۱۴۲۲۷۵۹
۱۳۹
۱۳۹
پ

استفاده از هوش مصنوعی در مارکتینگ سیلانه سبز

هوش مصنوعی نوعی تکنولوژی به­روز است که کاربرد‌های خیلی مختلفی می‌تواند داشته باشند. سیلانه سبز به دنبال ارائه محصولاتی مبتنی بر هوش مصنوعی است که باعث جلب توجه افراد در سنین مختلف می­شود.

مارکتینگ سیلانه سبز یک شرکت فعال در حوزه تولید و واردات لوازم آرایشی و بهداشتی است. ۱۳ برند معروف در زیر مجموعه این شرکت قرار گرفته و به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌ها در این حوزه شناخته می‌شود. خلاقیت این مجموعه در استفاده از هوش مصنوعی باعث شده تا نسبت به سایر شرکت‌ها متمایز‌تر باشد. 

استفاده از هوش مصنوعی در مارکتینگ سیلانه سبز

هوش مصنوعی چه کاربردی در مارکتینگ سیلانه سبز دارد؟

یکی از جذاب‌ترین پروژه‌های دنیا و سیلانه سبز استفاده از هوش مصنوعی مولد در ارائه محصولات مختلف است. سیلانه سبز در حال حاضر به دنبال بالا بردن کیفیت تولید محتوا از سمت مخاطبان بوده و در این راستا قدم بر می‌دارد. مخاطبان سیلانه سبز می‌توانند از طریق ابزار‌هایی که در اختیارشان قرار می‌گیرد پیرامون محصولات این مجموعه تولید محتوا انجام داده و آن را به اشتراک بگذارند. یکی از ابزار‌هایی که در اختیار مخاطبان قرار داده شده امکان آپلود یک عکس از شخص و دریافت ویدیو‌هایی با کیفیت بالا و ساخته شده توسط هوش مصنوعی در نقاط مختلف جهان را داراست.

در واقع این روش علاوه بر جذابیت‌هایی که دارد به عنوان یک ابزار بازاریابی شناخته می‌شود و از این طریق محصولات مجموعه سیلانه سبز به افراد بیشتری معرفی می‌شوند. با اجرای پروژه هوش مصنوعی و استقبال افراد مختلف محتوای زیادی پیرامون محصولات شرکت تولید شده است. از طریق هوش مصنوعی برند‌های سیلانه سبز معروف شده و جایگاه خود را در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی پیدا کرده‌اند.

استفاده از هوش مصنوعی در مارکتینگ سیلانه سبز

استفاده از هوش مصنوعی برای شرکت در کمپین

یکی از اهدافی که با استفاده از هوش مصنوعی دنبال می­شود شرکت در کمپین‌های بزرگ داخلی و خارجی است. سیلانه سبز نیز توانسته کمپین‌های موفقی مانند کمپین کامان باربی را در ایران دنبال کند. در این کمپین مخاطب با ارائه عکس به هوش مصنوعی از طریق بارکد روی محصولات کامان می‌توانست ویدئوی خود را در فیلم باربی تماشا کند. شرکت در کمپین‌های ترند و جذاب جهانی می‌تواند نقطه قوت استفاده از هوش مصنوعی باشد.

در کمپین­ها افراد مختلفی شرکت کرده و ویدئو‌های خود را به اشتراک می‌گذارند. برخی افراد برای شرکت در این کمپین به دنبال خرید محصولات سیلانه سبز بوده و از این طریق بازاریابی انجام می‌شود. حدود ۵۰۰ هزار نفر از این پلتفرم استفاده کرده و استقبال بی‌نظیری از آن به عمل آمد. بنابراین تمرکز روی استفاده از هوش مصنوعی و برگزاری کمپین‌ها به اهداف مشخص مجموعه تبدیل شد. بدین ترتیب کمپین‌های دیگری مختص روز پدر و ساخت استوری از طریق هوش مصنوعی با خرید محصولات آمبرا همگی از کاربرد‌های هوش مصنوعی هستند.

اهداف استفاده از هوش مصنوعی در سیلانه سبز

هوش مصنوعی مولد به عنوان یک ترند جهانی شناخته می‌شود که بسیاری از کمپانی‌های بزرگ جهانی به سراغ آن آمده‌اند. هوش مصنوعی در سیلانه سبز به عنوان یک واحد در نظر گرفته شده و یک بخش اختصاصی در مجموعه برای آن در نظر گرفته شده است. مجموعه به دنبال توسعه فعالیت‌های خود در زمینه هوش مصنوعی بوده و کاربران زیادی از آن استقبال می‌کنند.

تمامی خدمات هوش مصنوعی ارائه شده به کاربران رایگان بوده و مجموعه هیچگونه هزینه‌ای برای استفاده از ابزار‌های خود از کاربر دریافت نمی­کند. در واقع هدف اصلی سیلانه سبز از استفاده هوش مصنوعی شناخت بیشتر محصولات خود و جلب توجه کاربران با سلایق مختلف است.

استفاده از هوش مصنوعی در مارکتینگ سیلانه سبز

سخن آخر

در کنار ارائه یک تجربه جذاب به کاربر محصولات برند‌های مختلف مجموعه نمایش داده شده و افراد بیشتری ترغیب به خرید می‌شوند. بنابراین هوش مصنوعی توانسته روش‌های بازاریابی و جذب مشتری را در مارکتینگ سیلانه سبز تا حدود زیادی تغییر بدهد. قطعاً با توجه خاصی که به این تکنولوژی شده به زودی ابزار‌های جذابی از هوش مصنوعی در مجموعه سیلانه سبز در اختیار کاربران قرار داده خواهد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج