۱۴۳۴۵۳۲
۴۴۲
۴۴۲
پ

رپورتاژ آگهی

۵ گوشی موبایل خوش‌قیمت و جذاب برای هدیه دادن

بهترین کار برای کادو دادن، خرید یک اسمارت‌فون جدید و کاربردی است. گوشی مناسب هدیه دادن توسط برندهای گوناگونی تولید شده و سامسونگ و شیائومی بهترین انتخاب‌ها را برای شما دارند.

5 گوشی موبایل خوش‌قیمت و جذاب برای هدیه دادن

بهترین کاری که می‌توانید برای تولد یا مناسبت‌های دیگر انجام دهید، خرید گوشی مناسب هدیه دادن برای دوستان و عزیزانتان است. در واقع موبایل‌های هوشمند بهترین کادو به‌حساب آمده و قطعا نظر عزیزانتان را جذب می‌کنند. باید گفت که موبایل یک وسیله کاربردی است؛ پس اگر دوست شما به یک اسمارت‌فون جدید نیاز دارد، باید محصولات مناسب را بررسی کنید.

تلفن همراهی که توسط برندهای سامسونگ، شیائومی یا آنر تولید شده باشد، قطعا ارزش خرید خوبی دارد. بهتر است برای این کار سراغ محصولات میان رده یا اقتصادی بروید تا از نظر مالی نیز برای شما صرفه اقتصادی داشته باشد. ما را همراهی کنید تا در ادامه این مطلب برترین انتخاب‌های این زمینه را باهم ارزیابی کنیم.

برندهای عالی برای خرید موبایل خوش‌قیمت

اولین نکته‌ای که باید برای خرید گوشی مناسب هدیه دادن زیر ذره‌بین ببرید، برندهای عالی برای این کار هستند. در نظر داشته باشید که برندهای سامسونگ و شیائومی بهترین‌ها در این بازه قیمتی به‌شمار می‌روند. گوشی‌های آنر، ریلمی و هواوی نیز انتخاب‌های خوبی هستند؛ اما قطعا محصولات بهتری در سامسونگ و شیائومی پیدا می‌کنید.

کدام موبایل برای هدیه دادن خوب است؟

سوالی که بهتر است در همین ابتدا پاسخ دهیم این است که هنگام خرید موبایل جهت هدیه دادن، کدام ویژگی‌ها را باید در نظر داشته باشیم؟ اولین نکته‌ای که برای خرید گوشی مناسب هدیه دادن وجود دارد این است که باید سراغ محصولات میان رده یا اقتصادی بروید.

سپس باید ببینید که آیا نمایشگر و دوربین عملکرد خوبی دارند یا خیر. البته اگر دوست یا عزیز شما با موبایل خود بازی‌های جدید اجرا می‌کند، باید سعی کنید تمرکز خود را بیشتر سمت رم، تراشه اصلی و صفحه‌نمایش 120 هرتزی ببرید. لیست ویژگی‌های این موبایل ها بدین صورت است:

  • استفاده از تراشه مناسب جهت پردازش دوربین و برنامه‌های روزمره
  • دوربینی ۵۰ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر خوب
  • صفحه‌نمایشی باکیفیت جهت تماشای فیلم و وب‌گردی
  • کیفیت تماس مناسب
  • پشتیبانی از قابلیت ۵G
  • طراحی ساده با رنگ زیبا و جذاب
  • استفاده از رم حداقلی ۶ گیگابایتی
  • باتری ۵۰۰۰میلی‌آمپر ساعت
  • شارژ سریع
  • پشتیبانی از جدیدترین نسخه اندروید و روابط کاربری

5 گوشی زیبا و مناسب برای هدیه دادن به دوستان و عزیزان

5 گوشی موبایل خوش‌قیمت و جذاب برای هدیه دادن

درصورتی‌که به‌دنبال تهیه گوشی مناسب هدیه دادن هستید، باید ببینید که کدام محصولات ارزش خرید بیشتری دارند. درصورتی‌که نمی‌خواهید هزینه زیادی برای این کار بکنید، می‌توانید محصولات زیر را انتخاب کرده و به فروشگاهی معتبر مانند تکنولایف بروید.

گوشی Realme C51 شیائومی

اولین محصولی که باید در این مطلب به‌عنوان بهترین گوشی مناسب هدیه دادن به شما معرفی کنیم، موبایل شیائومی ریلمی سی 51 نام دارد. این دستگاه بدنه‌ای تماما پلاستیکی داشته و طراحی آن نیز ساده و جذاب است.

البته باید گفت که صفحه‌نمایش 90 هرتزی آن از نوع IPS LCD بوده و وضوح HD+ دارد. استفاده از رم 3 تا 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 تا 256 گیگ، دوربین 50 مگاپیکسلی، باتری 5000میلی‌آمپر ساعتی، قابلیت‌هایی هستند که ارزش خرید این محصول را بارها بیشتر می‌کنند.

گوشی Galaxy A14 سامسونگ

باید گفت که قیمت گوشی سامسونگ نیز به‌طوری است که هرکسی توانایی خرید محصولات میان رده و اقتصادی آن را دارد. پس اگر به‌دنبال تهیه بهترین گوشی مناسب هدیه دادن هستید، باید سراغ اسمارت‌فون‌هایی مانند A14 بروید. جذابیت بصری این دستگاه به‌دلیل طراحی صاف آن عالی است.

بدنه آن از جنس پلاستیک مقاوم بوده و در برابر ضربه به‌خوبی کار می‌کند. نمایشگر آن نیز از جنس PLS LCD بوده و این توانایی را دارد که تصاویر را با وضوح FHD+ به شما نمایش دهد. استفاده از تراشه هلیو G80 شرکت مدیاتک باعث شده تا شما توانایی اجرای بازی‌های مختلف را داشته باشید.

گوشی Poco C65 شیائومی

محصولات شیائومی نیز شامل انواع گوشی مناسب هدیه دادن هستند. قیمت گوشی شیائومی نسبت به سامسونگ ارزان‌تر بوده و معمولا تراشه‌های قوی‌تری در آن‌ها به‌کار می‌رود. مدل سی 65 از سری پوکو این برند بدنه‌ای پلاستیکی اما جذاب دارد.

نمایشگر IPS آن با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز تولید شده و تراشه آن نیز هلیو G86 است. رم 4 تا 8 گیگابایتی، حافظه 128 و 256 گیگابایتی، باتری 5000میلی‌آمپر ساعتی 18 وات، رنگ بندی‌های جذاب و دوربین 50 مگاپیکسلی، مواردی هستند که ارزش خرید این دستگاه را بیشتر کرده‌اند.

وجود جک 3.5میلی‌متری در این محصول موجب شده تا کاربر بتواند همزمان با شارژ کردن دستگاه، به سیستم‌های صوتی مانند هندزفری، هدفون یا حتی اسپیکر نیز متصل شود. حسگر اثرانگشت این محصول به‌راحتی انگشت شما را تشخیص داده و امنیت بالایی برای حفظ داده‌ها به ارمغان می‌آورد. البته نقطه ضعف این دستگاه عدم استفاده از شارژر 33 یا 67 واتی است.

گوشی Galaxy A15 سامسونگ

یکی از محصولات خاص برند سامسونگ که برترین موبایل اقتصادی به‌حساب می‌آید، گوشی A15 نام داشته و بدنه آن کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. استفاده از صفحه‌نمایش Super AMOLED 90 هرتزی، تراشه هلیو G99، رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 گیگ نیز مشخصات سخت‌افزاری نیز مزایای آن به‌حساب می‌آیند.

باتری که سامسونگ در این دستگاه به‌کار برده 5000میلی‌آمپر ساعت بوده و در یک روز کامل کار می‌کند. وزن این محصول نیز 200گرم است که نسبت به مدل‌های دیگر مناسب به‌حساب می‌آید.

تمام ویژگی‌های که باهم بررسی کردیم معمولا در محصولات میان‌رده وجود دارند؛ اما سامسونگ تمام سعی خود را کرده تا این قابلیت‌ها را در یک محصول ارزان‌قیمت قرار دهد. اینگونه هرکسی که بودجه محدودی دارد می‌تواند از بهترین قابلیت‍‌ها بهره ببرد.

گوشی Honor 90 Lite

اما آخرین محصولی که می‌خواهیم در این مطلب به‌عنوان برترین گوشی مناسب هدیه دادن به شما معرفی کنیم، موبایلی که است که توسط شرکت آنر تولید شده است. آنر 90 لایت موبایلی است که طراحی فوق‌العاده شیک و مدرنی داشته و تنها 179 گرم وزن دارد.

بدنه آن از جنس پلاستیک است؛ اما مقاومت بالایی داشته و می‌درخشد. صفحه نمایش این محصول رزولوشن FHD+ داشته و از نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. تراشه دیمنسیتی 6020 نیز در کنار 8 گیگابایت رم، بهترین عملکرد سخت‌افزاری را برای شما رقم می‌زند.

آیا موبایل‌های لوکس اپل برای هدیه دادن خوب هستند؟

5 گوشی موبایل خوش‌قیمت و جذاب برای هدیه دادن

بسیاری از افراد هنگام انتخاب گوشی مناسب هدیه دادن سراغ محصولات اپل رفته و فکر می‌کنند که تنها این موبایل‌ها برای کادو دادن خوب هستند؛ اما هرگز این‌طور نیست. برند اپل یکی از گران‌قیمت‌ترین برندها بوده و به‌عنوان شرکتی لوکس به‌حساب می‌آید.

این یعنی محصولات این شرکت نیازمند پرداخت قیمتی هستند که هرکسی نمی‌تواند از پس آن بر بیاید. ارزش کادو به کاربرد آن است. پس اگر بودجه شما محدود بوده و نمی‌توانید دستگاه‌های لوکس بخرید، اصلا جای نگرانی نداشته و محصولات سامسونگ، شیائومی و هواوی نیز برای این کار مناسب خواهند بود.

جذاب‌ترین گوشی‌های خوش‌قیمت را با بهترین قیمت بخرید!

اگر شما نیز از آن دست افراد هستید که خرید گوشی مناسب هدیه دادن را روشی عالی می‌داند، می‌توانید با چند کلیک، سفارش خود را آنلاین ثبت کنید و بدین ترتیب، دیگر نیازی به مراجعه به فروشگاه‌های حضوری نیست و خریدتان ظرف مدتی کوتاه، به دستتان خواهد رسید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج