قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۳۴۶۱
۱۵۹۵
۱۵۹۵
پ

پلیس: این گمشده را شناسایی کنید

با صدور دستور از سوی بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ (امور جرایم جنایی، ویژه قتل) عکس زن سالخورده برای شناسایی منتشر شده است.

مهر: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انتشار چهره خانم ۸۱ ساله‌ای که از خانه خود خارج شده و تاکنون مراجعت نداشته برای شناسایی شهروندان خبر داد.

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اواسط سال ۱۴۰۱، فردی با مراجعه به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه و اعلام کرد که مادر ۸۱ ساله‌اش از خانه خود واقع در محله خزانه خارج شده و تاکنون هیچ گونه مراجعتی نداشته است.

پلیس: این گمشده را شناسایی کنید

وی افزود: پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در اداره چهارم پلیس آگاهی، خیلی زود تیمی زبده از کارآگاهان وارد عمل شدند اما با استعلام از پزشکی قانونی و بیمارستان‌ها اثری از این زن سالخورده پیدا نکردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تاکنون فرد فقدانی پیدا نشده است، گفت: با صدور دستور از سوی بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ (امور جرایم جنایی، ویژه قتل) عکس زن سالخورده برای شناسایی منتشر شده است.

رئیس پلیس آگاهی تصریح کرد: چنانچه شهروندان فرد فقدانی را مشاهده و یا خبری دارند مراتب را سریعاٌ به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش دهند و تحقیقات کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنان ادامه دارد.

پلیس: این گمشده را شناسایی کنید

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج