۱۴۴۱۸۲۶
۶۰۴۲
۶۰۴۲
پ

رپورتاژ آگهی

طلا ژاپنی چیست

در ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید تا اطلاعات کامل و دقیق در خصوص این نوع از طلا که بسیار پرطرفدار هم می‌ باشد در اختیار شما قرار دهیم.

طلا ژاپنی چیست

طلا ژاپنی یکی از اصطلاحاتی است که به احتمال زیاد در بازار طلا و جواهرات زیاد به گوش شما خورده است، به همین دلیل در این مقاله آموزشی ما قصد داریم بررسی نماییم که طلا ژاپنی چیست و انواع طلا ژاپنی کدامند و همچنین اصطلاح طلا ژاپنی چه تفاوت‌ هایی با طلای معمولی دارد و طلا ژاپنی دارای چه عیاری می‌ باشد، پس اگر شما هم علاقه مند هستید که در خصوص طلاهای ژاپنی اطلاعات بیشتری داشته باشید در ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید تا اطلاعات کامل و دقیق در خصوص این نوع از طلا که بسیار پرطرفدار هم می‌ باشد در اختیار شما قرار دهیم.

بورس شمش گلدن ارت با پیش از دو دهه سابقه درخشان در این صنعت پر رونق و زیبا در خدمت همشهریان و هموطنان عزیز می باشد، شما عزیزان میتوانید برای خرید انواع طلا و شمش با یکی از شماره تلفن های گلدن ارت تماس بگیرید تا متخصصین و کارشناسان مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند، شماره تماس ها: 02632570013 و 02632570014 .

آدرس: کرج آزادگان برج میلاد طبقه همکف بورس طلا پلاک 2

شماره تماس ها: 02632570013 و 02632570014

آدرس وب سایت: بورس سکه

اصطلاح طلای ژاپنی چیست

اصطلاح طلای ژاپنی که احتمالا زیاد هم به گوش شما خورده است در واقع نوعی زنجیر طلا می‌ باشد که به نام‌ های زنجیر کارتی یا زنجیر کوبایی نیز در بازار طلا و جواهرات آن را می‌ شناسند.

ضمنا اگر همین الان نام طلای ژاپنی را در گوگل سرچ کنید در بخش تصاویر گوگل می‌ توانید انواع مختلف طلاهای ژاپنی را مشاهده نمایید و در بازار طلا جواهرات نیز اگر دقت کرده باشید این نوع زنجیر دارای صفحات صاف و به هم پیوسته می‌ باشد که به صورت موازی و در کنار یکدیگر قرار گرفته‌ اند.

تفاوت طلای ژاپنی با طلای معمولی چیست

یکی دیگر از سوالات رایج اکثر کاربران و افرادی که قصد خرید طلاهای ژاپنی را دارند این است که این نوع طلا چه تفاوت بارزی با طلاهای معمولی دارد، از نظر ظاهری باید گفت که طلای ژاپنی در واقع همانطور که در بخش قبلی گفته شد نوعی زنجیر طلا می‌ باشد نه نوعی طلا، پس طلای ژاپنی از طلای معمولی با عیار مشابه ساخته می‌ شود اما تفاوت آن در نوع طراحی و شکل ظاهری آن می‌ باشد.

در ادامه برخی دیگر از مهم‌ترین تفاوت‌های طلای ژاپنی با طلای معمولی را ذکر کرده ایم:

  • مورد بعدی اینکه طلای ژاپنی معمولا از طلای ۱۸ عیار ساخته شده است و می‌ توان آن را در عیارهای دیگر نیز مشاهده کرد.
  • نکته بعدی که این نکته را می‌ توان به عنوان یکی از مزیت‌ های طلای ژاپنی هم به حساب آورد این است که این طلا استحکام بسیار بالایی دارد و به دلیل استحکام بالا و زیبایی خاص و منحصر به فردی هم که دارد، هم خانم‌ ها و هم آقایان می‌ توانند از آن استفاده نمایند.
  • همچنین زنجیرهای طلای ژاپنی می‌ توانند به عنوان گردنبند، دستبند یا پابند نیز مورد استفاده قرار گیرند.

زنجیر کارتیه ژاپنی اصل

زنجیر کارتیه ژاپنی اصل را همانند دیگر طلا و جواهرات شما باید از مراکز معتبر عرضه کننده طلا و جواهرات با بارکد محصول خریداری نمایید، همانطور که می‌دانید کالاهایی مانند طلا و جواهرات را از هر جایی نمی‌شود خرید کرد، دلیل اصلی این موضوع هم این است که متاسفانه موارد تقلبی طلا و جواهرات در بازار به وفور یافت می‌ شود، به همین جهت توصیه می‌ شود که انواع طلا و جواهرات را از جمله طلاهای ژاپنی را نیز از مراکز معتبر عرضه کننده طلا و جواهرات خریداری نمایید.

زنجیر کارتیه ژاپنی مردانه

در بخش قبلی گفته شد که یکی از مزیت‌ های مهم طلای ژاپنی این است که این نوع طلا هم برای آقایان و هم برای خانم‌ ها مورد استفاده می‌ باشد، پس به همین دلیل زنجیر طلا ژاپنی مردانه نیز یکی از محصولات بسیار پرطرفدار است که بسیاری از آقایان از آن استفاده می‌ کنند.

قیمت طلا ژاپنی

شما می ‌توانید به منظور استعلام قیمت انواع طلا ژاپنی از طریق راه ‌های ارتباطی درج شده در همین وب سایت اقدام نمایید و قیمت این محصولات را از همکاران ما استعلام نمایید، در ضمن همانطور که می‌ دانید قیمت طلای ژاپنی به عیار طلا، وزن زنجیر و طرح و مدل آن بستگی دارد.

پیشنهاد ویژه: برای خرید و دریافت راهنمایی حتما با بورس شمش گلدن آرت تماس بگیرید.

عیار طلا ژاپنی

یکی از موارد قابل توجه در خصوص طلای ژاپنی این است که این طلا معمولاً از طلای ۱۸ عیار ساخته می‌ شود اما امکان این وجود دارد که آن را در عیارهای دیگر نیز مشاهده کرد.

طلا ژاپنی انگشتر

در برخی از مدل های جدید طلای ژاپنی از انگشتر های جذاب و زیبا هم در سبک طراحی آن استفاده شده است، و به دلیل تنوع بالای طلای ژاپنی در طرح ها و مدل های مختلف آمار فروش بالایی از این محصول ثبت شده است.

طلای ژاپنی ساخت چه کشوری است

شاید خیلی ها تصور کنند که طلای ژاپنی در اصل ساخت کشور ژاپن می‌ باشد و به دلیل شباهت این نوع زنجیر به زره‌ های سامورایی‌ ها در ژاپن این اسم را برای طلای ژاپنی انتخاب کرده اند، اما جالب است بدانید که طلای ژاپنی در تمامی کشورهای دنیا از گذشته تا به امروز تولید شده است اما در کشورهای مختلف آن را به نام‌ های مختلف می‌ شناسند که در کشور ایران این طلا را با نام طلای ژاپنی بیشتر می‌ شناسند.

از طریق چه روش‌ هایی از اصل بودن طلای ژاپنی اطمینان حاصل نماییم

برای اینکه از اصل بودن طلای ژاپنی اطمینان داشته باشید ابتدا ساده‌ ترین راهکار این است که از یک مرکز معتبر عرضه کننده طلا و جواهرات خرید خود را انجام دهید، همچنین سعی کنید که از مرکز ارائه دهنده طلا حتماً فاکتور و گارانتی محصول را نیز دریافت نمایید.

پیشنهاد ویژه: برای خرید مطمئن طلا از پک امنیتی طلای زربد استفاده کنید.

بهترین روش مراقبت و نگهداری از طلای ژاپنی چیست؟

همانطور که می دانید در حال حاضر آمار سرقت در کشور ما بسیار افزایش پیدا کرده است و از آن جا که قیمت طلا و جواهرات دائما در حال افزایش است و جز کالاهایی است که راحت هم می توان آن را در بازار فروخت، پس در نتیجه سرقت طلا و جواهرات یکی از گزینه های اصلی اکثر سارقین برای سرقت می باشد.

طلای ژاپنی هم جز کالاهایی است که آمار سرقت آن در کشور ما نسبتا بالا است، به عنوان مثال حتما در اخبار شنیده اید که چند وقت پیش گردنبند طلای علی دایی قهرمان محبوب کشورمان را در خیابان سرقت کردند، یا چند وقت پیش این اتفاق برای رضا شاهرودی پیشکسوت سابق باشگاه پرسپولیس هم افتاد.

در نتیجه بهترین روش برای مراقبت و نگهداری از طلای ژاپنی نگهداری آن در یک گاوصندوق ایمن و یا سپردن آن به صندوق امانات بانک می باشد، همچنین در صورت مخفی کردن آن در منزل سعی کنید آن را در یک فویل آلومینیوم و در مکانی امن نگهداری نمایید و همچنین از دزدگیر و سیستم ضدسرقت هوشمند، به همراه دوربین مدار بسته برای منزل خود استفاده نمایید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج