۱۴۱۴۹۶۹
۵۳۸۱
۵۳۸۱
پ

خلاقیت در عرضه ماست

روی شیشه این ماست به جای استفاده از لیبل‌های مرسوم، نام گاوهایی که در تولید این ماست نقش داشته‌اند نوشته شده.

عصر ایران: روی شیشه این ماست به جای استفاده از لیبل‌های مرسوم، نام گاوهایی که در تولید این ماست نقش داشته‌اند نوشته شده. این ایده مستقیم عواطف و احساسات مخاطب را نشانه گرفته و باعث می‌شود که مخاطب ارتباط خوبی با محصول برقرار کند.

 همچنین مصرف‌کننده حس می‌کند این ماست در یک مزرعه سنتی و روستایی تولید شده، جایی که همه چیز طبیعی و ارگانیک است و مزرعه‌دار ارتباط خوبی با دامهایش داشته، آنقدر که روی آن ها اسم‌های قشنگی گذاشته، پس این مزرعه جایی است گاوها دچار درد و رنجِ تولید صنعتی نمی‌شوند!

خلاقیت در عرضه ماست

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج