۱۴۴۳۴۸۳
۱ نظر
۹۷۲
۱ نظر
۹۷۲
پ

آخرین وضعیت چهارمین مفقودی معدن شازند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، از اعزام ماشین‌آلات سنگین جدید برای جست‌وجوی پیکر چهارمین فرد مفقودی در معدن شازند خبر داد.

ایسنا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، از اعزام ماشین‌آلات سنگین جدید برای جست‌وجوی پیکر چهارمین فرد مفقودی در معدن شازند خبر داد.

بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: ماشین‌آلات سنگین جدید برای ادامه جستجوی پیکر چهارمین فرد مفقودی در معدن شازند درخواست شد که بلافاصله به محل اعزام شد.

آخرین وضعیت چهارمین مفقودی معدن شازند

وی افزود: همه تلاش‌ها برای پیدا کردن چهارمین پیکر مفقودی این حادثه به کار گرفته شده، اما به واقع حجم آوار بسیار زیاد است.

وی بیان کرد: در مکانی که احتمال وجود چهارمین پیکر داده شده، سنگ‌هایی با وزن میلیون تنی قرار دارد که برداشت آن‌ها شاید ماه‌ها به طول انجامد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: زمان قطعی برای پیدا شدن پیکر چهارمین مفقودی حادثه معدن شازند را نمی‌توان اعلام کرد، اما امیدواریم هرچه سریعتر پیدا شود.

معدن شماره پنج شازند در جاده اراک - توره صبح روز یکشنبه ۲۷ خردادماه جاری ریزش کرد و چهار کارگر در آن محبوس شدند که تاکنون پیکر ۳ کارگر خارج شده و تلاش‌ها برای پیداکردن پیکر یک کارگر دیگر ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مونگل

      بلافاصله خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج