۱۴۴۱۵۶۲
۹۰۲
۹۰۲
پ

در این تاریخ، هیچ ازدواج و طلاقی ثبت نمی‌شود

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ در سراسر کشور تعطیل هستند.

خبرگزاری ایرنا: معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ در سراسر کشور تعطیل هستند.

در این تاریخ، هیچ ازدواج و طلاقی ثبت نمی‌شود

سید صادق سعادتیان اظهار داشت: در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، به تبعیت از تعطیلی همه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌های سراسر کشور در روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳، دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق نیز در سراسر کشور تعطیل هستند.

پیش از این نیز معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از تعطیلی همه واحد‌های قضایی و اداری قوه قضاییه در سراسر کشور در روز یکشنبه ۷ مرداد ماه خبر داد.

همچنین براساس اعلام کانون سردفتران و دفتریاران، با توجه به تعطیلی همه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور، دفاتر اسناد رسمی نیز تعطیل خواهند بود همچنین تاکید می‌شود براساس هماهنگی به عمل آمده با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سامانه ثبت الکترونیک اسناد در دفاتر اسناد رسمی در روز‌های تعطیل اعلام شده خارج از دسترس خواهد بود.

در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود همچنین ساعت کاری همه مراکز دولتی امروز شنبه ۶ مرداد نیز تا ساعت ۱۰ تعیین شده بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج