adexo3
۱۴۲۴۶۶۱
۳۴۱
۳۴۱
پ

با کمتر از ۵۰۰ دلار صاحب آیفون شوید!

آیفون مدل SE از سال ۲۰۲۰ به تولیدات گوشی‌های هوشمند شرکت اپل اضافه شد. این مدل با قیمت اقتصادی‌تر، دسترسی به محصولات اپل را برای طرفداران این برند راحت‌تر کرده است.

همشهری آنلاین: آیفون مدل SE از سال ۲۰۲۰ به تولیدات گوشی‌های هوشمند شرکت اپل اضافه شد. این مدل با قیمت اقتصادی‌تر، دسترسی به محصولات اپل را برای طرفداران این برند راحت‌تر کرده است.

با کمتر از ۵۰۰ دلار صاحب آیفون شوید!

به نقل از فون آرنا، حالا این شرکت غول فناوری در نظر دارد در سال ۲۰۲۵ قیمت پایه کمتر از ۵۰۰ دلار را برای آیفون SE ۴ تعیین کند. طبق شنیده ها این مدل قرار است با قابلیت‌های مختلفی از جمله فیس آیدی (Face ID) مجهز شود.

به‌گفته منبع، قیمت نسل چهارم آیفون SE در آمریکا همان قیمت اولیه ۴۲۹ دلاری مدل فعلی خواهد بود یا حدود ۱۰ درصد افزایش قیمت خواهد داشت.

هفته گذشته گفته شد که اپل قصد دارد یک آیفون SE بازطراحی‌شده را در بهار سال ۲۰۲۵ عرضه کند که گزینه ای ارزان تر نسبت به نسخه های ۱۵ و ۱۵ پرومکس به حساب می آید.

طبق شنیده ها طراحی این دستگاه مشابه آیفون ۱۴ معمولی است؛ به این معنی که تاچ آیدی و دکمه هوم با Face ID و بریدگی نمایشگر جایگزین می‌شوند.

همچنین آیفون SE ۴ می‌تواند به جای LCD، صفحه نمایش OLED داشته باشد و اندازه نمایشگر از ۴.۷ اینچ به ۶.۱ اینچ افزایش پیدا کند. از دیگر ویژگی‌های شایعه‌شده برای آیفون SE بعدی می‌توان به پورت USB-C و دکمه Action اشاره کرد.

قیمت پایین تر این گوشی به این دلیل است که پنل‌های آن از قطعات قدیمی مشابه آیفون ۱۳ و آیفون ۱۴ است. بنابراین تأمین‌کنندگان نیازی به سرمایه‌گذاری جدید در تحقیق و توسعه این پنل‌ها نخواهند داشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج