آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۴۸۳۷
۳۱۵
۳۱۵
پ

سیستم رانندگی خودکار تسلا، راننده را راهی ریل قطار کرد

خطای جدید تکنولوژی خودران تسلا حادثه‌ای بحث‌برانگیز رقم زد. این بار چیزی نمانده بود سیستم رانندگی خودکار تسلا راننده را با قطار رو در رو کند.

گجت نیوز: بر هیچ‌کس پوشیده نیست که تکنولوژی رانندگی خودکار هنوز راه زیادی تا توسعه کامل دارد و به همین دلیل، کماکان نیازمند توجه رانندگان است تا در صورت بروز هرگونه خطایی، از وقوع حادثه جلوگیری شود. با این حال، همیشه اشتباهات کوچک و بزرگ سیستم رانندگی خودکار در اخبار خودرو بازتاب پیدا می‌کنند. در جدیدترین مورد، به نظر می‌رسد اتوپایلت تسلا با تشخیص اشتباه، راننده را به سمت یک ریل قطار برده است؛ اتفاقی که می‌توانست حادثه‌ای جبران‌ناپذیر رقم بزند.

حادثه جدید رانندگی خودکار تسلا، این بار با مقصد ریل قطار!

اداره پلیس وودلند، شهری در ایالت کالیفرنیای آمریکا اخیراً با انتشار پستی در فیسبوک، لزوم هوشیاری حین استفاده از سیستم اتوپایلت را به رانندگان یادآوری کرد. همچنین از حادثه‌ای خبر داد که طی آن سیستم رانندگی خودکار تسلا ریل قطار را با جاده اشتباه گرفت و در نهایت، راننده را به سمت ریل کشاند.

سیستم رانندگی خودکار تسلا، راننده را راهی ریل قطار کرد

البته جزئیات دقیق این حادثه مشخص نیست. در نتیجه نمی‌توان مطمئن بود که مقصر این حادثه صرفاً سیستم خودران تسلا بوده یا راننده هم بی‌دقتی کرده است. در تصویر منتشر شده، خودرو تسلا مدل Y چند متر در ریل قطار پیش رفته است؛ موضوعی که به گمانه‌زنی درباره خطا از سوی راننده هم دامن می‌زند.

این در حالی است که به عقیده عده‌ای، راننده بعد از این‌که مرتکب اشتباه شده، تلاش کرده است علت حادثه را خطای سیستم رانندگی خودکار تسلا جلوه بدهد. پلیس کماکان مشغول بررسی گفته‌های راننده و صحنه تصادف است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج