آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۲۴۴۳
۶۱۱
۶۱۱
پ

شادباش کنایه‌آمیزِ کاندیدای انتخابات به ایرانی‌ها

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از برنامه های ما این است که دارایی‌های دولت را در جهت ثروتمندتر کردن مردم به خود مردم منتقل کنیم.

ایلنا: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از برنامه های ما این است که دارایی‌های دولت را در جهت ثروتمندتر کردن مردم به خود مردم منتقل کنیم.

شادباش کنایه‌آمیزِ کاندیدای انتخابات به ایرانی‌ها

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در دومین مناظره انتخاباتی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریات جمهوری گفت: سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دومین برنامه مناظره تلویزیونی که در رسانه ملی برگزار شد گفت: من ابتدا پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا و هلند را به مردم تبریک می گویم که با وجودرفتن مربی خارجی و آوردن مربی داخلی به این نتیجه رسیدیم.

 همانطور که پیغمبر گفت: فقر امر نامطلوبی است و فقر را معادل بی ایمانی می شناسد نباید فقر در جامعه ریشه بدواند و باید به طور ریشه‌ای با فقر برخورد شود.  متاسفانه در دهه ۹۰ اوضاع خوبی را طی نکردیم رشد اقتصادی منفی شد و ۳۰ درصد از سفره ایرانیان کوچک شد و با توجه به آنکه برنامه فقرزدایی صورت گرفته بود و ضریب جینی کاهش پیدا کرده بود، اما در ادامه ضریب جینی رشد پیدا کرد و شکاف طبقاتی بیشتر شد.

وی تصریح کرد:‌ ما قطعی برق گاز در زمستان و تابستان داشتیم و باعث شد که برخی از حامل های انرژی را وارد کنیم. ما باید ساز و کار جدی باشیم. ۳۰ درصد جمعیت کشور درآمد کمتری از ۱۲ میلیون تومان دارند. در برخی از خانواده‌ها کسی شغل خانواری دارند و باقی مانده کسانی که هستند شغل موثر ندارند. اقدام اساسی ما توسعه شغل است تا یک نفر از اعضای خانواده در آمد کافی داشته باشند. ما ۲ برنامه اساسی داریم یکی از برنامه های ما این است که دارایی‌های دولت را در جهت ثروتمندتر کردن مردم به خود مردم منتقل کنیم. شرکت و زمین وجود دارد باید برای توسعه درآمدی مردم به آنان متعلق شود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به دومین برنامه خود گفت: باید قانون هدفمندی یارانه اصلاح شود. در دولت آقای احمدی نژاد میزان یارانه معادل ۴۵ دلار بود، دولت بعدی ۳ دلار شد و در دولت محرومان سید ۱۱ دلار شد و باید قانون هدفندی یارانه اصلاح کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج