آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۲۷۹۲۰
۲ نظر
۲۰۵۸
۲ نظر
۲۰۵۸
پ

آقای حقانیان! قطعی برق دیروز توطئه نبود

دیروز که وحید حقانیان حین حرف زدن با قطعی برق در تالار وزارت کشور مواجه شد، این طور تفسیر کرد که این یک شیطنت سیاسی است، اما شاید آقای حقانیان خبر نداشت که همزمان با گرم شدن هوا، مناطق بسیاری در تهران با قطعی برق مواجه شدند

برترین‌ها: دیروز که وحید حقانیان حین حرف زدن با قطعی برق در تالار وزارت کشور مواجه شد، این طور تفسیر کرد که این یک شیطنت سیاسی است، اما شاید آقای حقانیان خبر نداشت که همزمان با گرم شدن هوا، مناطق بسیاری در تهران با قطعی برق مواجه شدند و ظاهرا در همین روزهای ابتدایی فصل گرما مدیرت مصرف برق دچار چالش شده! پیش‌تر البته در دولت روحانی هم قطعی برق جولان می‌داد، برخی آن قطعی‌ها را کارشکنی قلمداد می‌کردند و می‌گفتند که برخی گروه‌های سیاسی صاحب نفوذ اصطلاح توی کار دولت روحانی گذاشتند. به هر حال بعدتر که دولت رئیسی آمد، تقریبا خبری از قطعی برق نبود، تا امسال که خیلی از واحدهای تولیدی هم به شکل دستوری قطعی برق دارند که برق خانگی قطع نشود!

آقای حقانیان! قطعی برق دیروز توطئه نبود

کاربر یگانه خدامی در توئیتی در این باره نوشت: شرکت برق تهران: «علت قطع برق ستاد انتخابات کشور اختلال فنیِ لحظه‌ای بود و با رفع سریع اختلال پیش آمده، جریان برق ستاد مزبور در حال حاضر برقرار است.»؛ بقیه مناطق تهران هم که چند ساعت برق نداشتن توضیح لازم ندارن، به جهنم!

کاربر ارشا هم در واکنش به قطع برق نوشت: به کارخانه های صنعتی اعلام شد وسط شیفت کاری دو ساعت از ساعت ۱۳ تا ۱۵ قطعی برق خواهید داشت! در ظاهر؛ در باطن گند زدن به تولید!!

کاربر کنکورر هم نوشت: چرا برق بیشتری تولید نمیشه؟اینهمه نیروگاه اتمی ...مثقال برق تولید میکنن؟ وظیفه شون مگه نیست که برای مشکلی راه حل پیدا کنن و مالیات و در آمد نفتی و استفاده کنن. سال اولی بود اینجور میشد اوکی، ولی الان فکر میکنم پنج سال هست قطعی برق داریم، شهرستان ها را نمیدونم چقدر این اتفاق میوفتاده

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کشاورز

      بق چاههای کشاوذزی روزانه 5-6-ساعت قطع میکردن سال قبل امسال هم تازه شروع شده خدا بخیر کنه امسال کشاورزی رو

    • ناشناس

      قطعی برق همیشه علامت هشدارهست چه عمدی باشدیانباشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج