۱۴۳۵۰۷۴
۲۷۴
۲۷۴
پ

بررسی باتری سری s۲۳ گوشی‌های سامسونگ

اگر قصد خرید این دستگاه‌ها را دارید، باید ببینید که چه باتری در آن‌ها به‌کار برده‌اند. عملکرد باتری برای شارژدهی و شارژ شدن بسیار مهم بوده و در تجربه کاربری تاثیر مستقیم دارد. همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب، باتری محصولات سری s۲۳ سامسونگ را با هم بررسی کنیم.

بررسی باتری سری s23 گوشی‌های سامسونگ

برای این‌‌که بتوانید خاص‌ترین موبایل‌های سامسونگ را بخرید، باید سراغ سامسونگ s23 بروید. این سری موبایل‌های این برند، محصولاتی هستند که پرچم‌دار بوده و در میان مدل‌های دیگر به‌شکلی عالی می‌درخشند. دلیل درخشش این موبایل‌های هوشمند، استفاده از قابلیت‌های مختلف مانند باتری عالی است.

اگر قصد خرید این دستگاه‌ها را دارید، باید ببینید که چه باتری در آن‌ها به‌کار برده‌اند. عملکرد باتری برای شارژدهی و شارژ شدن بسیار مهم بوده و در تجربه کاربری تاثیر مستقیم دارد. همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب، باتری محصولات سری s۲۳ سامسونگ را با هم بررسی کنیم.

از چه باتری در سری گلکسی s23 استفاده کرده‌اند؟

سوالی که در این قسمت به‌وجود می‌آید، این است که چه باتری در محصولات سامسونگ s23 به‌کار می‌رود؟ در پاسخ باید گفت که نوع باتری این محصولات یکی بوده و همگی از نوع لیتیوم یونی استفاده می‌کنند. اگر با باتری‌های لیتیوم یونی آشنایی ندارید، باید بگوییم که این نوع، بیشترین عمر را دارند.

امروز در بیشتر گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی، نوع‌های لیتیوم پلیمری را به‌کار می‌برند که شارژدهی و عمر محدودی دارند، اما در پرچم‌داران سامسونگ این‌طور نیست. این محصولات با یک باتری لیتیوم یونی ارائه شده و زمانی که کامل شارژ شوند، می‌توانند بهترین عملکرد را به شما ارائه دهند.

ظرفیت باتری گوشی‌های سری s23 سامسونگ

اگر می‌خواهید نسبت به خرید یکی از موبایل‌های سامسونگ s23 اقدام کنید، باید ببینید که چه ظرفیت باتری برای آن‌ها قرار گرفته است. باتری‌های این موبایل‌ها به‌صورتی هستند که شما را در یک روز همراهی کرده و تنها به‌یک‌بار شارژ شدن نیاز دارند.

در مدل‌های مختلف این سری، از ظرفیت‌های متفاوتی برای باتری لیتیوم یونی بهره برده‌اند. مدل s23 معمولی از باتری 3900‌ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. ظرفیت این باتری در مدل‌های s23 plus و اولترا به‌ترتیب 4700 و 5000 میلی‌آمپر ساعت است.

شارژدهی باتری سری s23 در امور مختلف

بررسی باتری سری s23 گوشی‌های سامسونگ

درصورتی ‌که می‌خواهید بدانید شارژدهی در محصولات سامسونگ s23 چطور است، باید برای هرکدام از عملکردها این موضوع را به‌صورت جداگانه بررسی کنیم. یعنی شارژدهی در هنگام صحبت‌ کردن با تلفن باید نسبت به شارژدهی هنگام تماشای فیلم‌های مختلف متفاوت باشد. قدرت باتری و عمر مفید آن در عملکردهای مختلف بدین صورت است.

شارژدهی s23 در هنگام صحبت‌ کردن با تلفن

اگر بخواهیم میزان شارژدهی باتری سامسونگ s23 را برای شما بررسی کنیم، قطعا باید در اولین مرحله عمر باتری آن هنگام برقراری تماس‌های صوتی را مورد ارزیابی قرار دهیم. برقراری تماس صوتی با فناوری ارتباطی 3G در این موبایل شارژ زیادی نمی‌برد.

در تست‌های معتبر انجام شده، آمده که این موبایل هنگام برقراری تماس‌های تلفنی قادر است تا 39 ساعت و 23 دقیقه شارژ نگه دارد. البته زمانی این اتفاق رخ می‌دهد که باتری به‌طور کامل و 100درصد شارژ شده باشد.

شارژدهی s23 هنگام وبگردی

مورد دیگری که باید عمر باتری سامسونگ s23 را در آن مورد ارزیابی قرار دهیم، شارژدهی در هنگام وبگردی است. باید گفت که وبگردی از عملکردهای مهم یک موبایل بوده و کاربران در طول روز به آن مشغول می‌شوند. اگر به وب‌گردی علاقه دارید، باید به این معیار توجه ویژه داشته باشید.

در موبایل‌های سری اس 23 سامسونگ باتری آن‌ها قادر است برای وبگردی تا 21 ساعت و 18 دقیقه شارژ نگه دارد. این یعنی اگر باتری کاملا پر شده باشد، می‌توانید بیشتر زمان روز را به وبگردی پرداخته و در ابتدای روز بعدی موبایل را به شارژر متصل کنید.

شارژدهی 23 هنگام تماشای ویدئوهای مختلف

اما آخرین موردی که باید برای عملکرد عمر باتری سامسونگ s23 به شما ارائه دهیم، شارژدهی این موبایل در هنگام تماشای فیلم است. به‌دلیل استفاده از نمایشگر برتر در این دستگاه، مشتریان زیادی پس‌از خرید آن، ساعات طولانی به تماشای فیلم می‌پردازند.

شاید فکر کنید که صفحه‌نمایش قدرتمند این دستگاه شارژ باتری را به‌زودی تخلیه می‌کند، اما این‌طور نیست. اگر تنها به تماشای فیلم بپردازید، باتری که برای این گوشی در نظر گرفته‌اند تا 23 ساعت و 29 دقیقه شارژ نگه می‌دارد.

سرعت شارژ شدن باتری سری s23 سامسونگ چقدر است؟

با توجه ‌به آداپتور استفاده شده در جعبه محصولات سامسونگ s23، سرعت شارژ شدن آن‌ها متفاوت است. این سرعت به ظرفیت باتری، تکنولوژی دریافت شارژ و توان آداپتور بستگی دارد. در مدل معمولی از آداپتور 25 واتی استفاده کرده‌اند که کمی بیشتر از یک ساعت طول می‌کشد تا باتری را شارژ کند.

در مدل‌های پلاس و اولترا از این محصولات از شارژر 45 واتی بهره می‌برند که حدود 50 دقیقه باتری را به‌طور کامل پر می‌کند. این موضوع باعث شده تا بتوانید در هر شرایطی، به‌راحتی و با سرعت بالا باتری را شارژ کرده و امور مختلف خود را انجام دهید.

قابلیت‌های باتری سامسونگ s23

در انتها باید قابلیت‌هایی که برای باتری‌های محصولات سری سامسونگ s23 وجود دارند را به شما معرفی کنیم. این قابلیت‌ها باعث شارژ شدن سریع و عملکرد بهتر باتری می‌شوند. تمام مدل‌های سری اس 23 از شارژ معکوس 4.5 واتی بهره می‌برند.

از دیگر قابلیت‌های این باتری‌ها باید به Power Delivery 3 و شارژ بی‌سیم Qi و PMA اشاره کنیم. شارژ بی‌سیم این موبایل‌ها توان 15 واتی داشته و باید برای این کار، یک شارژر وایرلس اصل از برند سامسونگ خریداری کنید.

خرید موبایل‌های سری s23 سامسونگ

بررسی باتری سری s23 گوشی‌های سامسونگ

شاید با خودتان فکر کنید که چگونه می‌توانید بهترین موبایل از مدل‌های برند سامسونگ را خریداری کنید؟ پاسخ این سوال ساده است. برای این‌‌که باید به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا رفته و محصولات مد نظر را به‌صورت آنلاین سفارش دهید. موبایل‌های سری s23 سامسونگ در این فروشگاه قیمت مناسبی دارند. همچنین می‌توانید نظرات مشتریان در رابطه‌با عملکرد باتری این موبایل‌ها را ارزیابی کرده و سپس سفارش خود را ثبت کنید.

جمع‌بندی

یکی از بهترین باتری‌هایی که در موبایل‌های هوشمند به‌کاررفته، در سامسونگ s23 وجود دارد. این باتری قادر است مدت‌زمان زیادی به‌درستی کار کرده و عمر آن نیز حدود یک روز است. در‌واقع پس ‌از شارژ کردن سریع این باتری به‌صورت سیمی یا وایرلس، این قابلیت را به‌دست می‌آورید.

در مدل‌های گوناگون این دستگاه از آداپتورهای 25 و 45 واتی بهره می‌برند. البته تمام مدل‌ها از شارژ بی‌سیم 15 واتی و شارژ معکوس 4.5 واتی نیز پشتیبانی می‌کنند. با تماشای فیلم این موبایل تا یک روز کامل دوام آورده و نیاز به شارژ نخواهد داشت. اگر می‌خواهید از این باتری برتر استفاده کنید، باید قیمت این موبایل را در فروشگاه دیجی‌کالا پرداخته و آن را سفارش دهید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج