adexo3
۱۴۲۳۴۹۳
۶ نظر
۷۷۰
۶ نظر
۷۷۰
پ

طعنه سنگین یک نماینده به رئیسی و وزرایش

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: توصیه‌ام به مسئولین این است به خاطر رضای خدا هم شده ماهی یک بار یا سه ماه یک بار از بازار خرید کنند ببینند چه اتفاقی دارد می افتد، آنها خریدشان را خودشان انجام نمی‌دهند و خریدهایشان سفارشی می‌آید به خاطر همین از این حرف‌ها زیاد می‌زنند.

ایلنا: صدیف بدری در گفت‌وگویی درباره اختلاف مرکز پژوهش‌ها و دولت در خصوص انتشار برخی از گزارشات که مربوط به معیشت جامعه و میزان خط فقر در کشور، گفت: به نظر من دولت باید از گزارش‌هایی که از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس منتشر می‌شود، استقبال کند.

نماینده اردبیل، نمین و نیر در مجلس یادآور شد: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی یک بازوی علمی، عملیاتی و مشورتی برای مجلس است.

وی خاطرنشان کرد: اگر آمار و ارقامی که مرکز پژوهش‌های مجلس گفته درست است، دولت باید کار و روندش را اصلاح کند. اگر درست نیست با آمار و ارقام متقن بگوید قسمت‌هایی که از این گزارش‌ها نادرست است، چیست و مرکز پژوهش‌ها هم باید این گزارش‌ها را اصلاح و منتشر کند، نه این گونه که بگویند این کار نباید می‌شد.

طعنه سنگین یک نماینده به رئیسی و وزرایش

بدری عنوان کرد: به نظر من این کار دولت درست نیست؛ زیرا معتقدم این کار فرار از زیر مسئولیت محسوب می‌شود. اعتقادم بر این است که دولت از هرگونه اطلاعات درستی که مراکز دیگر می‌دهند باید استقبال کند.

وی درباره اینکه رئیس دولت در گفت‌وگوی اخیر خود به گونه‌ای شرایط را عنوان کرد که گویی در کشور هیچ گونه مشکل اقتصادی وجود ندارد و مردم از مشکلات معیشتی رنج نمی‌برند، عنوان کرد: من فکر می‌کنم آقای رئیس‌جمهور به گزارش‌هایی که وزرا و مسئولین اجرایی تحت امر خودش می‌دهند اعتماد می‌کند در صورتی که به نظر من نباید اعتماد کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: واقعیت‌ها با گزارشاتی که به ایشان می‌دهند فرق می‌کند، ایشان هم از زبان آنان در تلویزیون ارائه گزارش‌ می‌دهد و به نظر من نباید آقای رئیس جمهور اعتماد کند.

وی ‌گفت: کف جامعه و سفره مردم آن چیزی که آنها می‌گویند را نشان نمی‌دهد، توصیه‌ام به مسئولین این است به خاطر رضای خدا هم شده ماهی یک بار یا سه ماه یک بار از بازار خرید کنند ببینند چه اتفاقی دارد می افتد، آنها خریدشان را خودشان انجام نمی‌دهند و خریدهایشان سفارشی می‌آید به خاطر همین از سفره مردم خبر ندارند، این حرف‌ها زیاد می‌زنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ریسی یک دروغگوی کوچک است ، اگر بسیار زیرک ،

    • ناشناس

      بیسواد چه می‌دونه طعنه چیه

    • ناشناس

      نهایت هنرشون طعنه انداختن به همدیگه ست
      ما زیر بار گرانی و استرس توانایی تمدید اجاره منزل داریم له میشیم اینا طعنه های سنگین به هم میندازن!!

    • ناشناس

      پدر مردم را در اورده اند مخابرات بی دلیل از ملت پول میگیرد.

    • محمود

      آقای رئیسی میگوید من هر روز قیمت ها را چک میکنم خب چه می بینی؟ یعنی به شما گفته میشه گوشت ۱۲۰ تومنی در دولت قبل شده ۷۵۰و عکس العمل شما چیه؟ و این مشت نمونه خرواره. تو این سه سال یکبار ندیدم اظهار ناراحتی از وضعيت گرانی بکنی .

    • ناشناس

      از فضای واقعی دورین از فضای مجازی هم دورین؟ اخه یه خبر از تو این همه خبر فضای مجازی نمیخونین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج