۱۴۴۳۲۹۳
۱۹۴۵
۱۹۴۵
پ

این امام جمعه با مردم خداحافظی کرد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در بین اقامه دو نماز جمعه از مردم استان خداحافظی کرد و حلالیت طلبید.

خبرگزاری ایرنا: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در بین اقامه دو نماز جمعه از مردم استان خداحافظی کرد و حلالیت طلبید.

این امام جمعه با مردم خداحافظی کرد

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با حضور در بین نمازگزاران گفت: امروز بعد از ۱۳ سال که در استان فعالیت دارم به دلیل کسالت از محضر همه مردم استان خداحافظی می‌کنم.

نکونام افزود: امروز با توجه به شرایط جسمی مساعدی که نداشتم اما در جمع شما حضور پیدا کردم تا خداحافظی با مردم داشته باشم و از همه طلب حلالیت کنم.

وی گفت: حدود ۱۳ سال توفیق داشتم محضر مردم استان به عنوان خادم باشم و ادای وظیفه کنم و تلاش داشتم که زینت این منصب باشم و همیشه در خدمت وظایف باشم و در طول خدمات و وظایف هیچ وقت برای راحتی و رفاه خودم اندیشه نداشتم و از مسئولیت‌ها شانه خالی نکردم.

امام جمعه شهرکرد گفت: در این مدت در پی کناره‌گیری و امثال آن نبودم اما اکنون شرایطم به گونه‌ای است که احساس می‌کنم توان انجام وظایف را ندارم و برای همین از همه خداحافظی می‌کنم.

وی گفت: ممکن است بعد از درمان به دعای خیر شما شرایط خدمت فراهم شود، اما روا نیست استان در خلا باشد و از این ظرفیت محروم باشد هر چند برای مدتی هم مصلحت نیست با عذرخواهی از محضر شما عزیزیان فضا برای شرایط آینده استان باز می‌شود.

نکونام گفت: همیشه از کوتاهی و ضعف و ناتوانی‌ها به محضر حضرت حق پناه برده و استغفار نموده‌ام و امید است مورد قبول و عفو باشد.

وی تاکید کرد: مردم استان در آینده نیز در نماز جمعه حضور پرشور داشته باشند و مسوولان نیز در برپایی میز خدمت کوتاهی نکنند و ادامه‌دهنده این امر خیر باشند تا از مشکلات مردم گره گشایی شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج