آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۶۴۶۹
۸۴۷۲
۸۴۷۲
پ

تهرانی‌ها از امروز تا چهارشنبه مراقب باشید

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال وزش باد شدید به ویژه در نیمه غربی، جنوبی و ارتفاعات این استان از امروز تا چهارشنبه هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال وزش باد شدید به ویژه در نیمه غربی، جنوبی و ارتفاعات این استان از امروز تا چهارشنبه هشدار داد.

تهرانی‌ها از امروز تا چهارشنبه مراقب باشید

حامد یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک در استان تهران، اظهارکرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی این مخاطره از عصر امروز دوشنبه هفتم آغاز شده و تا روز چهارشنبه نهم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

یزدی مهر در ادامه با بیان اینکه منطقه اثر این مخاطره برای کل استان تهران به ویژه نیمه غربی، جنوبی و ارتفاعات استان پیش بینی شده است گفت: توصیه مدیریت بحران در موارد احتمال وقوع باد شدید استحکام سازه‌های سست و موقت مثل داربست‌ها و عدم استقرار در مکان‌های مرتفع مثل برج‌ها و دکل‌ها است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت اجتناب از پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک در زمان هشدار وزش باد تاکید کرد و افزود: از همه مردم عزیز می‌خواهیم از توقف کار درختان و سازه‌های نیمه تمام به‌طور جدی خودداری کنند. اجتناب از قرارگرفتن در لبه پرتگاه‌ و پشت‌بام نیز از دیگر توصیه‌هایی است که باید جدی گرفته شود.

وی توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودها نیز مخاطره آمیز است دانست و توصیه کرد که در انجام امور عمرانی هم احتیاط لازم انجام شود.

یزدی مهر در خصوص مستحکم سازی پوشش گلخانه‌ها نیز هشدار داد و گفت: هشدار زرد هواشناسی به همه دستگاه‌ها برای اتخاذ تمهیدات لازم ابلاغ شده است و اداره کل مدیریت بحران دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی را نیز به حالت آماده‌باش درآورده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج