۱۴۴۲۳۸۴
۷ نظر
۹۶۶۹
۷ نظر
۹۶۶۹
پ

شبکه نسیم به اعتراض بیژن بنفشه‌خواه پاسخ داد

شبکه نسیم با اشاره به انتقاد بیژن بنفشه‌خواه بیان کرد که تمامی تعهدات به تهیه کننده پرداخت شده و با این حال باز هم این گلایه پیگیری خواهد شد.

خبرگزاری مهر: چندی پیش بیژن بنفشه‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به دستمزد به تعویق افتاده یکی از برنامه های خود که هنوز پرداخت نشده است گلایه‌ای نسبت به یکی از برنامه های شبکه نسیم مطرح کرد و در صفحه مجازی خود با اشاره به برنامه «بگو بخند» نوشت: «یک سال و چند ماه است که بنده از شبکه نسیم دو سوم قراردادمو نگرفتم، بابت برنامه استعدادیابی بگوبخند»

در همین راستا این موضوع را از یکی از مدیران شبکه نسیم پیگیری کردیم.

شبکه نسیم به اعتراض بیژن بنفشه‌خواه پاسخ داد

مصطفی آجرلو مدیر طرح و برنامه شبکه نسیم در پاسخ به اظهارات منتشر شده از جانب بیژن بنفشه خواه درباره تهیه کننده برنامه «بگو بخند» و وصول نشدن مطالبات عنوان کرد: شبکه نسیم تمامی تعهدات خود را نسبت به تهیه کننده برنامه «بگو بخند» طبق قرارداد انجام داده است.

وی اضافه کرد: توافق‌ها و قراردادهای عوامل برنامه با تهیه کننده به ساز و کارهای مربوط به خود تهیه کننده و افراد برمی‌گردد. در این مورد خاص هم طبق اعلان تهیه کننده برخی از مفاد قرارداد توسط او (بیژن بنفشه‌خواه) رعایت نشده است و سبب اختلاف شده است.

آجرلو درباره اینکه چقدر تلاش می‌شود حقوق فردی ضایع نشود، گفت: هنرمندان سرمایه‌های مردم و تلویزیون هستند و ما هم پیگیریم که اختلافتشان با گروه تولید با خوبی و خوشی به سرانجام برسد. همچنین این عزیزان هم باید مراقبت کنند که درگیر حواشی نشوند.

وی در پایان بیان کرد: درخواست شبکه نسیم به این عزیزان که سرمایه رسانه هستند این است که در فضای گفت و گو مسایل حل شود و اگر حل نشد در مجامع قانونی طبق قرارداد پیگیری شود نه در فضای رسانه‌ای و عمومی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      یک سال ونیم است به روی خودتان نیاوردید بنده خدا این قدر صبر کرده تا رسانه ای نشود مسئولان جناحی برای ملت ارزشی قائل نیستند. و. پاسخگوی مطالبات ملت نیستند

    • ناشناس

      چقدر هم ناراحت میشید یکی میگه بابا حقمو بدید!
      زود میگید رسانه ای نشه!
      خب به موقع بدید تا نشه!

    • کاربر

      شما که پول نمیدین غلط میکنید برنامه می‌سازید!! صدا و سیما این بودجه های کلان رو چیکار میکنه؟؟!!

    • ناشناس

      لابد از طریق قانونی پیگیر بوده اند که به حقشان نرسیده اند!

      ضمن اینکه بنا به گفته شما اگر ایشان حقوق خود را دریافت کرده چه نیاز است که مطالبه ایشان از کدام منبع صورت گرفته قانونی یا رسانه ای!!؟؟؟

    • عابدینی

      اصلا برنامه ای بامحتوای نبود واجرای بنفشه خواه نیز فاجعه بود هرچه بگیره حرامه

    • ناشناس

      چرا خبر را درست نمی خوانی؟
      گفته ما با تهیه کننده تسویه حساب کردیم
      و این اختلاف بین تهیه کننده و بازیگر هست و ربطی به شبکه نسیم نداره و پیشنهاد داده بین خودشان حل کنند و اگر نشد در محاکم قضایی نه در رسانه ها

    • علی

      با سلام حالا کار به دعوای این عزیزان با کارگردان وتهیه کننده نداریم ولی اینها که به مردم میگن ما به خاطر و عشق به مردم بازی میکنیم چی شده یه مقدار از طلبشان عقب افتاده صداشون در آمده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج