۱۴۴۲۱۷۶
۸۶۸
۸۶۸
پ

«موتورسواران» با دوبله اختصاصی در فیلیمو

فیلم سینمایی «موتورسواران» به کارگردانی جف نیکولز محصول کشور آمریکا است که در ژانر درام جنایی ساخته شده است. دوبله اختصاصی این فیلم با بازی جودی کومر، آستین باتلر، تام هاردی، مایکل شنون، مایک فایست، بوید هالبروک، نورمن ریداس، دیمون هریمان، بو نپ، اموری کوئن، کارل گلاسمن، توبی والاس، هپی اندرسون و پائول اسپارک، به تازگی در فیلیمو منتشر شده است.

برترین‌ها: فیلم سینمایی «موتورسواران» به کارگردانی جف نیکولز محصول کشور آمریکا است که در ژانر درام جنایی ساخته شده است. دوبله اختصاصی این فیلم با بازی جودی کومر، آستین باتلر، تام هاردی، مایکل شنون، مایک فایست، بوید هالبروک، نورمن ریداس، دیمون هریمان، بو نپ، اموری کوئن، کارل گلاسمن، توبی والاس، هپی اندرسون و پائول اسپارک، به تازگی در فیلیمو منتشر شده است.

«موتورسواران» با دوبله اختصاصی در فیلیمو

«موتورسواران» با دوبله اختصاصی در فیلیمو

محمد شریفی ترجمه و وحید منوچهری مدیریت دوبلاژ «موتورسواران» را به عهده دارند. همچنین ژرژ پطروسی، علیرضا باشکندی، ایوب آقاخانی، افسانه پوستی، فریبا طاهری، امیر منوچهری، مجتبی فتح اللهی، علیرضا علیشاهی، علیرضا ناصحی، محمد بهاریان، نغمه عزیزی، سعید داننده، بابک پاییزان، همایون میرعبداللهی، سورنا حدادی، فاطمه صبا، محمدرضا لبیب، امیررضا قلی‌نژاد و وحید منوچهری از گویندگان نام‌آشنایی هستند که در تیم دوبله این اثر حضور دارند. 

فیلم «Bikriders» فیلمی است که با فاصله گرفتن از اکشنی که از این فرم فیلم‌ها توقع می‌رود، بیشتر به زندگی و فرهنگ این نوع زندگی می‌پردازد و لحظه‌های جالبی را به نمایش می‌گذارد. در واقع این اثر داستان آدم‌هایی که عشق رانندن در جاده‌های بی‌انتها را دارند. اما در دنیا واقعی همه چیز به پایانی ختم می‌شود که آدم‌ها ناچار به انتخاب‌‌‌هایی برخلاف میل‌شان می‌شوند.

در خلاصه داستان این درام جنایی آمده  است: «کتی دختر سرسختی است که جذب بنی، یکی از اعضای گروه موتورسواران خرابکار، می‌شود. وقتی پای این گروه به دنیای خشونت آمیز خلافکاران باز می‌شود، بنی باید بین کتی و وفاداری‌اش به گروه یکی را انتخاب کند... .»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج