۱۴۳۵۵۹۲
۶۲۷
۶۲۷
پ

بهترین جنس مانتو برای استایل تابستانی

اگر می‌خواهید در فصل سرما لباسی بخرید، باید جنس‌های ضخیم که قابلیت حفظ گرما را دارند انتخاب کنید. برای فصول گرم سال این مورد برعکس است. جنس‌هایی که سبک بوده و ضخامت کمی دارند، بهترین انتخاب برای این فصل به‌شمار می‌روند. همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب آموزشی، بهترین پارچه برای لباس‌های تابستانی را به شما معرفی کنیم.

بهترین جنس مانتو برای استایل تابستانی

درصورتی‌که می‌خواهید در کم‌ترین زمان ممکن یک مانتو عالی برای تابستان انتخاب کنید، باید با جنس‌هایی که برای این لباس وجود دارند، آشنایی داشته باشید. جنس لباس در نوع پوشیدن آن اهمیت ویژه‌ای دارد. ازطرف‌دیگر این موضوع در فصول مختلف نیز مهم است.

به‌طور مثال، اگر می‌خواهید در فصل سرما لباسی بخرید، باید جنس‌های ضخیم که قابلیت حفظ گرما را دارند انتخاب کنید. برای فصول گرم سال این مورد برعکس است. جنس‌هایی که سبک بوده و ضخامت کمی دارند، بهترین انتخاب برای این فصل به‌شمار می‌روند. همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب آموزشی، بهترین پارچه برای لباس‌های تابستانی را به شما معرفی کنیم.

معرفی مدل مانتو تابستانی

اگر می‌خواهید بهترین پارچه و جنس را برای این لباس انتخاب کنید، باید ببینید که اصلا این لباس چیست و چگونه تولید می‌شود؟ در پاسخ باید گفت که مانتو تابستانی یکی از شیک‌ترین مدل‌های این لباس است که طراحی خاصی داشته و قواره آن آزاد است.

این یعنی لباس به بدن شما نچسبیده و می‌گذارد که پوست به‌راحتی نفس بکشد. جنسی که برای این لباس انتخاب می‌کنید، باید نازک باشد تا بگذارد هوا در لباس وارد شده و بدن شما را خنک کند. جنس‌هایی مانند پارچه نخی بهترین انتخاب برای این کار هستند.

کدام جنس مانتو برای تابستان مناسب است؟

بهترین جنس مانتو برای استایل تابستانی

سوالی که در ذهن بسیاری از زنان به‌وجود می‌آید، این است که کدام پارچه، جنسی عالی برای لباس‌های تابستانی به‌حساب می‌آید؟ اگر می‌خواهید این لباس پرفروش را برای فصل تابستان بخرید، باید پارچه‌هایی که در این بخش معرفی می‌کنیم را تهیه کنید.

پارچه نخی

یکی از بهترین جنس‌هایی که برای مانتوی تابستانی وجود دارد، پارچه نخی است. این پارچه را باید یکی از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین متریال‌ها برای لباس‌های مختلف دانست. برای تولید این پارچه از الیاف طبیعی پنبه بهره می‌برند.

به همین دلیل است که از آن با نام پارچه نخ پنبه نیز یاد می‌کنند. مزایای بسیار زیادی برای این جنس وجود دارد که مهم‌ترین آن خنک‌بودن‌ش است. ازطرف‌دیگر این جنس بسیار سبک و راحت بوده و برای پوست هیچ‌گونه حساسیتی به‌وجود نمی‌آورد.

پارچه لینن

از دیگر پارچه‌هایی که می‌توان آن را برای دوخت مانتو تابستانی انتخاب کرد، لینن نام دارد. این محصول یکی از جدیدترین پارچه‌های ترند بوده و از الیاف کتان به‌دست می‌آید. ازطرف‌دیگر مزایای زیادی دارد که موجب شده مشتریان آن بیشتر و بیشتر شوند.

از پراهمیت‌ترین مزایای لینن، باید به طبیعی بودن آن، سبک و راحت بودن، استحکام بالا و چروک‌پذیری کم، خنک بودن پارچه و گردش هوای راحت اشاره کرد. ظاهر لینن فوق‌العاده جذاب بوده و قادر هستید آن را در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگونی سفارش دهید.

پارچه کتان

قطعا بارها نام پارچه کتان را شنیده و از آن استفاده نیز کرده‌اید. این محصول یکی از بهترین جنس‌هایی است که می‌توانید برای هر پارچه‌ای استفاده کنید. برای تولید این پارچه از گیاه کتان استفاده می‌کنند. مزایای فوق‌العاده آن نیز موجب شده‌اند بتوانید برای مانتو تابستانی از آن بهره ببرید.

به‌طور مثال، این پارچه بسیار سبک بوده و جزء نمونه‌های خنک به‌حساب می‌آید. استحکام آن بسیار زیاد بوده و چروک‌پذیری آن نیز کم است. تنوع رنگ این پارچه بسیار زیاد بوده و می‌توانید هر لباس مردانه و زنانه را به‌کمک آن بدوزید.

پارچه حریر

علاوه‌بر جنس‌های قبلی که با استفاده از مواد اولیه طبیعی تولید می‌شدند، می‌توانید از پارچه‌های دیگری نیز برای دوخت مانتو تابستانی استفاده کنید. یکی از بهترین انتخاب‌های شما پارچه حریر است. این جنس از الیاف مصنوعی پلی‌استر به‌دست‌ آمده و تنوع زیادی دارد.

مزایای مهمی که این پارچه را به یکی از خاص‌ترین و پرفروش‌ترین الیاف‌های مصنوعی تبدیل کرده، شامل قیمت مناسب، سبکی و خنک بودن، نرمی و لطافت بالا و قابلیت عبور هوا از آن هستند. 

پارچه کرپ حریر

اما آخرین نوع پارچه‌ای که می‌خواهیم برای دوخت یا خرید مانتو تابستانه به شما معرفی کنیم، پارچه‌های کرپ حریر هستند. همان‌طور که در بخش قبلی گفتیم، حریر یک جنس مصنوعی بوده و با استفاده از الیاف پلی‌استر تولید می‌شود.

اما کرپ حریر ترکیبی از الیاف مصنوعی و طبیعی بوده و بهترین انتخاب برای شما به‌حساب می‌آید. این پارچه مزایای الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی را به ارث برده و علاوه‌بر سبک و خنک بودن، نرمی و راحتی فوق‌العاده‌ای را به شما ارائه می‌دهد.

جنس‌های مناسب مانتو مجلسی برای تابستان

پارچه‌هایی که در بخش‌های قبلی با هم بررسی کردیم، مواردی بودند که برای مانتوهای معمولی تابستانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر می‌خواهید مدل مجلسی از این لباس را تهیه کنید، پیشنهاد می‌شود که سراغ جنس‌های شکیل‌تر بروید. بهترین جنس‌های لباس مجلسی برای تابستان عبارت‌اند از:

  • ساتن: پارچه‌ای براق و ظریف که به‌کمک الیاف مصنوعی و طبیعی تهیه می‌شود.
  • ژاکارد: جنسی فوق‌العاده جذاب با لطافت بالا و مناسب برای جلوه‌های خاص مجلسی.
  • گیپور: یک جنس توری با طرح‌های مختلف و زیبا برای انواع لباس‌ها.
  • چرم: پارچه‌ای تولید شده از پوست حیوانات با ضخامت بالا.
  • مخمل: جنسی نرم و لطیف برای انواع لباس‌ها در هر فصل.

خرید مدل‌های شیک مانتو برای تابستان

بهترین جنس مانتو برای استایل تابستانی

اگر قصد خرید انواع مدل‌های مانتو برای فصل تابستان را دارید، باید پارچه یا خود لباس را از فروشگاهی معتبر بخرید. یکی از بهترین این مراکز، فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا است. بعید می‌دانیم که نام این فروشگاه را نشنیده باشید.

دیجی‌کالا بزرگ‌ترین مرکز آنلاین برای خرید انواع لباس‌های مختلف است که مدل‌های زیادی از لباس‌های تابستانه را درون خود موجود دارد. این فروشگاه معتبر برای پارچه‌ها و جنس‌های عالی و بادوام، قیمتی عالی قرار داده تا به‌راحتی قادر به خرید آن‌ها باشید.

جمع‌بندی

یکی از نکاتی که باید برای خرید انواع مانتو تابستانی در نظر داشته باشید، انتخاب یک جنس مناسب برای آن است. منظور از جنس این لباس، پارچه‌ای است که برای دوخت آن انتخاب می‌کنید. این لباس را در جنس‌های مختلفی تولید می‌کنند که هرکدام دارای مزایا و معایب خاصی هستند.

شما باید از میان پارچه‌های حریر، نخی یا پنبه‌ای، کتان و کرپ یک جنس را برای این لباس خود انتخاب کنید. باید پارچه انتخاب‌شده خنک و سبک باشد و از تعریق بدن تا حدامکان جلوگیری کند. جنس‌هایی که به شما ارائه دادیم، بهترین انتخاب‌ها بوده و می‌توانید لباس‌های مختلف تولید شده با آن‌ها را از دیجی‌کالا سفارش دهید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج