۱۴۴۲۴۴۸
۹۷۲
۹۷۲
پ

رپورتاژ آگهی

بررسی پروژه جدید استخراج نفت "Oil-E" در دنیایِ رمزارزها

بازی "Tab to Earn/کلیک کن و به دست بیار" با شعار "این استخراج معمولی نیست"

بررسی پروژه جدید استخراج نفت "Oil-E" در دنیایِ رمزارزها

 بازی "Tab to Earn/کلیک کن و به دست بیار" با شعار "این استخراج معمولی نیست"

استخراج نفت، از دیرباز تا به امروز، یکی از فعالیت‌های اقتصادی پرسود و دارای ارزش بالایی در سطح جهانی بوده. 

با این حال، دستیابی به این منبع حیاتی به سادگی امکان‌پذیر نیست و نیاز به تخصص و ابزارهای پیشرفته داره.

در دنیای امروز، با پیشرفت تکنولوژی، به نظر می‌رسه با اجرایِ پروژه‌یِ "Oil-E" دست یابی به یک چاه نفت و درآمد کلان ساده‌تر شده!

بررسی پروژه جدید استخراج نفت "Oil-E" در دنیایِ رمزارزها

پس از پروژه موفق NOTCOIN که یک تحول جدید در صنعت بازی‌های آنلاین به حساب می‌آید و ایده‌یِ جذابِ "Tab to Earn/کلیک کن و به دست بیار " را خلق و رواج داد.

 بازی‌های آنلاینی با همین ایده "Tab to Earn/کلیک کن و به دست بیار " به شهرتی جهانی رسیده‌اند و در ناباوری تمام بدون داشتن حتی یک صفحه WHITE PAPER(چشم انداز پروژه) که بخشی جدانشدنی از رمز ارزهاست،توانستن تا تب و تابی برای درآمدزایی دلاری را در دنیا پُر کنند تا هر روز شاهد یک پروژه جدید باشیم.

جالب اینکه اکثر این بازی‌ها به تکرار ضربه زدن و جمع آوری سکه پرداخته‌ و بدون داشتن یک الگوریتم منطقی فقط جنبه جمع‌آوری سکه‌هایی رو دارن که مشخص نیست به AIRDROP(دریافت رایگان) و LAUNCH (عرضه شدن در صرافی) برسه یا نه!

چندی پیش یک بازی "Tab to Earn/کلیک کن و به دست بیار" به نامِ "Oil-E" در سکوت کامل خبری و بدون هیچ جلب توجهی راهی بازار شد و توانست نظر برخی از متخصصان حوزه رمزارزها را جلب کند.

بازیِ "Oil-E" با گرافیکی بسیار ساده،ایده‌‌یِ استخراج نفت را به تصویر می‌کشد.

به طوری که کاربر با هر ضربه قطره‌ی نفتی استخراج می‌کند و یکی از حُسن‌هایِ مهمِ این بازی وظایفی است که کاربر به دنبال آن میتواند منابعی جذب کند.

اما به مانند بازی‌های دیگر کاربر نباید روزانه لیستی بلند از وظایف را جهت اندوختن نفت انجام بدهد،چرا که "Oil-E" اعتقاد دارد حوصله کاربر که با امید به دست آوردن سود دلاری ضربه‌هایی را میزند نباید از انجام وظایف سر برود.

 سودآوری این پروژه وقتی قابل لمس میشه که فقط برای ۵ میلیون کاربر تعریف شده که ماننده پروژه‌های مشابه خود در AIRDROP(دریافت رایگان) و LAUNCH (عرضه شدن در صرافی) شدن دچار مشکل نشود.

پروژه "Oil-E" با تمرکز بر الگوریتم‌های ریاضی NOTCOIN کد نویسی شده و به صورت منطقی میشه دریافت که بزودی AIRDROP(دریافت رایگان) آن با قیمتی حدود ۵۰ سنت LAUNCH (عرضه شدن در صرافی) خواهد شد و با توجه به رسم و بررسی نمودارهای مختلف تا دو ماه پس از LAUNCH (عرضه شدن در صرافی) شدن به رشد قابلِ توجهی خواهد رسید.

بررسی پروژه جدید استخراج نفت "Oil-E" در دنیایِ رمزارزها

برای اینکه کابران مطمئن باشند که وقت آنها ارزشمند هست و هر ضربه‌یِ آنها در نهایت منجر به درآمدی خواهد شد،پروژه "Oil-E" با همکاری بانکی بین‌المللی قرار هست تا گارانتی مشترکی نیز جهت تضمین و پرداخت سود کاربران صادر کند.

پروژه‌یِ "Oil-E" در شبکه TON(شبکه غیرمتمرکز تلگرام بلاکچینی و برای کدنویسی رمزارزها) خلق شده و به نظر میرسه به سرعت زیادی پتانسیل پیشرفت داشته و دلِ کاربران خود را با پرداخت سود به دست خواهد آورد.

Bot ID: @OilE_Bot

Channel : @OilE_Project

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج