۱۴۴۰۷۸۳
۱۱۰۳
۱۱۰۳
پ

واکنش به خبر تداوم حضور گشت ارشاد در معابر

احمد زیدآبادی در واکنش به ادامه اجرای طرح نور با وجود تغییر دولت که توسط جانشین فرمانده کل فراجا عناون شده بود نوشت: همکاری با دولت جدید قرار است از این جنس باشد؟

اعتمادآنلاین: احمد زیدآبادی در واکنش به ادامه اجرای طرح نور با وجود تغییر دولت که توسط جانشین فرمانده کل فراجا عناون شده بود نوشت: جانشین فرماندهی نیروی انتظامی "طرح نور" را تعطیل‌ناپذیر دانسته و رفت و آمد رؤسای جمهور را در این زمینه بی‌تأثیر اعلام کرده است.

واکنش به خبر تداوم حضور گشت ارشاد در معابر

بعید است وی از وعدۀ مسعود پزشکیان برای جمع‌آوری طرح نور و مخالفتش با برخورد با بانوان فاقد حجاب در سطح خیابان‌ها بی‌اطلاع باشد. با این حساب، چرا در آستانۀ مراسم تحلیف رئیس‌جمهور، یکی از مهمترین وعده‌های او را که با مطرح کردن مکرر آن در مقابل مردم از آنها رأی گرفته است، پوچ و غیرعملی و فاقد کمترین تأثیر دانسته است؟

همکاری با دولت جدید قرار است از این جنس باشد؟ به چالش کشیدن صریح و آشکار یکی از مهمترین وعده‌های او در همین ابتدای کار آن هم با لحنی که انگار او هیچکاره است؟

پرسش مهمتر اما این است که چرا این مقام انتظامی در همان هنگامی که آقای پزشکیان با نفی و رد طرح نور  در مقابل دوربین صدا و سیما مشغول متقاعد کردن مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی بود، این حرف‌ها را مطرح نکرد و حال که کار از کار گذشته است، بر بی‌قدرتی رئیس دولت در این زمینه تأکید می‌کند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج