستین تزریق مزوژل‌های جوانساز است. با تزریق مزوژل‌ها به خوبی می‌توان کاهش چین و چروک‌ها و جوان تر شدن پوست را مشاهده نمود و می‌توان گفت معجزه زیبایی قرن محسوب می‌شوند.

انواع مزوژل جوانساز | بهترین مزوژل جوانساز

مزوژل چیست؟

مزوژل در واقع یک درمان بازسازی پوست حاوی غلظت بالا و فرموله شده با هیالورونیک است که از طریق متد میکرونیدلنیگ به پوست تزریق می‌شود. ترشح آهسته هیالورونیک اسید موجب تحریک پوست به تولید کلاژن و الاستین می‌شود و تاثیر بسزایی در رنگ پوست، آبرسانی و کاهش خطوط ریز و چین وچروک‌های پوست دارد.

ترکیبات مزوژل

مزوژل یک درمان سالم و ایمن برای پوست محسوب می‌شود و به دلیل موادی که در ترکیبات آن به کار رفته برای ترمیم و شادابی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترکیبات مزوژل‌ها به شرح زیر هستند:

  • آمینواسیدها
  • هیالورونیک اسید
  • مواد معدنی
  • کوآنزیم‌ها
  • ویتامین‌ها
  • آنتی اکسیدان‌ها

انواع مزوژل

به طور کلی مزوژل‌ها به چهار دسته زیر تقسیم‌بندی می‌شوند.

مزوژل جوانسازی

اولین و مهم‌ترین دسته از مزوژل‌ها در لاین جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند و به مزوژل‌های جوانساز معروف هستند. این مزوژل‌ها دارای خواصی مانند ترمیم پوست، لیفتینگ، افزایش کلاژن سازی، روشن سازی و حجم دهی نسبی پوست هستند.

انواع مزوژل جوانساز | بهترین مزوژل جوانساز

مزوژل روشن کننده و ضد لک

 

این دسته از مزوژل‌ها به جز خاصیت جوانسازی تاثیر بسزایی در درمان و رفع لک‌ها و روشن سازی دارند و به مزوژل ضد لک معروف هستند. این مزوژل‌ها از خاصیت جوانسازی کمتری برخوردار هستند، اما همچنان تاثیرات بسیار خوبی دارند.

مزوژل ضد ریزش مو

از دیگر انواع مزوژل‌ها می‌توان به نوع ضد ریزش مو اشاره نمود که به صورت اختصاصی برای درمان‌های ریزش مو مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مزوژل‌ها امروزه طرفداران بسیاری دارند و خیلی پر تقاضا هستند.

انواع مزوژل جوانساز | بهترین مزوژل جوانساز

مزوژل لاغری

مزوژل‌های لاغری نیز با مواد موثره‌ای که دارند، توانسته‌اند نتایج فوق العاده‌ای در لاین لاغری رقم بزنند. این محصولات دارای خاصیت درمان هستند و ضمن لاغری پوست به زیباسازی آن نیز کمک می‌کنند.

بهترین برندهای مزوژل جوانساز

مزوژل‌های جوانساز توسط برندهای مختلفی تولید می‌شود و هر یک دارای ویژگی‌های منحصربه فردی هستند. از برترین مزوژل‌های جوانساز می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

پروفایلو

پروفایلو پرچم دار صنعت مزوژل‌ها است که توسط کشور ایتالیا تولید می‌شود. در واقع پروفایلو نخستین مزوژل هیالورونیک اسید پایدار است که در ترکیبات آن عناصر شیمیایی، موادی مانند BDDE به کار رفته است. تاثیر هیالورونیک اسید با وزن مولکولی کم بر لایه‌های از پوست که در بخش میانی هستند، موجب آبرسانی شده و وجود هیالورونیک اسید با وزن مولکولی زیاد، سبب کشیدگی و لیفت پوست به شکل همزمان می‌شود. مزوژل پروفایلو با فرمولاسیونی نوین از هیالورونیک اسید با وزن مولکولی کم و وزن مولکولی زیاد ساخته شده و می‌تواند جوانی و زیبایی را به پوست هدیه کند.

انواع مزوژل جوانساز | بهترین مزوژل جوانساز

جالپرو

جالپرو ساخت کشور ایتالیا، دومین جایگاه را در میان برترین مزوژل‌ها بعد از پروفایلو به خود اختصاص داده است. این محصول در دو نوع کلاسیک و با وزن مولکولی بالا HMW تولید شده است. نوع کلاسیک این مزوژل‌ها برای جوانانی که می‌خواهند از پیری پوست خود جلوگیری نمایند می‌تواند گزینه مناسبی باشد. اما افرادی که پوست خشکی دارند یا دارای سن بیشتری هستند، می‌توانند از مدل HMW استفاده کنند که دارای درصد هیالورونیک اسید بالاتری است.

پروسترولین

در بازار پر رقبات انواع مزوژل جوانساز، پروسترولین توانسته جایگاه سوم را از آن خود نمایند. این مزوژل از جدیدترین و موثرترین روش‌های درمان مشکلات پوستی مانند لک محسوب می‌شود. در این مزوژل مواد بازسازی کننده و تغذیه کننده پوست مانند هیالورونیک اسید، پپتیدها و ویتامین‌ها به کار رفته است که موجب افزایش طراوت پوست و روشن تر شدن آن می‌شود. این محصول به خوبی می‌تواند لک‌هایی را که در نواحی صورت، گردن و دست‌ها وجود دارد را از بین ببرد و به دلیل برخورداری از مواد معدنی و آنتی اکسیدان به تقویت و ترمیم بافت پوست نیز کمک می‌کند.

مزوژل بلامین

از دیگر مزوژل‌های محبوب و با کیفیت می‌توان به مزوژل آمریکایی بلامین اشاره نمود که در ترکیبات آن هیالورونیک اسید، 18 اسید آمینه، آنتی اکسیدان، مواد مغذی و ضروری پوست به کار رفته است. این محصول می‌تواند تاثیر بسزایی در جوانسازی پوست داشته باشد و آنتی اکسیدان‌های آزاد موجود در آن موجب می‌شود که پوست‌های خشک و چروکیده، ظرافت و لطافت از دست رفته خود را مجددا دریافت کننده و فرد چهره‌ای جوان‌تر داشته باشد. این مزوژل با هیدراته نمودن مناطق حساس اطراف چشم موجب کاهش تیرگی‌های اطراف چشم و پف و تورم آن می‌شود. همچنین در روشن و درخشان‌تر شدن پوست، احیا و سفت شدن آن نیز تاثیر بسزایی دارد. لازم به ذکر است که مدت زمان ماندگاری این مزوژل در بدن افراد مختلف متفاوت است و می‌تواند بین 6 الی 9 ماه ماندگاری داشته باشد.

انواع مزوژل جوانساز | بهترین مزوژل جوانساز

مزوژل مزولایک

این مزوژل توسط کشور اسپانیا تولید می‌شود و موفق به دریافت تاییدیه سازمان غذا و دارو شده است. این محصول دارای تاثیرات فوق العاده‌ای بر روی شلی پوست است.

مزوژل اجال ۴۰

این مزوژل نیز از هیالورونیک اسید با غلظت بالا حدود 40 میلی گرم برخوردار است و تاثیر فوق العاده‌ای در کلاژن و الاستین سازی پوست دارد. معمولا از این محصول برای رفع چین و چروک و بهبود سلامت کلی پوست استفاده می‌کنند.

مزوژل رویتاکر سایتوکر

این مزوژل به صورت انحصاری برای جوانسازی پوست تولید شده است و با غلظت‌های مختلف هیالورونیک اسید در بازار عرضه می‌شود. تمامی افراد در سنین مختلف می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

انواع مزوژل جوانساز | بهترین مزوژل جوانساز

مزوژل نیوویا هیدرودولوکس

این مزوژل جوانساز محصول مشترک ایتالیا و سوئیس است که در آن 18 میلی گرم هیالورونیک اسید به کار رفته است. این محصول ضمن آبرسانی و احیای پوست به تحریک کلاژن سازی نیز کمک می‌کند.

مزوژل پروایج

این مزوژل جوانساز از هیالورونیک اسید غیر کراس لینک با وزن مولکولی متوسط تولید شده و دارای تاثیرات بسیار عالی در از بین از بردن خطوط ریز و متوقف نمودن آثار پیری آن است.

ماندگاری مزوژل‌های جوانساز

انواع مزوژل جوانساز نیاز است که هر شش ماه یکبار تزریق شود. به عبارتی می‌توان گفت مدت زمان، پایداری ، دوام و طول عمر مزوژل داخل بافت تقریبا حدود شش ماه است و این بازه زمانی در افراد مختلف می‌تواند کمتر و یا بیشتر باشد.

سخن پایانی

انواع مزوژل جوانساز می‌تواند یکی از بهترین و تضمینی‌ترین راه‌ها برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروک آن باشد. از برترین مزوژل‌ها می‌توان به پروفایلو و جالپرو اشاره نمود که شهرتی جهانی و تاثیرات شگفت انگیزی دارند. با استفاده مرتب از مزوژل‌های مناسب می‌توانید همیشه چهره ای زیبا، شاداب و جوان داشته باشید. این محصولات معمولا عوارض خطرناکی ندارند و صرفا دارای عوارض جانبی کوتاه مدت مانند قرمزی، ورم یا کبودی هستند. اما پیشنهاد می‌کنیم که حتما به یک کلینیک زیبایی معتبر برای تزریق مزوژل‌ها مراجعه کنید تا بهترین نتایج را با کمترین عوارض جانبی کسب کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج