۱۴۳۰۸۳۲
۱۴۳۴
۱۴۳۴
پ

بیانیه کرملین درباره گفت‌وگوی تلفنی پوتین و مخبر

کاخ کرملین در بیانیه‌ای نوشت که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با محمد مخبر، سرپرست ریاست‌جمهوری ایران در رابطه با همکاری‌های دوجانبه و اجرای پروژه‌های مشترک گفت‌وگو کرده است.

خبرگزاری ایسنا: کاخ کرملین در بیانیه‌ای نوشت که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با محمد مخبر، سرپرست ریاست‌جمهوری ایران در رابطه با همکاری‌های دوجانبه و اجرای پروژه‌های مشترک گفت‌وگو کرده است.

بیانیه کرملین درباره گفت‌وگوی تلفنی پوتین و مخبر

کاخ کرملین روز پنج‌شنبه اعلام کرد: به ابتکار طرف ایرانی، ولادیمیر پوتین تماسی تلفنی با مخبر برقرار کرد. طرفین تمایل خود را مبنی بر توسعه همکاری‌های ایرانی-روسی از جمله اجرای پروژه‌های مشترک در حوزه‌های انرژی و ترابری ابراز کردند.

به گفته دفتر ریاست‌جمهور روسیه، پوتین و مخبر در رابطه با همکاری‌ها در حوزه بین‌المللی ازجمله در ارتباط با ریاست روسیه در بریکس به گفت‌وگو پرداختند.

مخبر در این تماس به از پوتین بابت حمایت‌هایش از جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی ابراز قدردانی کرد. پوتین نیز متقالبا برای موفقیت در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی در ایران ابراز امیدواری کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج