استفاده از هوش مصنوعی در مارکتینگ سیلانه سبز
هوش مصنوعی نوعی تکنولوژی بهروز است که کاربردهای خیلی مختلفی میتواند داشته باشند. سیلانه سبز به دنبال ارائه محصولاتی مبتنی بر هوش مصنوعی است که باعث جلب توجه افراد در سنین مختلف میشود.
مارکتینگ سیلانه سبز یک شرکت فعال در حوزه تولید و واردات لوازم آرایشی و بهداشتی است. ۱۳ برند معروف در زیر مجموعه این شرکت قرار گرفته و به عنوان یکی از بزرگترین شرکتها در این حوزه شناخته میشود. خلاقیت این مجموعه در استفاده از هوش مصنوعی باعث شده تا نسبت به سایر شرکتها متمایزتر باشد.
هوش مصنوعی چه کاربردی در مارکتینگ سیلانه سبز دارد؟
یکی از جذابترین پروژههای دنیا و سیلانه سبز استفاده از هوش مصنوعی مولد در ارائه محصولات مختلف است. سیلانه سبز در حال حاضر به دنبال بالا بردن کیفیت تولید محتوا از سمت مخاطبان بوده و در این راستا قدم بر میدارد. مخاطبان سیلانه سبز میتوانند از طریق ابزارهایی که در اختیارشان قرار میگیرد پیرامون محصولات این مجموعه تولید محتوا انجام داده و آن را به اشتراک بگذارند. یکی از ابزارهایی که در اختیار مخاطبان قرار داده شده امکان آپلود یک عکس از شخص و دریافت ویدیوهایی با کیفیت بالا و ساخته شده توسط هوش مصنوعی در نقاط مختلف جهان را داراست.
در واقع این روش علاوه بر جذابیتهایی که دارد به عنوان یک ابزار بازاریابی شناخته میشود و از این طریق محصولات مجموعه سیلانه سبز به افراد بیشتری معرفی میشوند. با اجرای پروژه هوش مصنوعی و استقبال افراد مختلف محتوای زیادی پیرامون محصولات شرکت تولید شده است. از طریق هوش مصنوعی برندهای سیلانه سبز معروف شده و جایگاه خود را در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی پیدا کردهاند.
استفاده از هوش مصنوعی برای شرکت در کمپین
یکی از اهدافی که با استفاده از هوش مصنوعی دنبال میشود شرکت در کمپینهای بزرگ داخلی و خارجی است. سیلانه سبز نیز توانسته کمپینهای موفقی مانند کمپین کامان باربی را در ایران دنبال کند. در این کمپین مخاطب با ارائه عکس به هوش مصنوعی از طریق بارکد روی محصولات کامان میتوانست ویدئوی خود را در فیلم باربی تماشا کند. شرکت در کمپینهای ترند و جذاب جهانی میتواند نقطه قوت استفاده از هوش مصنوعی باشد.
در کمپینها افراد مختلفی شرکت کرده و ویدئوهای خود را به اشتراک میگذارند. برخی افراد برای شرکت در این کمپین به دنبال خرید محصولات سیلانه سبز بوده و از این طریق بازاریابی انجام میشود. حدود ۵۰۰ هزار نفر از این پلتفرم استفاده کرده و استقبال بینظیری از آن به عمل آمد. بنابراین تمرکز روی استفاده از هوش مصنوعی و برگزاری کمپینها به اهداف مشخص مجموعه تبدیل شد. بدین ترتیب کمپینهای دیگری مختص روز پدر و ساخت استوری از طریق هوش مصنوعی با خرید محصولات آمبرا همگی از کاربردهای هوش مصنوعی هستند.
اهداف استفاده از هوش مصنوعی در سیلانه سبز
هوش مصنوعی مولد به عنوان یک ترند جهانی شناخته میشود که بسیاری از کمپانیهای بزرگ جهانی به سراغ آن آمدهاند. هوش مصنوعی در سیلانه سبز به عنوان یک واحد در نظر گرفته شده و یک بخش اختصاصی در مجموعه برای آن در نظر گرفته شده است. مجموعه به دنبال توسعه فعالیتهای خود در زمینه هوش مصنوعی بوده و کاربران زیادی از آن استقبال میکنند.
تمامی خدمات هوش مصنوعی ارائه شده به کاربران رایگان بوده و مجموعه هیچگونه هزینهای برای استفاده از ابزارهای خود از کاربر دریافت نمیکند. در واقع هدف اصلی سیلانه سبز از استفاده هوش مصنوعی شناخت بیشتر محصولات خود و جلب توجه کاربران با سلایق مختلف است.
سخن آخر
در کنار ارائه یک تجربه جذاب به کاربر محصولات برندهای مختلف مجموعه نمایش داده شده و افراد بیشتری ترغیب به خرید میشوند. بنابراین هوش مصنوعی توانسته روشهای بازاریابی و جذب مشتری را در مارکتینگ سیلانه سبز تا حدود زیادی تغییر بدهد. قطعاً با توجه خاصی که به این تکنولوژی شده به زودی ابزارهای جذابی از هوش مصنوعی در مجموعه سیلانه سبز در اختیار کاربران قرار داده خواهد شد.
ارسال نظر