آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۲۸۵۸۳
۲ نظر
۱۵۹۶
۲ نظر
۱۵۹۶
پ

کشف جسد رازآلود دختر جوان کنار خیابان

بازبینی دوربین‌های مداربسته ۸ مغازه، هویت موتورسوارانی که جسد دختر ناشناسی را کنار خیابان رها کرده بودند برای پلیس فاش کرد.

روزنامه شرق: بازبینی دوربین‌های مداربسته ۸ مغازه، هویت موتورسوارانی که جسد دختر ناشناسی را کنار خیابان رها کرده بودند برای پلیس فاش کرد.

ساعت ۳ بامداد شنبه دوازدهم خرداد، مرد جوانی در تماس با اورژانس گفت: در حال عبور از میدان شوش بودم که متوجه شدم دختر جوانی کنار خیابان افتاده است.

کشف جسد رازآلود دختر جوان کنار خیابان

به دنبال این تماس مأموران اورژانس راهی محل شده اما در معاینات اولیه مشخص شد دختر جوان به طرز مشکوکی فوت کرده است. گزارش مرگ او به بازپرس محسن اختیاری اعلام شد و تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد.

با حضور تیم بررسی صحنه در محل، آنها مدرک شناسایی از جسد پیدا نکردند. بنابراین پیکر وی به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت مرگ وی مشخص شود.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند و در بازبینی تصاویر 8 دوربین مغازه تصاویری را به دست آوردند که نشان می‌داد موتورسیکلتی با سه سرنشین در محل رها کردن جسد توقف کرده و دو راکب موتورسیکلت، نفر سوم را که جسد دختر جوان بود از موتور پیاده کرده و در همان حوالی رها کرده‌اند.

بدین ترتیب شماره پلاک موتورسیکلت را به دست آورده و با استعلام شماره پلاک هویت مالک آن به نام اردشیر شناسایی شد. بازپرس جنایی دستور بازداشت اردشیر را صادر کرد و کارآگاهان راهی خانه پسر جوان شده و او را دستگیر کردند.

با دستگیری اردشیر، هویت دومین پسر موتور سوار نیز شناسایی و ساعاتی بعد او نیز بازداشت شد. بهزاد، دومین متهم پرونده در تحقیقات گفت: به همراه اردشیر برای مصرف مواد به پاتوقی در میدان شوش رفتیم. در حال مصرف مواد بودیم که سپیده وارد پاتوق شد. حال خوبی نداشت. بعد از مصرف مواد، حالش بدتر شد و از هوش رفت چون غیر از ما کسی آنجا نبود ترسیدیم و او را سوار موتور کرده و در خیابان رهایش کردیم اما او هنوز نفس می‌کشید.

به دستور بازپرس جنایی دو متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفته و تحقیقات درباره اظهارات آنها ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پاپیون

      این خانم که حالش خوب نبود را میبردید بیمارستان.نه اینکه او را در خیابان رها کنید.طوری میگه رفته بودیم مواد بکشیم مثل اینکه رفته ساندویچ بخوره!!!!!!!!

    • اریایی

      دروغ کمتر بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج