۱۴۴۱۵۸۶
۸۱۰
۸۱۰
پ

دستورات قالیباف درباره جلسه تحلیف پزشکیان

جلسه «ستاد تحلیف رئیس جمهور» صبح امروز با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای برگزار شد.

ایسنا:جلسه «ستاد تحلیف رئیس جمهور» صبح امروز با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای برگزار شد.

دستورات قالیباف درباره جلسه تحلیف پزشکیان

قالیباف در جلسه «ستاد برگزاری تحلیف رئیس‌جمهور» گفت: برخی از هیأت‌های خارجی مهمان مراسم تحلیف، ممکن است برای نخستین  بار وارد کشور شوند. باید تلاش کنیم که همه این هیأت‌ها با هر بار ورود به کشور، برداشتی تازه‌ای از جایگاه و موقعیت جمهوری اسلامی پیدا کنند.

وی افزود: این مراسم از مهمترین رویدادهای جمهوری اسلامی است. مجلس شورای اسلامی که میزبان مراسم تحلیف است، نگاه ملی و بین‌المللی به این رویداد مهم دارد و در هر دوره تلاش کرده این مراسم در بهترین و عالی‌ترین شکل برگزار شود.

رییس مجلس همچنین گفت: بازتاب رسانه‌ای این رویداد بسیار مهم است و اثرگذاری آن حاصل تلاش حوزه‌های رسانه‌ای در پوشش خوب و همه جانبه مراسم تحلیف خواهد بود تا این مراسم برای مخاطبان داخلی و خارجی به رویدادی ماندگار تبدیل شود.

در ابتدای این جلسه، علیرضا شریفی معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد تحلیف به ارائه گزارشی از وظایف ۱۲ کمیته‌ این ستاد پرداخت و گفت: در برگزاری این مراسم، بر اساس ابلاغ ریاست مجلس، فعالیت این ستاد همزمان با اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آغاز و کمیته‌ها شکل گرفت و در هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط مانند وزارت‌ امور خارجه تلاش شد تا این مراسم در عالی‌ترین سطح برگزار شود.

همچنین روسای کمیته های مختلف این ستاد نیز به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداختند.  مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، عصر سه شنبه ۹ مرداد در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج