قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۳۷۵۸
۵۵۳
۵۵۳
پ

مرگبارترین مکان برای موتورسواران در شهر تهران

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۵۵ درصد تصادفات منجر به فوت موتورسیکلت سواران در بزرگراه‌ها بوده است.

ایسنا: رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۵۵ درصد تصادفات منجر به فوت موتورسیکلت سواران در بزرگراه‌ها بوده است.

سرهنگ رابعه جوانبخت با اشاره به تصادفات موتورسیکلت‌ها در سال گذشته گفت: در تابستان سال گذشته، ۵۵ درصد تصادفات منجر به فوت موتورسیکلت سواران، در بزرگراه‌ها رخ داده است. همچنین ۴۰ درصد از تصادفات در  معابر اصلی، سه درصد در تقاطع‌ها و دو درصد در تونل‌ها رخ داده است.  

مرگبارترین مکان برای موتورسواران در شهر تهران

جوانبخت درباره تونل‌های شهری دارای بیشترین تصادفات مربوط به موتورسیکلت سواران گفت: در تونل توحید، بیشترین تصادفات موتورسیکلت ها رخ می‌دهد زیرا این تونل، بسیار طولانی است و از آنجایی که بیشتر موتورسیکلت سواران کلاه ایمنی بر سر ندارند؛ تصادفات منجر به آسیب شدید به سر و در نتیجه مرگ می‌شود. لازم به ذکر است که تردد موتورسواران از تونل‌های شهری ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه در کدام بزرگراه‌ها بیشترین تصادفات موتورسیکلت‌ها رخ داده است، گفت: در بررسی‌های ما مشخص شد در بزرگراه‌های امام علی (ع)، شهید زین الدین و شهید چمران بیشترین تصادفات موتورسیکلت‌ها رخ داده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به جزئیات تصادفی که اخیرا رخ داده است، گفت: در روزهای اخیر، یک زوج که به تازگی ازدواج کرده بودند؛ با موتورسیکلت در اتوبان آزادگان در حال تردد بودند که تعادل موتورسیکلت به علت نقص فنی برهم خورد و تازه عروس به کف اتوبان پرت شد. در همان لحظه یک خودروی کشنده که در مسیر در حالت حرکت بود، این زن را زیر گرفت و متاسفانه او در دم جان خود را از دست داد. فرد تازه داماد هم مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این آمارها نشان می‌دهد که بسیاری از موتورسیکلت سواران به توصیه‌های پلیس مبنی بر عدم تردد با موتورسیکلت در بزرگراه‌ها هیچ توجهی ندارند و اینگونه جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند و خسارت‌هایی به بار می آورند که دیگر قابل جبران نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج