اطلاعیه فیلیمو خطاب به مردم: فریب نخورید!
در پی تماسها و سوالات مکرر به اطلاع مردم و مخاطبان شبکه نمایش خانگی میرساند که پلتفرمی به نام «فیلیمیوم» که با قصد و نیت قبلی و کاملا آگاهانه از برند «فیلیمو» سوءاستفاده کرده و میکند، هیچ ارتباطی با برند و پلفترم «فیلیمو» ندارد.
برترینها: به نقل از روابط عمومی فیلیمو، در پی تماسها و سوالات مکرر به اطلاع مردم و مخاطبان شبکه نمایش خانگی میرساند که پلتفرمی به نام «فیلیمیوم» که با قصد و نیت قبلی و کاملا آگاهانه از برند «فیلیمو» سوءاستفاده کرده و میکند، هیچ ارتباطی با برند و پلفترم «فیلیمو» ندارد.
تأسفانگیز اینکه «ساترا» با بیتعهدی و بیتجربگی به این شرکت مجوز رسمی و کتبی فعالیت داده و کاملا غیر مسئولانه، در پاسخ به شکایات و تماسهای مردمی و گزارشهای مکتوب ما، با بیتفاوتی از کنار آن گذشته و فیلیمو و فیلیمیوم را مشابه و گمراه کننده نمیداند!
تاکنون بیش از ۳۰ هزار تماس با مرکز تماس فیلیمو مبنی بر گمراهی در پرداخت و اشتباه در تمایز برند فیلیمو و فیلیمیوم ثبت شده و حتما چندین برابر، کاربران مورد سوءاستفاده قرار گرفتهاند و نهاد رگولاتور شجاعت پذیرفتن خطای خود در اعطای مجوز و جلوگیری از تضییع حقوق چند ده هزار کاربر معترض را ندارد.
از شما مردم و مخاطبان فیلیمو میخواهیم که هوشیار باشید و فریب تخفیفهای ۸۴ درصدی این شرکت خطاکار در پیامکها یا تبلیغات دیجیتال را نخورید.
همچنان متأسفیم که در این شرایط، با وجود پیگیری حقوقی در مراجع ذیصلاح -به دلیل زمانبر بودن برای نیل به نتیجه- کاری بیش از اطلاعرسانی از دست فیلیمو برنمیآید.
نظر کاربران
متاسفانه من هم با فیلیمو اشتباه گرفتم ۳۵۰ هزار تومان برای اشتراک یک ساله دادم. حتی پیامکی که برای خرید اشتراک اومده بود با اسم و فامیل خودم بود.