۱۴۱۲۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

هشدار هاشمی درباره سیاست های اقتصادی

در کشور ما کشاورزی مانند بسیاری دیگر از بخش‌های اقتصاد، نیازمند حمایت دولت است و همین امر لزوم توجه و حمایت مضاعف سیاست‌گذاران و دست‌اندرکاران را طلب می‌کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار مسئولان و دبیران «نخستین همایش جهاد اقتصادی در عرصه کشاورزی و منابع طبیعی» ، امنیت غذایی و تولیدات کشاورزی و دامی را به ویژه در شرایط تحریم‌ها، نیاز راهبردی در کشور خواند و با اشاره به لزوم حمایت جدّی دولت از این بخش گفت:

در کشور ما کشاورزی مانند بسیاری دیگر از بخش‌های اقتصاد، نیازمند حمایت دولت است و همین امر لزوم توجه و حمایت مضاعف سیاست‌گذاران و دست‌اندرکاران را طلب می‌کند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ادامه این دیدار ؛ برگزاری همایش‌های تخصصی در زمینه کشاورزی و منابع طبیعی را بسیار مفید و لازم خواند و با اشاره به تجربی بودن تولید کشاورزی در ایران، تصریح کرد:

امروزه دانش کشاورزی در سطح بین‌المللی و داخلی به دستاوردهای خوب و مفیدی رسیده است، اما متأسفانه هنوز بخش عمده تولیدات کشاورزی و دامپروری کشور به صورت سنتی به دست می‌آید.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشکر و تبریک به دست‌اندرکاران برگزاری «اولین همایش جهاد اقتصادی در عرصه کشاورزی و منابع طبیعی»، ارائه نتایج‌ علمی این همایش به بخش خصوصی و بهره‌برداران کشاورزی را مفید و تأثیرگذار خواند و افزود:

از آنجایی که دولت سیاست‌گذار اصلی و عامل مؤثر اقتصاد کشور است، اقتصادی شدن تولید و کشاورزی منوط به برنامه‌ریزی اصولی و علمی در این بخش است و معتقدم هر تلاشی برای ارتقای تولید و کشاورزی در کشور بدون درنظر گرفتن نقش و سیاست‌های کلی ابتر خواهد بود، چرا که اگر اجرای سیاست‌های کلی ، حمایت دولت را به همراه نداشته باشد، به اهداف اصلی خود نخواهد رسید.

در ابتدای این دیدار دو تن از مسئولان برگزاری این همایش گزارشی از وضعیت بخش کشاورزی و اهداف برگزاری این همایش را به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه و تصریح کردند:

یکی از ضعف‌های تولید کشاورزی در کشور ما ارتباط محدود مراکز علمی و کارشناسان کشاورزی با بخش تولید است و این همایش قصد دارد دیدگاه‌های متخصصین این رشته را درباره شیوه‌ها و راههای ایجاد ارتباط و نحوه استفاده از علم و دانش در تولید کشاورزی را در اختیار تولیدکنندگان قرار بدهد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

هشدار هاشمی درباره سیاست های اقتصادی



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج