۱۴۴۲۳۴۵
۸۶۸
۸۶۸
پ

محصولات هایپوآلرژنیک در ایران را بشناسید!

اگر شما هم جزو این افراد هستید، می‌توانید به کمک محصولات هایپوآلرژنیک یک سد دفاعی روی پوست ایجاد کنید و احتمال بروز واکنش‌های آلرژیک را به حداقل برسانید.

اگر شما هم به پوست‌تان اهمیت می‌دهید و می‌خواهید ترتیبی بدهید تا پوست‌تان در معرض مواد شیمیایی کمتری قرار بگیرد، احتمالاً به خرید محصولات هایپوآلرژیک یا محصولات آرایشی و بهداشتی ضد حساسیت فکر کرده‌اید. از طرفی برخی از افراد پوست حساسی دارند و نمی‌توانند از هر محصول بهداشتی‌ و آرایشی استفاده کنند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، می‌توانید به کمک محصولات هایپوآلرژنیک یک سد دفاعی روی پوست ایجاد کنید و احتمال بروز واکنش‌های آلرژیک را به حداقل برسانید.

محصولات هایپوآلرژنیک در ایران را بشناسید!

Hypoallergenic در لغت به معنای کم‌حساسیت است. این عبارت روی برخی از محصولات آرایشی یا بهداشتی ثبت می‌شود. در واقع اگر می‌خواهید بدانید هایپوآلرژنیک چیست، باید گفت که در تولید محصولاتی که هایپوآلرژنیک هستند، از ترکیبات حساسیت‌زای کمتری استفاده می‌شود. محصولات هایپوآلرژنیک برای افراد با پوست حساس یا افرادی که اهمیت زیادی به پوست‌شان می‌دهند. تولید می‌شود.

معنای محصولات هایپوآلرژنیک Hypoallergenic

محصولات هایپوآلرژنیک Hypoallergenic به محصولاتی اشاره دارد که میزان بروز واکنش‌های آلرژیک در آن‌ها کاهش یافته است و ریسک حساسیت در این محصولات بسیار کمتر است. اگر می‌خواهید بدانید که هایپوآلرژنیک چیست، باید گفت که هر محصول آرایشی و بهداشتی که روی بسته‌بندی آن مفهوم Hypoallergenic نوشته شده است، ریسک حساسیت‌زایی بسیار کمتری دارد.

محصولات هایپوآلرژنیک در ایران را بشناسید!

افرادی که پوست حساسی دارند و معمولا دچار واکنش‌های آلرژیک می‌شوند، با خرید این محصولات سعی دارند تا ریسک بروز واکنش‌های آلرژیک را کاهش دهند. برخی افراد به غلط تصور می‌کنند که محصولات هایپوآلرژنیک هیچ ماده آلرژی‌زایی ندارند؛ اما اینطور نیست. محصولات آرایشی و بهداشتی بدون حساسیت، فقط مقادیر کمتری از ترکیبات حساسیت‌زا را در خودشان دارند. به‌این‌ترتیب کمتر باعث بروز واکنش‌های آلرژیک می‌شوند. محصولات هایپوآلرژنیک 99 درصد کامان ریسک بروز حساسیت و عارضه‌های پوستی را به نزدیک صفر رسانده‌اند. این محصولات تمام آزمایش‌های سازمان پوست و جزام را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند و می‌توانند انتخابی مطمئن باشند.

در تولید محصولاتی که هایپوآلرژنیک هستند، تلاش می‌شود تا از ترکیباتی که ریسک ایجاد آلرژی دارند، کمتر استفاده شود. این محصولات به‌عنوان محصولات ضدحساسیت تولید می‌شوند و معمولا فاقد برخی از نگهدارنده‌های خاص هستند. همچنین انواع مواد عطری یا ترکیباتی که ممکن است واکنش‌های حساسیت‌زا ایجاد کنند، در این محصولات وجود ندارند یا از میزان بسیار کمی از آن‌ها استفاده شده است.

محصولات هایپوآلرژنیک در ایران را بشناسید!

مشخصه‌ی مشترک محصولات هایپوآلرژنیک ترکیبات ملایم‌تر آن‌ها است و ازطرفی در این محصولات معمولاً از ترکیبات طبیعی استفاده می‌شود. به‌این‌ترتیب احتمال تحریک شدن پوست، بسیار کمتر می‌شود. اگر به دنبال یک برند ایرانی هایپوآلرژنیک هستید؛ محصولات شرکت کامان انتخاب خوبی برای شما هستند.

اهمیت محصولات هایپوآلرژنیک Hypoallergenic

به نظر شما دلیل استفاده از محصولات هایپوآلرژنیک Hypoallergenic چیست؟ افرادی که پوست حساس دارند، به هر عامل محرکی واکنش نشان داده و نشانه‌های حساسیت را بروز می‌دهند. علائمی مانند التهاب، قرمزی پوست، خارش، پوسته‌پوسته‌شدن و غیره از نشانه‌های تحریک و حساس‌شدن پوست در این افراد است. این افراد در هنگام خرید محصولات آرایشی‌وبهداشتی ترجیح می‌دهند به سراغ محصولات هایپوآلرژنیک بروند. به‌این‌ترتیب آن‌‌ها می‌توانند یک سد دفاعی روی پوست‌شان ایجاد کنند تا عوامل بیرونی تاثیر کمتری روی پوست آن‌ها بگذارد.

محصولات هایپوآلرژنیک در ایران را بشناسید!

از طرفی کسانی که پوست حساس دارند، باید مراقبت باشند که با خرید محصولات بهداشتی‌وآرایشی حساسیت‌زا به تحریک شدن پوست دامن نزنند. محصولاتی که هایپوآلرژنیک هستند با فرمولاسیون‌های مناسب و نداشتن ترکیبات حساسیت‌زا مانند الکل از بروز بسیاری از واکنش‌های آلرژیک جلوگیری می‌کنند.

محصولات هایپوآلرژنیک جزو ملایم‌ترین و کم‌ریسک‌ترین محصولات هستند. حتی افرادی که پوست حساسی ندارند، بهتر است از این محصولات استفاده کنند تا ریسک بروز مشکلات و عارضه‌های پوستی را به حداقل برسانند.

به‌ عبارتی شما با استفاده از محصولات پوستی معمولی، همواره پوست را در معرض مواد شیمیایی قرار می‌دهید که باعث تحریک و حساس شدن پوست می‌شوند. در افرادی که پوست حساس دارند، این تحریکات به‌طور واضح نشان داده می‌شوند؛ اما در کسانی که پوست حساسی ندارند این نشانه‌ها کمتر بروز پیدا می‌کنند.

به‌همین دلیل بهتر است که همه افراد از محصولات هایپوآلرژنیک استفاده کنند. با این محصولات پوست شما دیگر در معرض ترکیبات شیمیایی و حساسیت‌زا نیست.

محصولات هایپوآلرژنیک در ایران

به‌عنوان یک برند ایرانی هایپوآلرژنیک، محصولات آرایشی‌وبهداشتی کامان همواره پیشرو بوده‌اند. کامان یک شرکت ایرانی است که طی سال‌ها ویژگی‌های پوست افراد در ایران را بررسی کرده و با توجه به مشکلات پوستی رایج، دسته‌بندی محصولات ضدحساسیت را طراحی و تولید کرده است. این محصولات با ملایم‌ترین فرمولاسیون‌ها و باهدف محافظت از پوست شما تولید شده‌اند. محصولات کامان، 99% هایپوآلرژنیک هستند و احتمال بروز حساسیت در استفاده از این محصولات نزدیک به صفر است.

محصولات هایپوآلرژنیک در ایران را بشناسید!

این محصولات فاقد ترکیبات حساسیت‌زا بوده و با مواد اولیه طبیعی تولید شده‌اند. مواد نگهدارنده‌ای که بیشترین آمار ایجاد حساسیت را داشته‌اند، در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی ضد حساسیت کامان استفاده نشده‌اند.

به‌این‌ترتیب محصولات هایپوآلرژنیک کامان باعث بروز آلرژی نشده و از پوست شما به بهترین شکل محافظت می‌کنند. آبرسان‌های کامان (واتربمب‌های کامان) در 4 نوع مختلف تولید می‌شوند. این 4 نوع عبارت است از:

  • آبرسان جدید کامان مدل COLLAGEN
  • آبرسان جدید کامان مدل Q۱۰+VITAMIN E
  • آبرسان جدید کامان مدل SENSITIVE
  • آبرسان جدید کامان مدل VITAMIN C

همچنین ژل‌های شست‌وشوی صورت کامان در 5 نوع مختلف در داروخانه‌ها و مرکز خرید موجود است:

  • ژل شست‌وشوی صورت جدید کامان مناسب پوست‌های خشک و حساس
  • ژل شست‌وشوی صورت جدید کامان مناسب پوست‌های مستعد جوش
  • ژل شست‌وشوی صورت جدید مناسب پوست‌های خشک و حساس کامان
  • ژل شست‌وشوی صورت جدید کامان مناسب پوست‌های چرب
  • ژل شست‌وشوی صورت جدید کامان مناسب پوست‌های نرمال و مختلط

سخن پایانی

Hypoallergenic به چه معناست؟ محصولات هایپوآلرژنیک محصولاتی هستند که کمترین واکنش‌های آلرژیک را برای پوست شما ایجاد می‌کنند. در این محصولات از مواد اولیه شیمیایی کمتری استفاده شده است.

به‌این‌ترتیب می‌توانید مطمئن شوید که پوست‌تان کمتر در معرض عوامل محرک و حساسیت‌زا باشد. در ایران بهترین محصولات هایپوآلرژنیک را می‌توانید از برند کامان تهیه کنید. این کمپانی با تولید محصولات جدید ضدحساسیت شامل ژل‌ شستشو صورت و آبرسان ها تلاش می‌کند که نیاز شما را کاملا پوشش دهد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج