قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۳۷۴۹
۲ نظر
۱۳۵۹
۲ نظر
۱۳۵۹
پ

مرگ دردناک جوان ۳۰ساله در بزرگراه صدر تهران

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ از فوت راننده ۳۰ ساله پراید در اثر واژگونی خبر داد و گفت: در پی شدت حادثه، راننده از شیشه خودرو به بیرون پرتاب شد.

مهر: معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ از فوت راننده ۳۰ ساله پراید در اثر واژگونی خبر داد و گفت: در پی شدت حادثه، راننده از شیشه خودرو به بیرون پرتاب شد.

مرگ دردناک جوان ۳۰ساله در بزرگراه صدر تهران

سرهنگ سعید اکبری معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ در تشریح جزئیات خبر واژگونی خودروی پراید گفت: در ساعت ۲۱:۴۵ دیشب در محدوده دوراهی صدر به شرق یک دستگاه سواری پراید به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با گاردریل های این محل به شدت برخورد کرده که در ادامه این سواری بر روی سقف واژگون می‌شود.

وی افزود: به گفته شاهدان عینی این حادثه، راننده پراید که از کمربند ایمنی استفاده نکرده در حین واژگونی از شیشه سمت راننده به بیرون پرتاب می‌شود و سر وی در زیر ستون پراید رفته که متأسفانه باعث فوت این راننده ۳۰ ساله در محل می‌شود.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی تصادفات پلیس راهور فاتب به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور تیم کارشناسی در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این حادثه به علت به علت عدم توانایی راننده پراید در کنترل وسیله نقلیه بوده است.

سرهنگ اکبری بیان داشت: به دلیل ریختن بنزین از این خودروی واژگون شده تیم‌های آتش نشانی بلافاصله با همکاری پلیس راهور مستقر در محل اقدام به ایمن سازی و پوشش سطح معبر با استفاده از تجهیزات و پوشش آن با خاک کردند تا اتفاق ناگوار دیگری در محل به وقوع نپیوندد.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ در پایان از رانندگان خواست: قبل از شروع به حرکت حتماً کمربند ایمنی خود را بسته و توجه داشته باشند که این کمربند ایمنی است که می‌تواند تصادفات فوتی را به جرحی تقلیل دهد و اگر این راننده جوان کمربند ایمنی خود را بسته بود از خودرو به بیرون پرت نمی‌شد و این حادثه دلخراش را رقم نمی‌زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بختیاری

      خودروی ملی .تابوت جوانان وطن

    • ناشناس

      میگه کمربند نبسته بود اگر می بست این اتفاق بد به کمترین آسیب و خسارت می‌رسید بله کیفیت خودرو ها هم قابل قبول نیست اما فرهنگ استفاده از خودرو رو هم باید بلد باشیم حالا میخواد بوگاتی باشد یا میخواد پراید باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج