آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۵۴۲۰
۴۴۶
۴۴۶
پ

بازدید دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی از غرفه ایرانسل در الکامپ

دکتر سید محمدامین آقامیری، دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ بازدید کرد.

برترین‌ها: دکتر سید محمدامین آقامیری، دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ بازدید کرد.

بازدید دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی از غرفه ایرانسل در الکامپ

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ و در آخرین روز از نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳، دکتر سید محمدامین آقامیری، دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی، با حضور در غرفه ایرانسل در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک و به میزبانی دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، از نردیک در جریان آخرین روندهای فناورانه و نوآورانه ایرانسل در حوزه‌های مختلف اقتصاد دیجیتال، تحول دیجیتال و هوش مصنوعی، قرار گرفت.

در طی این بازدید آقامیری با تمرکز بر حوزه‌های فیبرنوری و نسل پنج تلفن‌همراه در غرفه ایرانسل، از اقدام‌های پیشرو ایرانسل در توسعه آخرین نسل‌های شبکه ثابت و همراه تقدیر کرد و فعالیت‌های اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران را در جهت توسعه اقتصاد دیجیتال کشور، حائز اهمیت دانست.

همچنین در حضور دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی، تست سرعت بر بستر شبکه فیبرنوری پرو (FTTX Pro) و شبکه 5.5G ایرانسل صورت گرفت تا بالاترین سرعت‌های اینترنت در شبکه‌های ثابت و سیار که در روز اول نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ از آن رونمایی شده بود، بار دیگر به ثبت برسد.

بازدید دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی از غرفه ایرانسل در الکامپ

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با تمرکز بر سه محور اصلی اقتصاد دیجیتال، تحول دیجیتال و هوش مصنوعی، در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۳)، شرکت کرده است و با نگاهی جامع و در تمام حوزه‌های فعالیت خود، شامل حوزه‌های فروش و توزیع، دیجیتال، واحد تحقیق و توسعه (ایرانسل لبز)، خدمات ارتباط با مشتریان، راهکارهای سازمانی، توسعه شبکه و زیرساخت، منابع انسانی، بومی سازی، امنیت شبکه، پایداری و مسئولیت اجتماعی و… است که با ایجاد ایستگاه‌هایی در غرفه ایرانسل، پاسخگوی نیازهای بازدیدکنندگان و مشترکان است و همچنین شرکت‌های مرتبط با ایرانسل از جمله ویستا، گروه اسنپ، ویستامدیا و صندوق نوآفرین، میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه است.

در روز اول الکامپ ۱۴۰۳، ایرانسل با حضور وزیر ارتباطات در غرفه خود، سرویس فیبرنوری پرو (FTTX Pro) را افتتاح کرد و با انجام تست سرعت، از بالاترین سرعت اینترنت ایران در شبکه فیبرنوری ایرانسل با ثبت عدد بالاتر از ۸ گیگابیت بر ثانیه، رونمایی کرد.

همچنین ایرانسل در این روز توانست بالاترین سرعت اینترنت ایران در شبکه 5G-SA خود را با عدد بالاتر از ۸ گیگابیت بر ثانیه، به ثبت برساند تا بار دیگر رکورد سرعت اینترنت در ایران را جا‌به‌جا کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج