۱۴۴۲۳۴۱
۷ نظر
۱۵۶۳
۷ نظر
۱۵۶۳
پ

کنایه سنگین یک استاد دانشگاه به سعید جلیلی

تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگویی تاکید داشت: به جریان اصلاح طلب در کشور باید تبریک گفت. دلیلش هم این است که در همین انتخاباتی که اخیرا تمام شد، سه گزاره مطرح کردند که این سه گزاره به دل درصد قابل توجهی از مردم ایران نشست.

خبرآنلاین: فواد ایزدی، تحلیلگر مسائل سیاسی نزدیک به طیف تندروهای اصولگرا، که چندی پیش جزو کارشناسان برنامه های انتخاباتی صداوسیما نیز بود، در گفتگویی درخصوص مذاکرات با غرب و اروپا، تاکید کرده: بنده فکر می کنم به جریان اصلاح طلب در کشور باید تبریک گفت. دلیلش هم این است که در همین انتخاباتی که اخیرا تمام شد، سه گزاره مطرح کردند که این سه گزاره به دل درصد قابل توجهی از مردم ایران نشست.

کنایه سنگین یک استاد دانشگاه به سعید جلیلی

وی ادامه داد: گزاره اول این بود که دعوا امری نامناسب است، این جمله برای مردم ایران جمله مناسبی است، زیرا مردم ایران دعوا را دوست ندارند. گزاره دوم این است که نیاز است که بده بستانی صورت بگیرد اگر مذاکره ای صورت می گیرد. برای درک این موضوع لازم نیست که شما دکترای روابط بین الملل داشته باشید. این مثال در فروشگاه ها هم می‌توان متوجه شد که باید سر یک قیمتی به توافق برسید وگرنه معامله ای صورت نمی‌گیرد. 

او در ادامه تاکید کرد: گزاره سوم هم این است که آنها تاکید داشتند که ما زبان دنیا را بلد هستیم یا اینکه ما بلد هستیم مذاکره بکنیم، از این جهت چه کسی باید این کارهارا انجام بدهد؟ قطعا یک آدمی مثل دکتر ظریف. چون همین اصولگراها گفتند که امثال چنین افرادی غرب گرا هستند، در نتیجه همان فرد غرب گرا باید برود و صحبت کند. نباید فردی برود که فقط می‌تواند بیانیه بخواند یا خیلی حزب اللهی است.

او در پایان گفت: زمانی که در حوزه سیاست به این موارد ابتدایی توجه نمی‌شود، نامزدی رأی می‌آورد که مردم حرف او را متوجه می‌شوند و به نوعی با این ایده هایی که الان عرض کردم ارتباط برقرار می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      برداشت غلط

    • ناشناس

      تو هم دنبال پستی ناقلا !

    • ناشناس

      بایدبافهم مشترک بادنیاارتباط بر قرارکردنه باعیده خودت احسنت به شماکه درک کردی زبان مشترک را

    • ناشناس

      حزب باد....

    • ناشناس

      یعنی هرکسی حرف حق بزند میشه تندرو؟!!!!

    • ناشناس

      آفرین به تحلیل شما،خیلی خوب بود

    • ناشناس

      اره دیر فهمیدی جناب کارشناس تا بوده همین بوده برادر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج