آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۵۳۸۵
۱ نظر
۵۷۰
۱ نظر
۵۷۰
پ

گوشی جدید کینگ‌کونگ برای آخرالزمان ساخته شده است

گوشی جدید کینگ کونگ ایکس – Kingkong X با بدنه فوق‌العاده مقاوم، تراشه قدرتمند و یک صفحه نمایش در پشت یک همراه قدرتمند و آسیب‌ناپذیر برای آخرالزمان به شمار می‌رود.

گجت نیوز: کمپانی CUBOT محصولی جدید از سری گوشی های مقاوم کینگ کونگ خود تحت نام Kingkong X را معرفی کرده که قادر به پشتیبانی از نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی بوده و مثل همیشه مقاوم و مستحکم است. این گوشی همراهی فوق‌العاده برای کوهنوردان، کارگران و دیگر افرادی‌ست که مقاومت گوشی در برابر آسیب‌های فیزیکی برایشان اهمیت دارد.

گوشی جدید کینگ کونگ X؛ دستگاهی برای آخرالزمان

محصول مقاوم جدید CUBOT استانداردهای IP۶۸ و IP۶۹K برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت و نیز استاندارد نظامی MIL-STD-۸۱۰H را نیز کسب کرده و قادر است در تمامی شرایط آب و هوایی و محیطی دوام بیاورد.

گوشی جدید کینگ‌کونگ برای آخرالزمان ساخته شده است

گوشی جدید کینگ کونگ همچنین از تراشه قدرتمند هشت هسته‌ای و شش نانومتری دایمنسیتی ۷۰۵۰ مدیاتک بهره برده و به‌خوبی از پس پردازش‌های روزانه، مالتی تسکینگ، استریم و حتی بازی‌های ویدیویی برخواهد آمد. همچنین باتری به کار رفته در این دستگاه نیز ظرفیتی ۱۰۲۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته و از شارژ سریع ۳۳ واتی هم پشتیبانی می‌کند تا هیچ نیازی نباشد نگران خالی شدن باتری و زمان طولانی شارژ شدن مجدد آن باشید.

گوشی جدید کینگ‌کونگ برای آخرالزمان ساخته شده است

از طرف دیگر، صفحه نمایش این گوشی هم 6.58 اینچی بوده و از پانل‌های IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتز استفاده می‌کند. از طرف دیگر، یک صفحه نمایش مکمل 1.85 اینچی هم در پشت این دستگاه واقع شده که وظیفه تعامل با اعلان‌ها و نمایش برخی اطلاعات را بر عهده دارد.

توجه به مقاومت و دوام، باعث نشده که CUBOLT از ماژول دوربین گوشی جدید کینگ کونگ X غافل شود. ماژول دوربین پشت این گوشی از یک حسگر اصلی 100 مگاپیکسلی اصلی بهره برده و توسط یک دوربین 24 مگاپیکسلی دید در شب و یک حسگر 5 مگاپیکسلی ماکرو محافظت می‌شود. این دوربین ضمن ارائه مد عکسبرداری در شب، از HDR و تصویربرداری 4K هم پشتیبانی کرده و تصاویر و ویدیوهایی بسیار باکیفیت ثبت می‌کند.

گوشی جدید کینگ‌کونگ برای آخرالزمان ساخته شده است
گوشی جدید کینگ‌کونگ برای آخرالزمان ساخته شده است

این گوشی همچنین ضخامتی 18.3 گرمی داشته و وزن آن به به 388 گرم می‌رسد. Kingkong X همچنین به‌طور پیش‌فرض به سیستم عامل اندروید 14 مجهز بوده و تنها در رنگ مشکی با قیمت 33 دلار روانه بازار خواهد شد. از دیگر قابلیت‌های این گوشی نیز می‌توان به حسگر اثر انگشت، بلوتوث 5.1 و درگاه کارت حافظه جانبی اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      قیمت ۳۳ دلار.. میشه دومیلیون
      وارد بازار ایران که بشه میگن ۱۰۰ میلیون تومن!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج