آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۵۹۷۴
۶۱۳
۶۱۳
پ

ارزان‌ترین و ایمن‌ترین خودروهای بازار آمریکا

در دنیای امروز، به لطف تست‌های تصادف و آزمایش‌های خودرویی گوناگون، با دریایی از وسایل نقلیه ایمن‌تر از قبل مواجهیم.

خبرآنلاین: در دنیای امروز، به لطف تست‌های تصادف و آزمایش‌های خودرویی گوناگون، با دریایی از وسایل نقلیه ایمن‌تر از قبل مواجهیم. در حالی که برخی از افراد بر این باورند که ایمنی پیشرفته هزینه بسیاری دارد، اما ۵ مورد از ارزان‌ترین و در عین حال ایمن‌ترین خودروهای حاضر در بازار را برای شما انتخاب کرده‌ایم.

تست‌های جامع تصادف به بررسی مقاومت یک وسیله نقلیه در سناریوهای مختلف، فراتر از آنچه توسط قانون فدرال نیاز است، می‌پردازد. در حال حاضر، NHTSA ویژگی‌های کمک‌راننده خاصی را توصیه می‌کند، اما در آزمایش‌های خود به هیچ‌کدام از این ویژگی‌ها نیازی ندارد، اگرچه در حال برنامه‌ریزی برای تغییر آن در آینده نزدیک است.

فکر نکنید که یک خودرو برای ایمن بودن باید گران باشد، چرا که اساساً هر وسیله نقلیه‌ای در بازار امروز، دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی و کمک‌راننده است. در اینجا به بررسی اجمالی ۵ خودروی ارزان‌قیمت و ایمن که در سال ۲۰۲۴ رتبه پنج ستاره را از NHTSA دریافت کرده‌اند، می‌پردازیم:

۵. هیوندای کونا ۲۰۲۴ با قیمت ۲۴ هزار و ۲۵۰ دلار (معادل یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان)

ارزان‌ترین و ایمن‌ترین خودروهای بازار آمریکا

هیوندای کونا جدید بزرگ‌تر و بهتر از قبل شده و بسیاری از افراد عاشق شخصیت عجیب و غریب و قابلیت استفاده روزمره آن شده‌اند. مدل پایه از یک موتور ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر ۱۴۷ اسب بخاری استفاده می‌کند. کونا در نسخه پایه نیز از ویژگی‌های غنی برخوردار بوده و قوای محرکه قوی‌تری هم در دسترس است. صفحه‌نمایش ۱۲٫۳ اینچی با پشتیبانی از اپل کارپلی به صورت استاندارد در کابین این خودرو نصب شده است.

۴. سوبارو ایمپرزا ۲۰۲۴ با قیمت ۲۲ هزار و ۹۹۵ دلار (معادل یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان)

ارزان‌ترین و ایمن‌ترین خودروهای بازار آمریکا

ویژگی‌های مثبت زیادی در مورد سوبارو ایمپرزا وجود دارد. این خودرو به‌صورت استاندارد با سیستم AWD عرضه می‌شود. موتور پایه چهار سیلندر ۱۵۲ اسب بخاری در اکثر شرایط به اندازه کافی خوب است، حتی اگر گیربکس CVT وظیفه انتقال قدرت را بر عهده داشته باشد. تریم بالا دارای موتور ۲٫۵ لیتری با قدرت ۱۸۲ اسب بخار است.

همراه با مجموعه کمک‌راننده Subaru Eyesight، تشخیص نقاط کور همراه با سیستم کمکی تغییر خط به صورت سفارشی موجود هستند. ایمپرزا یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروها در بازار است.

۳. هیوندای النترا با قیمت ۲۱ هزار و ۶۲۵ دلار (معادل یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان)

ارزان‌ترین و ایمن‌ترین خودروهای بازار آمریکا

هیوندای خودروهای بسیار ایمن و ارزانی تولید می‌کند که النترا با قیمت ۲۱ هزار و ۶۲۵ دلاری یکی از آن‌هاست. اگرچه مدل پایه SEL فقط با یک موتور ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر ۱۴۷ اسب بخاری عرضه می‌شود، اما کیفیت و ایمنی بسیاری خوبی را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید نسخه N Line را با قدرت ۲۰۱ اسب بخاری انتخاب کنید. Hyundai SmartSense شامل همه سیستم‌های کمک‌راننده شگفت‌انگیز است.

۲. نیسان سنترا ۲۰۲۴ با قیمت ۲۱ هزار و ۱۸۰ دلار (معادل یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان)

ارزان‌ترین و ایمن‌ترین خودروهای بازار آمریکا

سنترا معامله سودمندی است؛ اگرچه این خودرو یکی از کندترین خودروهای موجود در ایالات‌متحده است که دارای یک موتور چهار سیلندر ۱۴۹ اسب بخاری است، اما مصرف سوخت بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.

مدل پایه با اپل کارپلی و حتی سیستم ورود بدون کلید عرضه می‌شود؛ اما مهم‌تر از آن، حضور سیستم نیسان Safety Shield ۳۶۰ است که شامل هشدار برخورد از به جلو، تشخیص عابر پیاده، نظارت بر نقاط کور و موارد دیگر می‌شود.

۱. شورولت ترکس ۲۰۲۴ با قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ دلار (معادل یک میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان)

ارزان‌ترین و ایمن‌ترین خودروهای بازار آمریکا

اگر به دنبال رتبه‌بندی ایمنی بالا و مقرون‌به‌صرفه بودن هستید، شورولت ترکس با قیمتی بیش از ۲۰ هزار دلار بهترین گزینه است. شورولت ترکس با موتور سه سیلندر ۱۳۷ اسب بخاری، فضایی بسیار مناسب برای سرنشینان دارد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، یک مجموعه ایمنی پیشرفته به صورت استاندارد وجود دارد که این بار Chevy Safety Assist نام دارد. مجموعه کمک‌ها شامل عملکرد ترمز عابر پیاده جلو، ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط و دوربین دید عقب HD است. سیستم کمکی پارک عقب و هشدار ناحیه کور جانبی نیز در دسترس هستند. Trax ارزان‌ترین خودروی پنج ستاره در ایالات‌متحده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج