۱۴۴۴۳۰۵
۳۷۴
۳۷۴
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین سایت ها برای مشاهده قیمت آنلاین ارز دیجیتال

در این مقاله نمونه‌هایی از بهترین سایت ها برای مشاهده قیمت آنلاین ارز دیجیتال را به شما معرفی می‌کنیم.

نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال بیش از ارزهای غیر دیجیتال نظیر دلار و یورو است زیرا ممکن است قیمت آنها به صورت لحظه‌ای تغییر کند. بنابراین هنگام معاملات رمز ارزها، اطلاع دقیق از قیمت آنها می‌تواند کمک زیادی به کاربران نماید. کاربران می‌توانند پیش از انتخاب هر سایتی برای خرید و فروش ارز دیجیتال، قیمت آن را در بهترین و معتبرترین سایت‌ها مشاهده کرده و با مقایسه دقیق و به روز، اقدام به معاملات دیجیتال نمایند. در این مقاله نمونه‌هایی از بهترین سایت ها برای مشاهده قیمت آنلاین ارز دیجیتال را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین سایت ها برای مشاهده قیمت آنلاین ارز دیجیتال

CoinMarketCap

CoinMarketCap یکی از وب سایت‌های مرجع برای ردیابی قیمت ارزهای رمزنگاری شده در جهان، در فضای رو به رشد ارزهای دیجیتال است. سایت کوین‌مارکت‌کپ امکان کشف و کارآمدسازی رمز ارزها را در سطح جهانی به کاربران می‎دهد و شرایط خرده‌فروشی را برای آنها فراهم می‌کند. این سایت که در سال 2013 تأسیس شده، رشد سریعی داشته و به سرعت به یکی از معتبرترین منابع اطلاعاتی برای کاربران، مؤسسات و رسانه‌ها به منظور مقایسه دارایی‌های رمزنگاری شده تبدیل شده است.

CoinGecko

سایت CoinGecko یکی دیگر از بهترین سایت‌ها برای مشاهده قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال است. این سایت که در سال 2014 راه اندازی شده است، به مشاوره و اطلاع رسانی برای میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان می‌پردازد و آنها را به ابزار و دانش برای موفقیت در دنیای ارزهای دیجیتال مجهز می‌کند. سایت کوین گکو با ارائه اطلاعات به کاربران در زمینه قیمت، حجم معاملات، ارزش بازار، آدرس قراردادها، آمار جامعه و موارد دیگر، تحلیل کاملی از بازار را به کاربران می‌دهد. CoinGecko بزرگ‌ترین گردآورنده داده ارزهای دیجیتال مستقل در جهان است که بیش از 14000 دارایی رمزنگاری مختلف را در بیش از هزار صرافی در سراسر جهان ردیابی می‌کند.

CryptoCompare

CryptoCompare یک مرجع مرکزی برای اطلاعات واضح و مختصر در زمینه قیمت آنلاین ارز دیجیتال است. سایت کریپتوکامپیر که در سال 2014 تأسیس شده است، داده‌های بازار ارزهای دیجیتال جهانی را در اختیار سرمایه‌گذاران کلان و خرده‌فروشی‌ها می‌گذارد. این سایت هم‌چنین امکان دسترسی به بازار و خرید ارزهای دیجیتال با کیفیت بالا و قابل اعتماد را در زمان واقعی برای کاربران فراهم می‎کند. در سایت CryptoCompar بیش از 5300 رمز ارز سکه‌ای ارائه می‌شود.

TradingView

سایت TradingView یک پلتفرم نمودار و تجزیه و تحلیل و همچنین شبکه‌ای اجتماعی است که بیش از 60 میلیون کاربر معامله‌گر و سرمایه‌گذار در سراسر جهان برای شناسایی فرصت‌ها در بازارهای جهانی از آن استفاده می‌کنند. تریدینگ ویو در سال 2011 در نیویورک تاسیس شد و دارای شعبه‌ای در لندن است. TradingView در سال 2020، در لیست 130 سایت برتر جهان قرار گرفت. این پلتفرم با بحث در مورد ایده‌های سرمایه گذاری در یک انجمن (فروم) باز به کاربران در سراسر جهان کمک می‌کند تا بازارهای مالی را بهتر درک کنند.

LiveCoinWatch

سایت LiveCoinWatch که در سال 2017، راه اندازی شده است، یکی از پیشگامان در صنعت ردیابی ارزهای دیجیتال و تجزیه و تحلیل آنها بوده است. این سایت یک برنامه قدرتمند و سبک برای تلفن همراه دارد که می‌توان شاخص و قیمت ارزهای رمزنگاری ‌شده را به صورت آنلاین در آن مشاهده کرد.

بهترین سایت ها برای مشاهده قیمت آنلاین ارز دیجیتال

Binance

سایت و هلدینگ Binance، یک شرکت جهانی است که بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال را از نظر حجم معاملات روزانه این رمز ارزها اداره می‌کند. بایننس که در سال 2017 تأسیس شد، ابتدا در چین مستقر بود و سپس به ژاپن نقل مکان کرد. پس از آن ژاپن را به مقصد مالت ترک کرد و در حال حاضر هیچ دفتر مرکزی رسمی شرکت ندارد. Binance به دلیل تعاملات بالا، یکی از بهترین سایت‌ها برای مشاهده قیمت آنلاین ارز دیجیتال به شمار می‌آید. این کمپانی اسپانسر جام ملت‌های آفریقا در سال 2021 بود و همچنین آموزش کریپتو را در بسیاری از کشورهای این قاره انجام می‌دهد. سایت بایننس 500 میلیون دلار برای خرید توییتر توسط ایلان ماسک سرمایه‌گذاری کرده است.

Coinbase

سایت و شرکت سهامی عام آمریکایی Coinbase، یک پلتفرم مبادله ارزهای دیجیتال است که همه کارکنان آن از راه دور کار می‌کنند، اما بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در آمریکا از نظر حجم معاملات است. شرکت کوین بیس در سال 2012 تأسیس شد. اگرچه ارزهای رمزنگاری شده می‌توانند به صورت ناشناس معامله شوند، اما امکان تبادلات رمز ارزها در این سایت به صورت ناشناس ممکن نیست. Coinbase بیش از 250 ارز دیجیتال مختلف را به مشتریان ایالات متحده ارائه می‌دهد، اما کاربران آن ملزم به ارائه هویت بوده هستند و تراکنش‌های آن نیز به مراجع بالاتر گزارش می‌شوند. این سایت برای خرده فروشی و معاملات کلان با کاربران همکاری می‌کند و امکان مشاهده قیمت آنلاین ارز دیجیتال در آن وجود دارد.

Bitfinex

سایت Bitfinex یک صرافی ارز دیجیتال است که در سال 2012 در جزایر ویرجین بریتانیا به ثبت رسیده است. این سایت در ابتدا یک صرافی بیت‌کوین همتا به همتا بود و بعد از این که رشد و گسترش یافت، دیگر ارزهای دیجیتال پشتیبانی کرد. بیت‌فینکس یکی از نخستین پلتفرم‌های حرفه‌ای بود که برای تجارت ارزهای دیجیتال ساخته شد. Bitfinex دومین صرافی بزرگ جهان از نظر تعداد بیت کوین های نگهداری شده در کیف پول دیجیتال آن است و تخمین زده می‌شود که حدود 403000 بیت کوین داشته باشد.

بهترین سایت ها برای مشاهده قیمت آنلاین ارز دیجیتال

Kraken

سایت Kraken یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در آمریکا است که در سال 2011 تأسیس شد. این صرافی یکی از نخستین صرافی های بیت کوین بود و دارایی آن در سال 2024 به 3 میلیارد دلار رسید. سایت کراکن با صرافی‌های کشورهای ژاپن، امارات متحده عربی، هلند، اسپانیا، ایرلند، اسپانیا و چند کشور اروپایی دیگر همکاری می‌کند. این سایت همکاری‌هایی با ایران نیز داشته که به موجب آنها مشمول پرداخت جریمه شده است. سایت کراکن یکی از سایت‌های مناسب برای مشاهده قیمت آنلاین ارز دیجیتال است. از سوی دیگر این سایت در سال 2024، کیف پول کراکن یا Kraken Wallet را منتشر کرد که کیف پول رمزنگاری شده توسط خود این شرکت است و از هشت بلاک چین پشتیبانی می‌کند.

CryptoSlate

CryptoSlate یک منبع جامع و متنی برای اخبار، کسب اطلاعات نسبت به داده‌های رمز ارزها است. سایت کریپتواسلیت در سال 2017 راه‌اندازی شده و مکانی برای فضای دارایی‌های دیجیتالی سریع و نوپا بوده است. این سایت بر روی بیت کوین، اتریوم، ماکرو، دیفای، هوش مصنوعی و وب 3 تمرکز دارد. هدف CryptoSlate ارائه یک نمای کلی همه جانبه از بازار دارایی‌های رمز ارز و روندهای تکنولوژیکی شکل دهنده آن است. سایت کریپتواسلیت با رمزگشایی موارد مربوط دارایی‌های دیجیتال و به نمایش گذاشتن پتانسیل آنها برای دگرگونی جامعه با ارائه اطلاعات و تجزیه و تحلیل قابل دسترس و قابل اعتماد است. این سایت خود از طریق بیان رویدادهای واقعی مربوط به رمز ارزها و ارائه دیدگاه‌های مختلف به خبر رسانی می‌پردازد.

Ramzinex

بد نیست در لیست بهترین سایت‌ها برای مشاهده قیمت آنلاین ارز دیجیتال به یکی از سایت‌ها و صرافی‌های داخلی رمز ارز نیز اشاره کنیم. رمزینکس یکی از سایت‌های معتبر است که در سال 1397 (2018) توسط گروهی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی شده است. در رمزینکس معاملات بیش از 130 نوع رمز ارز انجام شده و مشاهده قیمت آنلاین آنها به صورت لحظه‌ای نمایش داده می‌شود. صرافی رمز ارز دیجیتال رمزینکس دارای بیش از دو میلیون کاربر بوده و 150 میلیون معامله در میان تبادلات ارز دیجیتال در آن انجام شده است. این سایت دارای امنیت بالای حساب‌های کاربری و معاملات بوده و پاداش 30 درصدی را کاربران معرف اعطا می‌کند.

بهترین سایت ها برای مشاهده قیمت آنلاین ارز دیجیتال

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج