آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۵۷۰۸
۲۸۲۸
۲۸۲۸
پ

متلک سنگین اسحاق جهانگیری به سعید جلیلی

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور دولت های یازدهم و دوازدهم، در ویدئویی که به تازگی از او منتشر شده گفت: همین دیشب یکی از این کاندیدها در مناظره گفت که چرا فقط به سه یا چهارتا کشور دلبسته‌اید؟ ۲۰۰ تا کشور در دنیا وجود دارد.

 خبرآنلاین: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور دولت های یازدهم و دوازدهم، در ویدئویی که به تازگی از او منتشر شده گفت: همین دیشب یکی از این کاندیدها در مناظره گفت که چرا فقط به سه یا چهارتا کشور دلبسته‌اید؟ ۲۰۰ تا کشور در دنیا وجود دارد.

متلک سنگین اسحاق جهانگیری به سعید جلیلی

وی ادامه داد: هیچ کس به اندازه من فشار آمریکایی ها را در عمل درک نکرده است، من در دوران ترامپ مسئولیت داشته‌ام و تحریم هارا دور میزدم تا نگذارم تا کشور از هم بپاشد. همین ترامپ که شهید عزیزمان سردار سلیمانی را ترور کرد، همراه با تیمش در تابستان ۹۸ اعلام کردند که مردم ایران جشن چهلمین سالگرد انقلابشان را نخواهند دید. ما تمام تلاشمان در آن سال این بود که این جشن برگزار شود و جمهوری اسلامی از هم نپاشد.

او در ادامه گفت: در شهریور سال ۹۷ و ۹۸ که آقای روحانی رفته بود نیویورک، خیلی از مقاماتی که از ملاقات با ترامپ آمده بودند و با ایشان ملاقات می‌کردند، می‌گفتند که ترامپ به ما گفته است که دو یا سه ماه دیگر صبر کنید، ایران تمام می‌شود و اینها می‌روند و یک گروه دیگر می‌آید و ماهم می‌آییم و ایران را می‌سازیم. این افراد در این حد مطمئن بودند. چرا فراموش کردید؟ در یک دوره‌ای یکسری افراد تمام توانشان را گذاشتند که این کشور از هم نپاشد.

جهانگیری در ادامه افزود: در آخر سال ۹۸ دلار ۱۲ هزارتومان بود و اگر کرونا نیامده بود، باز هم نمیگذاشتیم که بیشتر از این افزایش قیمت پیدا کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج