اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۸۹۸۸
۸۲۹
۸۲۹
پ

با شلوار دمپا گشاد چه نوع کفشی بپوشیم؟

با فرا رسیدن بهار و تابستان هوا کم کم رو به گرمی رفته و مردم به پوشیدن لباس های خنک روی می آورند.

راهنماتو: با فرا رسیدن بهار و تابستان هوا کم کم رو به گرمی رفته و مردم به پوشیدن لباس های خنک روی می آورند. یکی از لباس های پرطرفدار زنانه در این ایام شلوارهای گشاد مانند شلوارهای واید لگ و بگ هستند. شلوار بگ به شلواری گفته می شود که  از بالا گشاد است و معمولاً در قسمت کمر کش دارد.

شلوار واید لگ نیز مانند شلوار بگ گشاد است، با این تفاوت که از قسمت کمر و باسن کاملاً فیت تن است و هیچ گشادی ندارد و از قسمت ران به سمت زانو و دمپای شلوار گشاد می شود. یکی از چالش هایی که خانم ها در پوشیدن این نوع شلوارها با آن مواجه هستند، انتخاب کفش مناسب است. زیرا در صورت پوشیدن کفش نامناسب دیگر یک استایل زیبا و مد روز نخواهند داشت. در ادامه قصد داریم بهترین کفش ها برای ست کردن با شلوارهای گشاد را به شما معرفی کنیم.

1- صندل غیر رسمی

شلوارهای گشاد را می توان به راحتی با صندل های غیر رسمی و راحت ست کرد. صندل های تخت و بنددار صندل های راحت و زیبایی هستند که جلوه خاصی به استایل تابستانی شما می بخشند.

با شلوار دمپا گشاد چه نوع کفشی بپوشیم؟


۲- صندل Clog پلتفرم

صندل های  Clog صندل های سبک وزنی هستند که تمام یا قسمتی از آنها از چوب ساخته شده اند. نوع پلتفرم این نوع صندل ها برای خانم های جوان مناسب است و حال و هوای دهه ۷۰ میلادی را به استایل شما می آورد.

با شلوار دمپا گشاد چه نوع کفشی بپوشیم؟


۳- صندل پلتفرم

صندل های پلتفرم که با نام  کفش گوه ای و یا لژدار نیز شناخته می شوند، کفش های زیبا، کاربردی و شیکی هستند که بخوبی با هر استایلی ست می شوند. صندل های پلتفرم رنگارنگ با بافت های شگفت انگیز و جزئیاتی مانند پاپیون زیبایی استایل تابستانی شما را دوچندان خواهند کرد.

با شلوار دمپا گشاد چه نوع کفشی بپوشیم؟


۴- کفش پاشنه بلوکی

کفش پاشنه بلوکی نوعی کفش محکم و خوش فرم است که  وزن بدن را روی پا به شکل درستی تقسیم کرده و فشار را از روی پنجه برمی دارد. این ویژگی موجب شده تا این نوع کفش در دسته کفش های راحت قرار گیرد. همچنین پاشنه ها از تماس شلوار شما با سطح زمین جلوگیری خواهند کرد.

با شلوار دمپا گشاد چه نوع کفشی بپوشیم؟


۵- اسنیکر چانکی

اسنیکرهای چانکی از سال ۲۰۱۷ مجدد به دنیای مد و فشن بازگشته اند. این نوع کفش را می توان بخوبی با شلوارهای گشاد ست کرد. قد شلوار را طوری انتخاب کنید که اسنیکرهای شما قابل مشاهده باشند. در غیر این صورت استایل شما جذابیت خود را از دست خواهد داد.

با شلوار دمپا گشاد چه نوع کفشی بپوشیم؟


۶- اسلینگ بک

اسلینگ بک نوعی کفش مجلسی و کلاسیک زنانه است که از پشت باز بوده و یک کمربند نازک در ناحیه مچ پا دارد. این بند سگک‌دار قابل‌تنظیم، تنها از پشت و کناره‌های مچ پا عبور می‌کند و همه چیز را در جای خود نگه می‌دارد. این قابلیت موجب راحتی و پایداری بیشتر پاشنه می شود. این مدل کفش با شلوارهای گشاد، شلوار جین و دامن‌های کوتاه بخوبی ست می شود.

با شلوار دمپا گشاد چه نوع کفشی بپوشیم؟


۷- لوفر کلاسیک

کفش لوفر نوعی کفش راحتی است که بند و سگک برای بسته شدن ندارد. این نوع کفش معمولا از جنس چرم یا جیر است و  ظاهری شبیه موکازین‌های بدون پاشنه دارد. این کفش ها طوری طراحی شده اند که مچ پا را آشکار می کنند و اغلب از مواد سبک وزن و قابل تنفس ساخته شده‌اند. می توانید از این کفش ها برای ست کردن با شلوارهای گشاد استفاده کنید.

با شلوار دمپا گشاد چه نوع کفشی بپوشیم؟


۸- نیم بوت چلسی

بوت چلسی نوعی بوت با ظاهری کلاسیک است که هم در مراسم های رسمی و هم غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرد. رویه این نوع کفش نسبتا کشیده است و هیچ نوع بندی ندارد و برای این که راحت تر آنها را بپوشیم، یک کش در دو طرف آن قرار داده شده است. این نوع کفش زیبا برای استفاده در روزهای سرد و بارانی بهاری مناسب است.

با شلوار دمپا گشاد چه نوع کفشی بپوشیم؟

 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج