۱۴۴۲۵۰۹
۳۵۲
۳۵۲
پ

امیدواری مردم به مهار تورم در دولت پزشکیان

نتیجه یک نظرسنجی نشان می‌دهد بیش از ۵۴ درصد مردم به میزان زیاد و خیلی زیاد به مهار تورم توسط رئیس‌جمهور جدید امید دارند.

ایسنا: نتیجه یک نظرسنجی نشان می‌دهد بیش از ۵۴ درصد مردم به میزان زیاد و خیلی زیاد به مهار تورم توسط رئیس‌جمهور جدید امید دارند.

امیدواری مردم به مهار تورم در دولت پزشکیان

در این نظرسنجی، از پاسخگویان در مورد اینکه "رئیس‌جمهور جدید تا چه اندازه می‌تواند موفق به مهار تورم و کاهش آن شود سوال پرسیده شده است".

 نظر ۱۷.۸ درصد از پاسخگویان این بوده است که رئیس‌جمهور منتخب به میزان خیلی کمی خواهد توانست تورم را مهار کند، ۲۳.۲ درصد هم گفته‌اند رئیس‌جمهور در این زمینه به میزان کم عملکرد موفقی خواهد داشت.

در مقابل، ۳۵.۴ درصد بیان کردند که رئیس‌جمهور به میزان زیادی موفق به مهار تورم و کاهش آن می‌شود و ۱۹.۲ درصد نظرشان این بوده است که رئیس‌جمهور در حل این مشکل به میزان خیلی زیادی موفق عمل خواهد کرد.

به عبارت دیگر، ۵۴.۶ درصد از مردم به میزان زیاد و خیلی‌زیاد امیدوارند پزشکیان موفق به مهار تورم شود. ۴ درصد از پاسخگویان در این زمینه هیچ نظری نداشته‌ و اظهار بی‌اطلاعی کردند و ۰.۴ دهم درصد به این سوال پاسخ نداده‌اند.

این نظرسنجی در تیرماه امسال پس از برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری از بیش از یک هزار نفر از شهروندان سراسر کشور و توسط مرکز افکارسنجی سرمایه انجام‌شده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج