قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۴۱۲۷
۱۰۴۱
۱۰۴۱
پ

بیانیه جدید حماس درباره شهید اسماعیل هنیه

جنبش مقاومت اسلامی حماس از ملت همیشه در صحنه فلسطین و تمامی کشورها، دولت‌ها، هیأت‌ها و شخصیت‌های عربی و اسلامی و بین‌المللی که شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش و «وسیم ابوشعبان» محافظ وی را تسلیت گفتند، تقدیر و تشکر کرد.

خبرگزاری تسنیم: جنبش مقاومت اسلامی حماس از ملت همیشه در صحنه فلسطین و تمامی کشورها، دولت‌ها، هیأت‌ها و شخصیت‌های عربی و اسلامی و بین‌المللی که شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش و «وسیم ابوشعبان» محافظ وی را تسلیت گفتند، تقدیر و تشکر کرد.

بیانیه جدید حماس درباره شهید اسماعیل هنیه

حماس با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که از مقامات، رهبران و روسای جمهور و پارلمان ها، وزرا، سفرا، شخصیت های برجسته و علما کشورهای مختلف، رهبران گروه های فلسطینی، هیأت های سیاسی، حزبی، دینی و مردمی که با حضور شخصی در مجلس ترحیم برگزار شده در دوحه یا صدور بیانیه، ارسال نامه های رسمی، تماس تلفنی و یا از طریق شبکه های اجتماعی دیگر، شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش را تبریک و تسلیت گفتند، از صمیم قلب تشکر و قدردانی می کنیم.

این جنبش همچنین مراتب تشکر و قدردانی خود از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران ابراز کرد. در ادامه این بیانیه از موضع کشور دوست و برادر قطر؛ به ویژه امیر قطر، پدر وی، دولت و ملت اصیل این کشور به خاطر استقبال از پیکر شهید فلسطین و امت و دفن وی در خاک مقدس این کشور که میزبان شخصیتی بزرگ و یکی از رهبران برجسته فلسطین، قدس و مسجد مبارک الاقصی شد، قدردانی شده است.

در ادامه این بیانیه از موضع کشور دوست و برادر قطر؛ به ویژه امیر قطر، پدر وی، دولت و ملت اصیل این کشور به خاطر استقبال از پیکر شهید فلسطین و امت و دفن وی در خاک مقدس این کشور که میزبان شخصیتی بزرگ و یکی از رهبران برجسته فلسطین، قدس و مسجد مبارک الاقصی شد، قدردانی شده است.

حماس همچنین از رئیس جمهور، دولت، پارلمان و ملت ترکیه که از همان لحظات نخست طی تماس تلفنی این حادثه را تسلیت گفتند و با بزرگترین هیأت رسمی، پارلمانی و مردمی در مراسم تشییع پیکر شهید و محافظش شرکت کردند، تشکر کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج