قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۳۱۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سکه ۷۰ هزار تومان گرانتر از قیمت واقعی

سکه و ارز سر به راه نمی شوند!

امروز قیمت سکه به ۶۲۵ هزار تومان رسید، روز گذشته قیمت سکه طرح قدیم در میانه روز تا ۶۲۷ هزار تومان بالا رفت و در پایان روز بر روی قیمت ۶۲۳ هزار تومان تثبیت شد.

بازار پر التهاب سکه در تعطیلات آخر هفته بازار جهانی طلا هم سر بالایی می رود.

امروز قیمت سکه به ۶۲۵ هزار تومان رسید، روز گذشته قیمت سکه طرح قدیم در میانه روز تا ۶۲۷ هزار تومان بالا رفت و در پایان روز بر روی قیمت ۶۲۳ هزار تومان تثبیت شد.

این نوسان البته امروز با افزایش قیمت نا ۶۲۵ هزار تومان ادامه پیدا کرده است، این در حالی است که به دلیل تعطیلات پایان هفته بازار جهانی(روزهای شنبه و یکشنبه) قیمت طلا از روز پنج شنبه بر روی ۱۶۸۰ دلار در هر اونس ثابت مانده است.

دلیل افزایش قیمت سکه در بازار داخلی افزایش قیمت دلار ارزیابی می شود، که در معاملات روز شنبه بین ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۵ در نوسان است. روند تغییرات قیمت باعث شده تفاوت بین قیمت واقعی سکه و قیمت مبادلاتی ان در بازار داخلی در حدود ۲۰ هزار تومان افزایش پیدا کند.


سکه و ارز سر به راه نمی شوند!

مابه التفاوت بین قیمت مبادلاتی و واقعی سکه در آبانماه حدود ۴۵ هزار تومان بوده است و طی ۶ روز نخست آذرماه به ناگهان این مابه التفاوت به ۶۵ هزار تومان افزایش پیدا کرده است و این در حالی است که متوسط مالیات بر ارزش افزوده اخذ شده بر قیمت واقعی سکه بین ۲۰ تا ۲۴ هزار تومان بوده است.

این در حالی است که وضعیت بازار سکه مابه التفاوت بین قیمت مبادلاتی و واقعی حدود ۲.۵ برابر مالیات بر ارزش افزوده است که نشان از هیجان بازار نسبت به قیمت و البته رشد بی سابقه قیمت دلار به عنوان مبنای تبدیل ارزش طلا و سکه است.

نکته جالب آنکه بانک مرکزی نیز که از تعدیل قیمت سکه با استفاده از عرضه سکه ارزانتر نا امید شده تلاش دارد هرچه بیشتر فاصله بین سکه بانکی و مبادلاتی را کاهش دهند و امروز قیمت سکه بانکی نیز با حدود ۶ هزار تومان افزایش به ۶۱۸۸۰۰ تومان رسیده است.

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

سکه و ارز سر به راه نمی شوند!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج