۱۴۳۸۷۰۶
۴ نظر
۶۸۱
۴ نظر
۶۸۱
پ

پوشش پلاک خودرو ممنوع؛ جریمه: ۴۰۰هزار تومان

در گذشته جریمه تخلف پوشش پلاک ۶۰ هزار تومان بود، درحالی که با نرخ‌های جدید مبلغ جریمه پوشش پلاک به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

ایسنا: جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال قانون بیش از ۵۰ هزار دستگاه خودروی سواری به دلیل پوشش پلاک در معابر شهر تهران خبر داد. سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی درباره اجرای طرح برخورد پلیس با خودروها و وسایل نقلیه دارای پلاک مخدوش گفت:‌ از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت و خودرو به دلیل ارتکاب تخلف پوشش پلاک، اعمال قانون شده و در همان محل رفع اثر نیز انجام شده است.

پوشش پلاک خودرو ممنوع؛ جریمه: ۴۰۰هزار تومان

وی با تاکید بر اینکه پلاک خودرو در واقع یکی از ارکان شناسایی وسایل نقلیه است، گفت:‌ به همین دلیل نیز پلاک خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است و حتما باید پلاک جلو و عقب در خودروها و در موتورسیکلت‌ها نیز پلاک عقب خوانا و به وضوع قابل رویت باشد.

بهرام آبادی با تاکید بر اینکه پوشاندن و ناخوانا بودن و دستکاری پلاک در وسایل نقلیه ممنوع است، گفت:‌حتی اگر این اقدام به عمد انجام شود، علاوه بر جریمه رانندگی، به دادسرا نیز معرفی خواهند شد.  

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه نصب ماسک بر روی پلاک یا استفاده از طلق بر روی پلاک ممنوع است، گفت: از ابتدا تابستان برخورد با تخلفات پوشش پلاک در تهران تشدید هم شده است و تیم‌هایی از پلیس راهور مسئولیت آن را برعهده دارند.

وی همچنین با اشاره به اعمال نرخ‌های جدید برای جریمه‌های رانندگی، گفت: در گذشته جریمه تخلف پوشش پلاک ۶۰ هزار تومان بود، درحالی که با نرخ‌های جدید مبلغ جریمه پوشش پلاک به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • Jahangiry Afshin

      چرا حقوق ها را به اندازه تورم طبق قانون بالا نمی برید .

    • ناشناس

      پلاک مخدوش باید مجازاتش ابطال گواهیتامه و حاقل۱۰سال زندان باشه.

    • شهروند

      تاکنون همیشه مخدوش کردن پلاک خودرو و موتور سیکلت از سوی پلیس خلاف قانون است ولی متلسفانه بسیاری از موتور سیکلت ها این عمل خلاف را انجام میدهند و بنظر میرسد یا ترس از اعمال قانون ندارند و یا برخوردی با اینگونه تخلفات صورت نمی گیرد

    • ..

      حالا وقت قر دادن است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج